31.12.2002 Forms of Energy @ Telakka Studiot
patis:[q]Forms of Energy:
SAIMAAN SÄLLI ( Hydrogen ) » last time on decks
miksi last time?[/q]
Tätä onkin jo yllättävän moni tiedustellut.
31.12.2002 tulee tasan 2 vuotta ensimmäisestä keikasta Saimaan Sälli nimen alla. Kaikelle on aikansa, ja uutena vuotena on Sällin aika sanoa hyvästit!
Hauskaa on ollut, sitä ei sovi kieltäminen!
Tulevaisuudessa sitten ehkä joskus jotain muuta, jollain toisella nimellä...you never know.
-l
Tänne ehdottomasti ja tottakai, ilman muuta ei voi kyllä jättää väliin mistään hinnasta!!
Mä oon sit ainakin paikalla. Eihän näitä bileitä voi missata...
*plur**plur**plur**plur**plur**plur**plur**plur**plur**plur*
mähän olen tuolla, jos vain LUCID DREAMkin on tulossa!!*nauraa*
*pihkassa**pihkassa**pihkassa**pihkassa**pihkassa**pihkassa**pihkassa*
onneksi jotain taas telakalla tapahtuu. musta se on tosi kiva paikka bileille mitä siellä nyt muutaman kerran tullut kävästyä pippaloimassa. khuul :)
muah! tänne tänne, uudenvuodensuunnitelmat hyvinkin tarkasti tiedossa. *pihkassa**sydän**sydän*
ja illuille jatkamaan aamuvarhaisella..
[muokattu 8.12.2002 06:20]
Meinasin jo vakavasti skipata tänne tulemisen, mutta yksi ihkuliini setä sai mut Alliancessa vakuutettua, että täällä ollaan :) ja miksei oltaisi
viime uusvuos telakalla ehkä riitti mulle vois vaihteeks kehittää jotain muuta..mutta eihän sitä koskaan tiedä....
*ökkö* *ökkö*
Tota... Missäs tää Telakka Studio oikeen sijaitsee...*blush*
Hernesaari - Munkkisaari .. siellä. Henry Fordin katu.
nyt työvuorokin varmistu...eli mua saa tulla uuden vuoden vaihteessa moikkaamaan ku olen silloin peppu tiukasti penkissä vip - ovella!! otan vastaan uuden vuoden toivotuksia klo 24!
Okei.. Nyt mulle tuli onkelma... Työ uhkaatte tappaa jos ei ilmaannu Telakalle mutta toisaalla mut tapetaan jos en vietä uuttavuotta jossakin muualla frendien kanssa.. Kenen mä haluan tappavan mut...*täh*
sun pitää nyt miettii siis tarkasti.
sun kaverit saattaa tehdä homman huomattavasti nopeammin ja kivuttomammin tosin...
..Tää tulee ainakin tänne..*pelle*..Täytyy vaan toivoa Korvatunturin suunnasta euroja taskunpohjalle kun liput näyttää maksavan taas niiiin paljon..*igor*Mä oon kyl oikeesti ollu tosi kiltisti..*pahis*
telakka*joo*+nosturi*joo**pihkassa*
Tänne pyritään....
mut never know, missä kunnossa sitä pyritään, jengi on niin sekoo uutena vuotena... ainaskin mun jengi
joten rukoilkaamme *nauraa**nauraa**nauraa*
*sydän**sydän**sydän*
Ni Shi:[q]Tulevaisuudessa sitten ehkä joskus jotain muuta, jollain toisella nimellä...you never know. *enkeli*[/q]
Sustahan tulee bilemaailman Dingo. Lopetat "suosiosi huipulla" ja teet parin vuoden päästä comebackin. Ja sitten uuden comebackin. Ja taas. Kirjotat kirjan elämästäs jne...
En odota edes joulupukkia... haluan tänne!!! Ei jaksa odottaa.... nämä kun on seuraavat bileet mihin pääsen.....
lippu tilattu! *joo**pihkassa*