Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
- « Edellinen
- 1
- ...
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- ...
- 798
- Seuraava »
Onks kauas liian pitkä matka...?
Kuinkakohan paljon klubbarissa on ollut samaan aikaan kirjautuneita? Mahtaakohan Anqqa tietää? Äskenkin oli huimat 195 ihmistä ja sekin on mielestäni melkoinen määrä.
[q]vala, 4.10.2009 14:33:
Mistä tulee termi Phil Collins darra?
[/q]
siitä kakkosen animaatiosarjasta Pasila.
tjeu:
[q]astaroth, 25.6.2009 07:58:
miksi jokaisessa stand up-setissä jonka katsot ruudulta tai livenä, on se sama ylitse muiden ärsyttävästi käkättävän naisen nauru?
vai onko se ihan vaan jokaisessa vitun setissä, jonka minä elinaikanani katson?
[/q]
Tuosta tulikin mieleen, että minkä takia kaikkia stand-upkoomikot heiluu epämääräsesti siellä lavalla? Onhan se kiva, että on vähän liikettä ettei ihan suorana tikkuna seiso, mutta sellanene epämääränen heiluminen on ehkä pikkasen häiritsevää :P Kysyinkin tätä yheltä hemmolta, mutta ei se osannut sanoa kun se ei ollut tajunnut edes tekevänsä sitä.
[q]Hasse L.Hoff, 12.8.2005 16:09:
Olen eri mieltä!
[/q]
Minä taas täysin eri mieletä sun kanssa eli samaa mieltä.
[q]Jutu, 25.6.2009 16:55:
Tuosta tulikin mieleen, että minkä takia kaikkia stand-upkoomikot heiluu epämääräsesti siellä lavalla?
[/q]
En osaa varmaksi sanoa, sillä oon ehkä janan äärimmäisellä reunalla stand-up-koomikkoon verrattuna, mutta veikkaisin, että:
A) Heiluminen on tahatonta, koska niitä jännittää ihan helvetisti, eikä niitä ole treenattu kiinnittämään huomiota omaan olemiseensa. Jos heitä on treenattu tarkoituksena poistaa heiluminen, niin ehkä keskittyminen unohtuu yrittäessä muistaa vitsejä
B) Heiluminen, jostain kumman syystä, kuuluu asiaan ja tuo vitseille lisäpotkua varsinkin jos verbaalinen ulosänti tökkii sinä päivänä. Kehonkieltä siis hyvin äärimmäisessä muodossa.
C) Liikaa piriä.
[q]MiMoSa, 13.1.2006 15:33:
Minkä väriseks smurffin pää muuttuu kun sitä kuristaa?*täh*
[/q]
Meillä on tuo sama kysymys työpaikan seinällä
[q]mayah, 28.2.2006 15:05:
---
Steven Hoaks, 28.2.2006 15:03:
Heitän kohta pleikkarin ikkunasta
*släp**grr**dissaa**antihali**eikä**poks**eiei**nyyh*
*toktok**kissatappelu**senkin**nyyh**justjoo**whaat**igor*
---
Nyt loppu toi hymiö-överistely tai heitän sut ikkunasta.
Ja ei, en tiiä miten siin pääsee eteenpäin.
[/q]
*cast fireball* Your dead now
[q]Karski, 1.3.2006 15:59:
No siis just noi rakennukset toi mulle mieleen
pohjoiseuroopan, ja tollasta maastoo nyt
ei o juuri muualla ku Norjassa ja Islannissa,
ja Islannissa taas ei o ton kokoluokan satama-
kaupunkeja Reykjavikin lisäks.
Uskokaa nyt jo että se on Stavanger
ks. kuva
http://www.antenniosasto.net/stavanger.jpg
[/q]
No hemmetti Kyl sun ehdotus oli ehkä hitusen parempi
[q]Liina, 17.9.2009 13:39:
Miksi paperinkeräykseen saa laittaa valkoisia paperikasseja, mutta ei ruskeita? Mikä ero niillä muka on, muutakun että toinen on valkaistu?
http://www.ytv.fi/FIN/jatehuolto/lajittelu/kodeissa/lajitteluohjeita/paperi.htm
[/q]
laeski^ sulle vastaskin jo, mutta ennen hänen vastaustaan lähetin kysymyksen YTV:lle ja sieltä kerrottiin tänään näin: "Ruskeat kassit tehdään karkeammasta materiaalista kuin valkoiset. Joten se pilaa käsittelyprosessin."
Minkä takia postinjakaja on raivotautinen?
Eikö olis helpompaa vaan sujauttaa ne laskut sieltä luukusta, miks täytyy yrittää runnoa ne oven läpi? Siltä se ainakin kuulostaa.
voiks pikaliima syövyttää ihoa? liimasin just vahingossa sormet yhteen, jne (ja revin liimaukset auki) mut nyt vähän vaikuttais siltä, niinko noi jäljelle jääneet liimat koittais tunkeutua jonnekin nahkan syvimpiin syövereihin O_o
tarviiks mennä lääkäriin?*täh*
[q]epicuros, 6.6.2009 16:31:
mikä tekee Star Wars 4, 5, 6:sta niin paljon "paremman", kuin näistä uusimmista 1,2,3:sta?
[/q]
Nostalgia.
Mitenkäs, jos mulla nyt sattuisi olemaan jotain nuoruudesta peräisin olevia merkintöjä rikosrekisterissä, jotka luullakseni ovat vanhentuneet. Voinko hakea työtä jossa vaaditaan nuhteetonta taustaa? Entä jos haastattelussa kysytään, voinko pokkana väittää ettei mulla ole rikostaustaa? Mistä ylipäänsä tiedän, kauanko merkintä säilyy?
Ihan näin niinku hypoteettisesti.
[q]Steven Hoaks, 8.6.2006 16:36:
*sählinkiä*[/q]
:D Tällä kaikella vaivalla ja häsällä sä olisit jo ostanut ne vähän kalliimmat liput.
Tein puhelimen netillä (liittymän teoreettinen maksimi jotain 3,2M) nopeustestin, ja tulokseksi tuli 17M, miten se on mahdollista? Tein sen vielä 3 kertaa peräkkäin, ja aina siinä 17M paikkeilla
Miks märillä/kosteilla hiuksilla ei sais mennä petiin?
[q]wiwi, 25.6.2009 23:20:
Mitenkäs, jos mulla nyt sattuisi olemaan jotain nuoruudesta peräisin olevia merkintöjä rikosrekisterissä, jotka luullakseni ovat vanhentuneet.
[/q]
http://www.oikeus.fi/oikeusrekisterikeskus/13539.htm
[q]Amma, 17.2.2006 23:14:
Paljonko maksaa pääsylippu Late night with Conan O'Brien-showhun?
[/q]
Pitäis olla ilmainen. Kannattaa tulla aikaisin jonoon vaan.
edit: Siis liput voi tilata ennen tai sitten tulla aikaisin sinne ja saada stand-by lippu mutta se ei oo varma pääsy sisään.
Late Night with Conan O'Brien
No jos tyhmiä kysymyksiä mietin ni tulee ekana mieleen, et missä on parittomien sukkien parit?
Ja miksi teiden varsilla on niin paljon kenkiä?*täh*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- ...
- 798
- Seuraava »