Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

[q]Annakins, 10.11.2006 18:57:
---
Jocular, 10.11.2006 11:42:
liian lujaa kanttariin.

-
kanttareeseen
[/q]

Mikä _se_ on?

[q]Vampyrella, 12.4.2007 20:17:
Kertokaas mulle pokeliike Helsingistä, jossa myydään lateksilakanoita? Semmosii tarpeeks isoja. Viduddaa juosta ympäri ämpäri kuh sold out:ia vaan tarjoavat.
[/q]

Mä voisin jopa vinkata sua venttaan viikonloppuun (eli huomiseen) kun jäähallissa on sexhibition.

[q]hemuz-, 3.4.2007 10:20:
Mun mielikuvissa, kirjakaupassa myydään kirjoja.
[/q]

Suomalainen kirjakauppa ja akateeminen kirjakauppa. Eli mestat missä myydään muutakin kuin kirjoja.

[q]$, 22.3.2007 15:58:
No, se riippuu. Ystävälle ilmestyi rintakehään viikon sisällä reilu 50 pientä ja haaleaa luomea. Ei ole vieläkään lähteneet :D Sitä se etelän aurinko teettää.
[/q]

Onks ne niiku pisamia vai onko ne eri asia ku pisamat? :D

Jos tilaan postimyyntiluettelosta vaatteita, pitääkö mun maksaa ne heti postissa kun haen paketin? Ja jos otan viittä kokoa farkkuja niin saanko palauttaa ne neljä jotka ei mahdu - tai siis, miten ne rahani sitten saan takaisin?

Katottiin miljonääriä justiinsa, ja siitä heräsi sitten moinen mietiskely ja pähkäily: Mistä Uuden-Seelannin lipun neljä tähteä tulevat?

Luuleeko ihmiset todella, että kun he istuvat tuolilla, ja takana on esim seinä, ja mun pitäis mennä siitä välistä (mistä ei mahdu, en ole 5mm leveä), ja kun kysyn että "anteeksi pääsisinkö tästä", niin että se auttaisi jotenkin, kun he siirtävät kroppaansa eteenpäin? Tää tulee niin usein vastaan, et mä en osaa muuta kuin nauraa enää.

Ja miks ihmiset harvemmin ottaa lehtitelineestä sen päälimmäisen lehden? Miks niiden aina pitää ottaa lehti sieltä välistä?

[q]pirpeli, 25.11.2006 12:21:
Tähän ei auta kyllä muu kuin koiran koulutus. Pieniä aikoja kerrallaan yksin, radio hiljaiselle päälle taustalle soimaan jne. Koirathan potee aikamoista yksinäisyyttä, varsinki enemmän sisällä oleilevat koirut. Joillekin on auttanut tuo radio, tai myös televisiota kannattaa kokeilla. Näin olen kuullut.
[/q]

Kehtaanko mä tiputtaa noiden yksien postilaatikosta lapun "anteeksi, koiranne ulvoi jälleen niin kauan kunnes palasitte, ja haukkui ku raivotautinen kun joku kulki rapussa. jättäisittekö vaikka telkun päälle, tai pysykää kotona että muut tässä talossa saa nukuttua"? Tarkoitan, miten vihjasta noille noista tavoista saada koira hiljaiseksi ilman, että ne suuttuu ja luulee et väitän niitä huonoiks koirankouluttajiks?

Voinko mä mennä pankkiin ja maksaa dinersilla laskun?

[q]hemuz, 7.4.2009 11:00:
---
Freja, 7.4.2009 10:54:
ekokassit

---

mistä ja mitä maksaa?
[/q]

Ekolosta! Juuttikassi 12e ja verkkokassit 6,90 :)

http://www.ekolo.net/show.php?page=vaatteet

[q]Timce, 7.4.2009 10:43:
---
Amma
Tarkotatko Timce niitä "itsepalvelukasseja", joista pyydetään maksamaan yksi euro kassien yhteydessä olevaan kassalippaaseen?

---

Juurikin niitä. Tosin viimeksi, kun niitä "ostin", oli värivaihtoehtoja vain yksi. Täytynee taas käydä "kaupoilla".
[/q]

Sä ja sun ideat

Mut löysin jo muksan vaihtoehdon:
http://www.ekolo.net/tuotekuvat/vaatteet/juuttikassi.jpg
Ekolosta juuttikassi. Käyn tänää tsekkaamas, toisena vaihtoehtona nämä luomupuuvillaiset verkkokassit samasta paikasta:
http://www.ekolo.net/tuotekuvat/vaatteet/verkkokassi.jpg

[q]Timce, 7.4.2009 00:04:
---
whispering
En oo ite nähny, mut jotain elementtejä yhestä sarjasta joka on pitäny jo pidemmän aikaa hankkia:
http://en.wikipedia.org/wiki/Space:_Above_and_Beyond

---

Tämä se oli!

Muistan ton tekstin aluksen kyljestä. Tattis Whispering. :)
[/q]

Oli huippu! Mä vaa muistelin et ois pyöriny nelosella. Tais olla meil nimel Avaruus 2064.

Kuinka paljon säästäisi vuodessa, jos sulkisi tietokoneen kokonaan yön ajaksi kun sitä ei käytä, ja laittaisi telkunkin kokonaan kiinni eikä vain standbylle?
Eikö se nyt kuitenkin halvemmaksi tule, kuin niiden ainainen päällä oleminen?

[q]äm, 12.7.2006 12:54:
Mitä teen loppuloman ajan?
[/q]

Käy Korkeasaaressa?

[q]Timce, 21.4.2009 18:01:
Nyt kun olen käynyt Viinikkalassa (Vantaa) päin työasioissa, niin verkkokailvoille on piirtynyt päivittäin jotain kameramiehiä, jotka kyttäilee piikkilanka-aidan takaa, tai oikeastaan tikkailta, tulevia/lähteviä lentokoneita. Miksi?
[/q]

jos ne o niitä lentokonebongareita.
http://www.airliners.net/

Paljonko maksaa kodinhoitaja? Jos mä haluisin et tääl kävis joku täti kerran-pari viikossa siivoomassa ja tiskaamassa ja laittaas paikat kuntoon niin menisinkö mä vararikkoon?

[q]Bio, 28.4.2006 13:11:
Arvaus tohon jogurttipurkki ulokkeeseen:

Ehkä se konelinja tarvii sellasen ulokkeen purkeissa, että jokin purkkiotin saa siitä purkista kiinni, kun se tunkee sen jogurtin siihen :D
[/q]

Tulikin tuossa äsken kaupassa käydessä mieleeni, että entä sitten ne uudet maustetut rahkapurkit? Niissä ei oo reunan reunaa, vaan ihanan sileet reunat.

Oisko jollakulla lahjoittaa simppeliä, selvää, itseotettua kuvaa horsmasta minulle?

[q]sapeli, 13.8.2005 13:46:
banaanikärpäset
[/q]

Hmm, pitäsköhän meidän banaanikärpäsiä sitten sanoa yrttimaustetuiksi tomaattimurskakärpäsiksi?

Jälleen kerran vessassa käydessäni minua jäi mietityttämään eräs asia:
Mistä lyhenne WC tulee?

O