Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
- « Edellinen
- 1
- ...
- 712
- 713
- 714
- 715
- 716
- ...
- 798
- Seuraava »
[q]Bio, 14.2.2008 08:09:
Mullakin ennen ne soitti tuntemattomalla numerolla (tai siis oletan et ne oli niitä myyjiä) enkä ikinä vastannu sellasiin. Nykyään ne on soitellu ihan julkisella numerolla ja siksi olen aluks menny siihen halpaan et joku soittelee mulle jolla oli oikein asiaa. Nykyään sit teen usein silleen et en vastaa muuhun numeroihin paitsi niihin mitkä ovat kännyssä muistissa ja loput tsekkaan numeropalvelusta.
[/q]
Juu, kyl ne mullekin nykyään soittelee myös ihan numerollakin, pirulaiset.*grr* Kyl mä noihin "numerollisiin" vastaan kun ei tosissaan tiiä vaikka olis joku tuttu mut noihin tuntemattomiin en vastaa, koska nekin yleensä on just niitä myyjiä tai sit yks toinen tyyppi, kelle en myöskään halua vastata.
[q]starfish, 28.9.2009 01:31:
Kuka on "Chz" ja miksi hän on täggäytynyt jokaiseen Klubituksen valokuvaan, johon merkitty kuka tahansa?
[/q]
kyseessä lienee jonkunlainen tietoturva-aukko ja profiilin takana (spämmi)botti
[q]zaler, 31.1.2008 13:30:
missä myydään milka suklaata?
[/q]
Esim Sveitsissä.
Mistä mä saan MS office 2003 fin sb asennusmedian tunnissa? PERKELE!
-M
Ikinä cd -soittimilla soittaneena kysyisin, et soittaako Pioneerin cdj-100 mp3-cd:itä ?
Miksi ns. Mikkisofta on perseestä?
Mulle ainakin MS Office toimii?
Kumpi kuumenee nopeammin kiehuvaksi? Lämin vai kylmäraanavesi?
[q]miGGi, 20.9.2007 14:19:
no toivottavasti ei!ootsäki nähny jotain painajaisia ?
[/q]
en. lue tosta ylempää... naapuriin koitettiin mennä moottorisahalla
[q]Jutu, 17.11.2009 23:03:
Totaa apuaa. Haluun pelata Jazz the Rabbittia...
[/q]
Tarkoitit kai Jazz Jackrabbit? :D
http://4.bp.blogspot.com/_-ZEljD5p6ao/SFp2DIyfwCI/AAAAAAAAALc/6cGaowy7ukU/s320/6.gif
[q]opmdevil, 16.6.2009 22:43:
Eivätkö ihmiset tiedä housen ja teknon eroa
[/q]
eivät, eikä heitä kiinnostakaan
Edullisin tapa päästä Laosiin?
[q]ella_:
miksi allergia iskee mulla lähes pelkästään silmiin eikä niinkään muualle. miksei se vois olla vaikka nuhana?
[/q]
Minulla se tulee molempina, ja kyllä mieluummin luovun nuhasta! Nenä ja keuhkot ovat tukkoisia 24/7/365. Olisi edes yksi päivä, jolloin ei tarvitsisi niistellä aivojaan ulos.
Miksi ihmisellä on juuri aina silloin töitä, kun olisi muuta tärkeää menoa mielessä?*dissaa*
[q]phanatic:
Voi raukkaa kun on pakko polttaa röökiä ja se vielä toimiikin.
[/q]
Kuulun siihen todella pieneen vähemmistöön (ellen ole ainoa???), joka ei nauti päivän ekasta röökistä.*igor* Ainoa, joka maistuu hyvälle on ruoan jälkeen. On kyllä totta, että tyhmäähän tämä tupakointi on!*joo*
[q]_JG_:
*täh*ei ole syönyt mitään ennen tupakan polttoa
[/q]
Tämä on varmaankin todennäköisin syy...
[muokattu 6.4.2004 13:33]
[q]Kolera:
Vähän niinkuin siinä että pystyt hallitsemaan unias. Keksit tehdä vaikka jotain aika radikaalia kuten lentää ja sit todellisuus iskee päin kasvoja ei tää voi olla mahollista emmä osaa lentää. oisko noin?
[/q]
Olen siis impotentti...?*hih*
[q]RantaPalleroinen, 23.12.2009 09:38:
Onko Coca-Cola laman kourissa vai miksei tänä vuonna ole tullut ollenkaan kokiksen jouluista teevee mainosta? prkl
[/q]
Kyllä olen nähnyt ainakin kerran!
[q]mayah:
Miks tietynlainen musiikki tai tietyt äänet pelottaa? Tai lähinnä siis, miks jostain leffa-äänistä tulee sellanen olo, et nyt tapahtuu jotain jännää? Onko se opittu tapa (= ihminen näkee tarpeeks monta elokuvaa, joissa esim. vaanitaan jotain, murhataan joku ja kuulee samalla tietynlaista musiikkia ja näin ollen oppii yhdistämään musiikin tulevaan tapahtumaketjuun) vai onko ne äänet oikeesti pelottavia?
[/q]
Toivottavasti tämä vastaa kysymykseesi.
[q]Quote tekstistä:
Musiikki herättää mielikuvia. Kuitenkaan musiikin kuuntelemisen herättämät mielikuvat eivät johdu musiikista, vaan ne tulevat ihmisestä itsestään. Kuulija voi sijoittaa musiikkiin omia henkilökohtaisia merkityskokonaisuuksia ja löytää siitä omia tunteitaan. Näin musiikki voi olla tunteenomaisesti hyvinkin konkreettista, vaikka se sisällöllisesti olisikin abstraktia (Meyer, 1956). Mihin siis perustuu se, että voimme kuvitella jonkin asian sellaiseksi, mitä se ei ole? Tässä tarkoitamme vaikkapa sitä, että patarummun kumaus tuo mieleen ukkosen jyrähdyksen, vaikka tiedämme sen olevan vain soittimesta lähtöisin ääni.
Musiikin merkitystä kuulijalle on mahdotonta ennustaa, sillä kuulijan henkilökohtaiset kokemukset, asenteet ja arvot vaikuttavat merkitykseen. Yleisellä tasolla merkityksiä voidaan kyllä ennustaa käyttämällä yleisesti hyväksyttyjä musiikillisia koodeja, kuten tasaista tai nopeutuvaa rytmiä. Voidaan esim. arvioida, onko musiikki iloista vai surullista tai rauhallista vai kiivasta. Jos kuitenkin unohdamme yleiset koodit ja keskitymme siihen, mitä yksilötasolla tapahtuu, määrittävät musiikin merkityksen vain kuuntelijan tai esittäjän psyykkiset merkityskokonaisuudet.
[/q]
Syöpä on kyllä jännä juttu, onkohan ihmisillä aina ollut syöpää? Vai johtuukohan se kuinka suureksi osaksi nyky-yhteiskunnan kemikaaleista yms?
Erroroiko muilla tää saitti noin joka kolmannella klikkaisulla vai onks mussa vikaa?
Miksi pakastettu porkkana maistuu mullalle/kellarille?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 712
- 713
- 714
- 715
- 716
- ...
- 798
- Seuraava »