Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
- « Edellinen
- 1
- ...
- 687
- 688
- 689
- 690
- 691
- ...
- 798
- Seuraava »
[q]JussiS, 28.1.2009 13:12:
---
Sensuurikalastaja, 28.1.2009 13:05:
Miten saisi FL studioon mahdollisimman häiriintyneen kuulosia suhinoita, sähinöitä , pluplup ääniä , tsirptsirp ääniä, kilinöitä ja kolinoita (en siis tarkoita rumbui vaa semmosia hmm...) yms?
(kyllä, mahtavasti selitetty eikö?)
---
jos meinaat esimerkiksi tuollaisia psykenarinoita jne, niin Albino on hyvä VST-syna noiden tekemiseen. Efekteistä taas kaiuilla (echo) pystyy tekemään aika häiriintyneitä soundeja kunhan vaan käyttää niitä mahdollisimman väärin.
[/q]
Tästä vois miltein virtuaalimitallin antaa, ei meinaa helpoiten selitetty , mutta juurikin noit psykenarinoit oli hakusessa :) Kiitokset kovasti neuvosta ja eiku väärinkäyttää efektei :D
[q]vala, 29.8.2009 15:20:
Onko pyhä birma ja himalajan kissa sama asia?
[/q]
Himalayan on persialaisen ja siamilaisen risteytys, eli "lyttynaamainan" ja pitkäkarvainan ja sit pyhä birma norminaamanen ja sinisilmänen ja ihan oma rotunsa. Molempien väritys vaihtelee cream-pointista chocolate-pointiin, eli kroppa on aina vaalea ja sit ne päiden värit vaihtelee. Birmalla on vissiinkin kuiteski tassut myös vaaleat.
En ole asiantuntija, mut noi on just tommosii kissoja mistä tykkään ja birman haluaisin itelle kovasti <3
---
Yritin tässä kurkkukipuuni juoda kuumaa kaakota, mut on se vähän tylsää ilman minttua...
Eikös kurkkukipuun pitäis ottaa jotain kylmää ??
---
Miks konjakki auttaa kurkkukipuun
---
alkoholilla on puhdistava ja desifioiva vaikutus.
Yritin tässä kurkkukipuuni juoda kuumaa kaakota, mut on se vähän tylsää ilman minttua... Mut jos siis ostan minttuviinaa, niin saan myös desinfioivan vaikutuksen??? Huomenna siis alkoon, mars!
[q]Garo:
Linnut istuvat johdon päällä, eli ovat ikäänkuin osa johtoa. Eihän johtokaan saa sähköiskua itsestään ;)
Tosin kun johdon (jossa on virta, ikäänkuin plus napa) tökkää vaikka lämpöpatteriin niin kipinät lentää.
Jos lintu koskettaisi samaan aikaan kahta johtoa, tai johtoa ja sähköpilaria (joka on yhteydessä maahan) niin sähköisku olisi varma, koska sähkö menisi johdosta linnun (tai ihmisen) läpi toiseen johtoon tai pilariin. Tarpeeksi suurilla jännitteillä koskeminen ei välttämättä ole tarpeen, vaan pelkästään tarpeeksi lähellä oleminen jolloin sähkö hyppää ilman läpi loppumatkan (ns.läpilyönti).
- Garo
[/q]
Näin.
Kyllä ne eläimetkin sähköiskuja saavat. Etenkin maaseudulla suuri osa sähkökatkoista johtuu siitä, että jakelumuuntajissa grillataan esim. oravia. Ikävää, mutta totta.
[q]Lyylikki, 30.6.2008 18:31:
---
Sensuurikalastaja, 30.6.2008 18:25:
mistä saan 30min sisää itselleni ja 6kassille pulloja kyydin lidlii ja takasin kotio?
---
Tampereen aluetaksi 10041 lankapuhelimesta ja gsm:stä 0100 4131
Mut siis jos on vaan tarkoitus palauttaa 6 pulloa, niin taitaapi tulla aika kalliiksi
[/q]
6kassia pulloi :D ja olis rahaa taksii niin tuskin veisin pulloja kaljarahoja saadakseni, mut kiitos vastauksesta
[q]Lyylikki, 30.6.2008 19:25:
---
Sensuurikalastaja, 30.6.2008 18:54:
6kassia pulloi :D ja olis rahaa taksii niin tuskin veisin pulloja kaljarahoja saadakseni, mut kiitos vastauksesta
---
Juu aar veri velkome
Toivottavasti sait rahaa kaliaan, sillä maanantai on toivoa täynnä. (Vaikka pulloja olisikin ollut kuuden sijaan kuusi kassia.)
[/q]
Isoveli ja sen kaveri pelasti ettei tarvinnut lähteä viemää pulloja, hyviä maanantai iltoja sinnekin
Miksi talojen seinissä (ovien läheisyydessä) on joskus lukkopesiä? Mitä miistä tapahtuu? Mitä niistä avataan?
[q]Vihta, 17.8.2009 09:18:
---
Vihta, 16.8.2009 15:40:
Tarvitsin oikeusopillisia neuvoja ennen kuin lähden viemään
asiaa eteenpäin, jos lähden.
Eli tilanne olisi tämän kaltainen:
Entinen avopuolisoni osti nimilläni / sotullani kannettavan
tietokoneen Anttilan nettikaupasta. Suullisella suostumuksellani.
Maksoi siitä alle puolet ja eron tultua jätti laskut maksamatta ja piti
kannettavan. Nyt olen hoitanut kaikki loput maksut (perintäkuluineen)
ja haluaisin kannettavan toki itselleni kun sen olen suurimmaksi
osaksi maksanut.
Voinko tehdä tapauksesta rikosilmoituksen vai pitääkö
siitä lähteä käräjöimään? Otin rikospoliisin yhteyttä aiemmin
kun maksuja ei ollut suoritettu vielä. Poliisisetäsanoi, ettei rikosta
ole tapahtunut. Ja oli muutenkin erittäin vittumaisen
ja ylimielisen kuuloinen.
Onko asia nyt toinen kun olen hoitanut yli puolet kuluista ja tuote
on nimelläni niin eikö se nyt ole käytännössä minun?
---
Anyone?
[/q]
Eiks toi o selkee petos?
---
Yhyy tein jotain telkulleni ja nyt en enää saa laitettua ohjelmia ajastukseen. Painaessani ajastusnappulaa, telkku herjaa "varattu numero on sopimaton". Wtf oikeesti. Totaalinen sulkeminenkaan ei auta. Mikään, mitä oon tajunnu kokeilla, ei auta (eli telkun sulkeminen standby-tilaan ja sähköt kokonaan pois). Telkkuna Samsung. Halp someone!
---
HA keksin sen ite nopeemmin ku te ^^
Anna kun arvaan, palautit tehdasasetukset.
---
Miks konjakki auttaa kurkkukipuun
---
alkoholilla on puhdistava ja desifioiva vaikutus.
Mjoo, toki, se nyt oli ittestään selvää :D Lähinnä mua kiinnosti se liman liikkeelle saava ominaisuus, että mikä lie just konjakissa tekee sen.
[q]Lene:
Se tarkoittaa mua, pelimies-vihaajaa.
[/q]*nauru*
Miks mun näyttö sirisee ja vinkuu?
[q]Vihta, 24.8.2009 08:23:
Sai hän halvalla kannettavan, mutta
se on onneksi nyt rikki ja en ole suostunut, pyynnöistä
huolimatta, hoitamaan sen takuukorjausta. Minun nimissähän
se on kuitenkin.
[/q]
Karma is a funny thing.
[q]opmdevil, 24.8.2009 01:10:
Onko kyseessä raiskaus jos nainen suostuu harrastamaan seksiä hiv-miehen kanssa ilman vastarintaa jotta tämä käyttäisi kondomia?[/q]
Muistaakseni hiv:n tartuttaminen rinnastetaan joko murhan yritykseen tai törkeään pahoinpitelyyn, ja siten luulen että hivillä uhkaaminen on vähän sama kun uhkais aseella. Raiskaus taas tarkoittaa sukupuoliyhteyteen pakottamista, eikä se muutu "yhteiseksi kivaksi" sen vuoksi että toinen lopettaa sätkimisen pelätessään henkensä puolesta.
Miks konjakki auttaa kurkkukipuun ja irrottaa limaa niin tehokkaasti?
Ja en siis meinaa että jos juo pullollisen jallua, ei enää tunne sitä kipua *nauru*. Vaan ihan pienen 2cl hörpynkin kun ottaa niin jo irtoo flunssalimat.
[q]whispering, 21.8.2009 07:03:
---
Jutu, 20.8.2009 17:13:
Blondi tarvitsee taas apua. Eli sain sähköpostissa muutaman liitteen, jotka on tallennettu siihen doc-muotoon. Kysymys kuuluukin, että miksen mä pysty avaamaan sitä yhtä tiedosta, vaikka ne kaksi muuta saan näkyviin ongelmitta? Mitä mä en taas tajuu ja mitä mun pitää tehä? :D
---
Meillä on noita aika paljon töissä, kysyykse aina et mitä koodausta tjsp käytetään? Tod näk tallennettu uudella officella siihen uuteen doc muotoon. Pitäis avata sillä uudella officella ja tallentaa siihen 1997-2003 doc muotoon et aukee muillakin koneilla.
[/q]
Öö. Eli siis nuo kaksi tiedostoa se on avannut suoraan, ton yhen tiedoston kohdalla se kysyy sitä sovellusta.
Onks tähän aikaan vuodesta jotain siitepölyä ilmassa vai miks mun silmät on kutissu viikon ajan aivan holtittomasti?
Syksyn homeitiöt. Helpottaa vasta, kun on pakkasta eli nyt!
[q]josbe, 21.8.2009 12:32:
Miksi jooga maksaa usein moninkertaisesti verrattuna muihin ryhmäliikuntamuotoihin?
[/q]
Nopeasti mietittynä mitään erityistä syytä siihen ei pitäisi olla. Saattaa olla sen verran suosittua, että vedättävät sitten hyvät rahat joogailusta.
Miksi jooga maksaa usein moninkertaisesti verrattuna muihin ryhmäliikuntamuotoihin?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 687
- 688
- 689
- 690
- 691
- ...
- 798
- Seuraava »