Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
- « Edellinen
- 1
- ...
- 570
- 571
- 572
- 573
- 574
- ...
- 798
- Seuraava »
[q]a-j:
kun vaihtaa puhelimen liittymätyyppiä niin pitääkö
se vanha liittymä erikseen katkaista? vai katkeaako
se itsestään vaihdon yhteydessä
[/q]
Ainakin kun itse vaihdoin niin se sisältyy diiliin eikä sitä tarvi itse tehdä
[q]Astaroth:
---
a-j:
---
Mielestäni se on pakko katkaista, koska henkilöhän voi pitää samaan aikaa useampaa liittymää.
[/q]
mutta säilytän vanhan numeroni joten päättelin tässä että kyllähän se vanha liittymä pakosti
katkeaa kun se numero tulee uuden operaattorin hallintaan...?
[q]ezzy:
---
cosmic:
---
Ei mulla ole kytkin hajoamassa kun ei ole autoakaan *iloinen*. Tuli vaan eilisestä Britain's Worst Driver -ohjelmasta mieleen, kun siinä eräällä kisaajalla on ollut koko kisan ajan ongelmia kytkimen kanssa. Ekassa jaksossa se kirjaimellisesti poltti kytkimen.
---
ei sattunut olemaan se mummo? Missasin itse tosta alun =)
[/q]
Juurikin se
[q]cosmic:
---
Ei mulla ole kytkin hajoamassa kun ei ole autoakaan *iloinen*. Tuli vaan eilisestä Britain's Worst Driver -ohjelmasta mieleen, kun siinä eräällä kisaajalla on ollut koko kisan ajan ongelmia kytkimen kanssa. Ekassa jaksossa se kirjaimellisesti poltti kytkimen.
[/q]
[q]mayah:
mitäköhän sapelin päiväkahvissa on ollu?
[/q]
Kato hups Ehkä vika onkin siinä etten juo kahvia
Tietäiskö joku mistä heruis subit elokuvaan Alfie (Alfie full Dvd 1cd/25fr) ...Englanti tai Suomi? Olen etsinyt muttei oo tullu viellä vastaan...
perhanan Jude Law kun mongertaa niin perhanasti...ainaskin tossa dvd-ripissä kuulostaa ihan siansaksalta.
[q]cosmic:
---
ezzy:
---
Juurikin se
[/q]
paras oli kyllä se se peruuttaminen. mummon auto on perä päin aitaa ja peruuttaa vaan ihmetelleen miksi auto ei liiku
[q]W:
---
sapeli:
Ja sit bileissäkin voi käydä vaikka vessan puolella kätevästi napsimassa vähän lisää
---
Ai lisää peppuseksiä? *kuolaa**hih*
[/q]
Vaikka...*nauru*
[q]Flamie:
Ketä oli maailman ensimmäinen dj ketä miksas biisin A biisiin B?
[/q]
Toi on sinänsä erittäin paha, ettei tota oo varmaan koskaan mitenkään rekisteröity, eikä ainakaan muistakseeni "last night dj saved my life":ssakaan sitä lukenut.
Modernin dj:n esikuvana pidetään Francis Grassoa, joka siis ensimmäisenä biittimiksasi levyjä yhteen.
En nyt voi tarkistaa tähän vuosilukuja tai nimiä, kun kaverilla on näköjään mun LNDJSML pitkässä lainassa. Voit muuten Olli palauttaa sen kyl :)
[q]ezzy:
luistattaa kokoajan ja mahdollisimman korkeilla kierroksilla.
http://auto.howstuffworks.com/clutch4.htm
ps. suosittelen automaattivaihteistoa :)
[/q]
[q]Avernian:
---
coolcat82:
No mut jos se vaan on, eikä sitä täytetä eikä tyhjennetä?
---
No jotenkin se neste on lasin puoliväliin päätynyt. Joko se täytettiin siihen asti. Tai sit tyhjennettiin. --> puolitäysi tai puolityhjä.
[/q]
No se oli just pointti. Eli kumpi siis?
Onks peppuseksi sitte pojille joku mystinen päämäärä vai joku tarve saada tietää miltä vois mahdollisesti tuntuu naida toista äijää?? *ding**nauru*
[q]Avernian:
---
coolcat82:
Jos lasi on puolillaan jotain juomaa nii onkse puoliks tyhjä vai puoliks täysi
---
wanha.... riippuu siitä ollaanko lasia täyttämässä vai tyhjentämässä.
[/q]
No mut jos se vaan on, eikä sitä täytetä eikä tyhjennetä? Varmaan on vanha, mut en oo tietonen vielä vastauksesta
[q]Avernian:
*iskee päätä pöytään*
Ei se riipu lasista... vaan siitä oltiinko sitä täyttämässä kun päädyttiin puoleenväliin, jolloin lasi on puolitäysi, vai tyhjentämässä kun päädyttiin puoleenväliin, jolloin lasi on puolityhjä. Simppeliä
[/q]
Ahaa.....no nytpä selvisi sekin mihinköhän tuota informaatiota nyt viljelis
[q]ezzy, 1.10.2009 09:18:
Hyvin on tullu kaikki paketit perille. (ja mun tiedoissa on kyl postinro oikein, kun kiersin sen muistaakseni tosiaan lisäämällä eka kortin tai sit se 1-click shoppingin kautta)
[/q]
Mmmkay, good to know! Ja eikun shoppaamaan! :)
[q]Amma:
Onko sillä kovastikin väliä, kumpaan koloon sitä siitintään tunkee?
[/q]
öö
vastaus taitaa olla aika ilmiselvä.
[q]Jocular:
Miten raejuusto tehään?
[/q]
En tiedä, mut miten helvetissä siitä ei kahdesta purkista saa samanmakuista. Niis on joko nestettä paljon tai vähän tai sit ne on liian suolasia tai mauttomia, mut kahta ei voi samanlaista tulla vastaan. Käsittämätön juttu.
[q]polve:
Onko aikuisiässä muistinsa kehittäminen mahdollista?
Jos on, niin miten moinen tapahtuu?
[/q]
Tuostapa en tiedä, mutta ainakin aivot säilyvät paremmassa kunnossa (ts. degeneroituvat hitaammin) jos niitä harjoituttaa. Eli korvaa esim. telkkarin tuijottelua jollain haastavammalla tekemisellä, niin valot pysyvät vanhana pidempään päällä.
[q]Ana-5000:
---
[/q]
Hooh...noh...sopiihan se niinki
- « Edellinen
- 1
- ...
- 570
- 571
- 572
- 573
- 574