Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

---
Toimiiko jollakulla Soundcloud kännykällä? Eli siis pystyttekö kuuntelemaan biisejä sieltä?
---

Toimii myös iPhone 4:llä. Tähän kai olis saatavilla joku oma sovelluskin, mut ihan selaimen kautta oon kuunnellut.

[url]http://blog.soundcloud.com/2010/12/01/iphone/[/url] , aika tahmeaa vaan toi kuuntelu kun on kaikkein hitain/halvin mahdollinen nopeus :D

Kuin vitun kauan nää paarmanpurupaukamat oikeen pysyy =P

---
Toimiiko jollakulla Soundcloud kännykällä? Eli siis pystyttekö kuuntelemaan biisejä sieltä?
---

Joo hyvin näyttää toimivan, mutta toisaalta tällä (N900) nyt tuntuisi toimivan suurinpiirtein kaikki saitit. :)

Omalla N8:lla ei toimi mikä mahtais olla avauksi?

Miksi Tv Viiden lähetys pätkii? on jo pitempään jumittanut, pikselöitynyt yms niin usein, että ei pysty katsomaan.. Muut kanavat toimii ihan normaalisti. Welho/DNA verkossa.

---

---
---

Toimii myös iPhone 4:llä. Tähän kai olis saatavilla joku oma sovelluskin, mut ihan selaimen kautta oon kuunnellut.
---

[url]http://blog.soundcloud.com/2010/12/01/iphone/[/url] , aika tahmeaa vaan toi kuuntelu kun on kaikkein hitain/halvin mahdollinen nopeus :D

Kannatta "vaihtaa" liittymää. Mulle soitettiin perään ja nyt on maksiminopeus netti, tosi halvalla. Halvemmalla entä yhen megan netti miltään operaattorilta :P

Toimii, mutta vain ja ainoastaan, kun klikkaa download -saraketta, olettaen, että em. on asetettu lataajan toimesta mahdolliseksi.
Vastaavasti playta painettaessa ei tapahdu niin yhtikäs mitään.
Hidasta, tuskaista --- siis vältän, kun en muutoinkaan koe välitöntä tarvetta ks. palvelulle, satunnaisia inspis-hetkiä lukuunottamatta.

---

---

---
---

---

---

Kannatta "vaihtaa" liittymää. Mulle soitettiin perään ja nyt on maksiminopeus netti, tosi halvalla. Halvemmalla entä yhen megan netti miltään operaattorilta :P

Kai se sit vaihtamalla paranee :D

Mikä tää ötö on? Oli meiän talon seinällä tyytyväisenä joku päivä.

---
En voi syödä maitotuotteita, joten olisko jollain antaa hyvä vinkki, millä korvais rahkan? Ois tarve siis sellaselle hyvälle nopeelle välipalalle, mistä saa hyvin kuitenkin protskua. Oon kuitenkin ihan hukas ku en tiedä mikä olis rahkaan verrattava.
---

Eikös pähkinät ole aika hyviä tuollaiseen?

Mitenkähän mulla on tääkin mennyt ohi.. Hmh.
Mut joo, pähkinöissä liikaa rasvaa, siis että ei ole yhtä helppo protskun tarpeeseen (ainakaan mulla), en osaa syyä niitä vaa kourallista.

Soijavalmisteitakin tsekkailin mut en oikee niistäkää mitn löytäny, ja pehmeetä tofua ostin mut en oo uskaltanu maistaa viel, eh.

Mut näyttää siltä että uskaltaisinkin pikkuhiljaa koklaa rahkaakin, joten päätän etsinnät toistaiseksi. :)

Mikä tää ötö on? Oli meiän talon seinällä tyytyväisenä joku päivä.

Jonkun näkönen Luru Lude -> http://fi.wikipedia.org/wiki/Luteet

miksi laihat ja ihan kivatkin muodot omaavat ihmiset inisevät omista muodoistoon ja lihavuudestaan?

Jos mulla on leffa jossa on venäjäksi dubattu ääniraita ja sit sen mukana on ac3-tiedosto jossa olis enkkuääniraita niin miten mä saan ne soimaan yhdessä? Pitääks se ac3 jotenki upottaa siihen filuun vai osaaks joku playeri avata erillisen ääniraidan, ihan niinku subitkin?

[q]sapeli, 15.11.2008 23:43:
Mistä saa hankittua sinistä elintarvikeväriä? Missään ruokakaupassa en ole nähnyt... Olis hauska tehdä esim. sinistä kermavaahtoa tai vaikka smurffikakkua!
[/q]
Noitahan myytiin ennenvanhaan vain apteekeissa, ootko käynyt katsomassa?

Hukas erään leffan nimi, muistaakseni jotain itämaista perua.

Siin leffas oli joukko semmosia jotain tyyppei, meni jonku noidan tjsp majaa keskel mettää, sit se noita muutti sen yhden pään jättikyrväks ja se alko wänkkää omaa päätänsä.
Sit siin oli semmonen taistelu tjsp juttu, ja se noita niinku lenti ilmas jonku jätkän kans, ja sit se äijjä pökki sitä takaapäin ja joka tuuppasul tuli eukol tulipallo suusta tjsp.

Jos joku kyseisen leffan tunnistaa niin kaikki tieto siitä tervetullutta, itsel aikaa sen viime näkemisestä kauan ja muista kun muutaman kohdan :/

Edit: voi olla etten ihan tarkallee muist noit kohtauksia mut mikäli joku on kyseisen rainan nähnyt niin varmasti osaa yhdistää

miks ihmees tyhmille kysymyksille nauretaan?

niinku siis, eiks niitä esitetä just siks et saatais tietää.

[q]Kriss G, 11.2.2006 16:22:
Sellanen juttu kävi mielessä että kun kerrostalojen ovet on yleensä lukossa öisin, niin miten hesarien jakajat pääsee sisälle jakamaan hesareita? Ei kai niillä mitään universaalia yleisavainta voi kaikkiin taloihin olla?
[/q]

universaaleja yleisavaimia kyllä.
suoraan verrannollinen niiden avaimien määrään,
on se kunkin hesarinjakajan alueen suuruus..

:)

Miks ihminen toistaa omia juttujaan? Jos ne on muka hyviä? Siis omasta mielestä?

[q]Kimbou, 26.2.2009 19:08:
miten olis hyvä suojata piuhat kotona kissoilta? ne syö kaikki! laturin,läppärin , kotiteatterin ja pelikonsolin piuhat?
[/q]
syö kissa? ihan vaan kostoks, että se oppii

Millä vois hoitaa korkokengistä tulleita hiertymiä ja rakkoja nopeasti, ettei tarttis venaa viikkoa ennen ku sellaset voi vetää uudestaan jalkaan?

miten saa koko elämän mahtumaan kahteen matkalaukkuun?

O