Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
- « Edellinen
- 1
- ...
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- ...
- 798
- Seuraava »
[q]kindertin, 15.11.2008 10:52:
Saakohan windows xp:n recovery cd:tä jostain peruskaupasta,esmes prismasta?
Mä olen niin vittuuntunu tähän masiinaan et ennemmin paiskaan parvekkeelta alas ku lähen metsästelemään jotain tietokoneputiikkeja.
[/q]
Eipä saa muualta ku juurikin noista putiikeista..
[q]Steven Hoaks, 17.5.2005 10:43:
Onko kukaan nähnyt kun kissat pureskelevat kynsiään? Olen hoitanut 12kissaa enkä ole ikinä nähnyt vastaavaa, kun nykyinen Niitti kattini rupes naksuttelemaan kynsiä klo3 yöllä. Onko katti niin erikoinen vai onko tämä ihan normaalia?
[/q]Kyl mun kissat niitä pureskelee sillontällön.
[q]mayah, 25.7.2005 13:52:
Miten Ameriikassa (jossa kaikki muu on niin suurta) voi ihmisillä olla niin lyhyet puhelinnumerot? Ne on aina niinku 555-1234 tai jotain. Miten niitä numeroita riittää kaikille?
[/q]Jaa-a, senkun tietäis. Toi 555 on muuten vain tv:ssä tai leffoissa oleva, sitä ei oikeasti ole käytössä missään.
[q]embie, 26.10.2006 14:06:
---
Late, 26.10.2006 13:55:
Kuinka kovassa merenkäynnissä/myrskyssä nyky risteilijöiden lähdöt perutaan?
nimim. galaxylle ylihuomenna
---
Kyllä niissä aika paljon saa keikkua ennen ku perutaan (tuulirajoja en kyl osaa sanoo), satamaan meno saattaa olla vaan hankalaa kovan merenkäynnin johdosta, mut senkin voi perua jos tiukka paikka tulee ja lillutte vaan siellä ulapalla..
[/q]
Saa keikkua tosiaan aikalujaa ennenku normilaivat jää maihin. Taitaa mennä tonne päälle 20m/s jos niillä nyt ees mitään rajaa on..evt sen tarkemmin. Pika-aluksilla taas on vissiin jotai 12m/s tjsp.
[q]RINY, 8.1.2007 19:52:
Oon jo kauan miettinyt, että miksei karkkipusseja saa enää normaalisti avattua pussin yläosan repimällä auki? Miksi nykyään jokaisessa pussissa on repäisykohta milloin pussin kylki aukeea yleensä helposti kokonaan, eli se aukee silloin mielestäni vääräst reunasta. O_o Voisiko joku kertoa miksi?
[/q]Sattuuko olemaan uudelleensuljettava pussi?
[q]UnityF, 31.7.2007 22:28:
Ostin digiboxin (kaapelitalouteen) conax kortilukia paikalla.
Onko siihin olemassa niitä prepaid esim diney chanel kortteja?
Kun ne mitä meijän kaupassa on niin on antennitalouksiin
Mä haluun piirettyjä prkl!
[/q]
Ei niitä tainnu saada kaapelilootaan ellen väärin muista. :/
[q]noena, 19.2.2009 09:41:
Olenpa miettinyt tässä että mikä on latinan kielinen käännös ilveksen pennulle, onko se lynx catulus vai lynx lynx catulus?
*ding**hih*
[/q]
Pelkkä lynx lynx muistaakseni.
Painavatko nesteet yhtä paljon? Esim. painaako 2dl maitoa saman verran kuin 2dl mehua?
[q]J Raninen, 5.9.2009 17:03:
---
KooKie, 5.9.2009 16:58:
Painavatko nesteet yhtä paljon?
---
Ei paina. Parhaiten huomaat, kun otat 1,5 litran täyden pullon limsaa ja toisen 1,5 litran täyden pullon samaa limsaa sokerittomana. Sokerillista lientä sisältävä pullon uppoo veteen, kun sokeritonta sisältävä kelluu -> sokeriliemi painaa enemmän.
[/q]
Oho, en mä sentään noin huomattavia eroja odottanut, kun ne tuntuu yhtä kaikki paskalta kantaa kotiin kaupasta. :DD
[q]Amma, 7.7.2010 09:14:
Summer FM.
http://www.mediamonitori.fi/index.php/uutiset/saehkeet/715-summer-fm-soi-helsingissae
Tollanen kanava sais ilomielin soida talvellakin. :)
[/q]
Jea Kiiiitos Amma! Ja oon kyllä aivan samaa mieltä, talvella tällästä kanavaa vasta tarvittaisiinkin! :P
Radioasemaks oikeen toimiva, kivaa electronarinaa
[q]noena, 7.7.2010 08:52:
Mikäs on tuon radioaseman nimi mikä toimii tällä hetkellä pääkaupunkiseudulla kanavalla 103,1fm?
[/q]
Summer FM.
http://www.mediamonitori.fi/index.php/uutiset/saehkeet/715-summer-fm-soi-helsingissae
Tollanen kanava sais ilomielin soida talvellakin. :)
Mikäs on tuon radioaseman nimi mikä toimii tällä hetkellä pääkaupunkiseudulla kanavalla 103,1fm?
[q]silmä, 1.7.2010 01:10:
Olen täysi kädettäjä näissä äänentoistoasioissa ja
tarvitsisinkin hyviä vinkkejä mitä huomioida uusittaessa
äänentoistoa pienehköön kerrostalokaksioon?[/q]
Jos ihan nollasta lähdet, ja laitteiston kautta on tarkoitus kuunnella esim leffojen äänentoisto jne, niin kandee tsekata noi mediacenter-järjestelmät, joissa on yleensä DVD-soitin (parhaissa Blu-Ray), hiukan kovalevytilaa, vahvistin, 2 kaiutinta ja subbari. Tollasella ratkaisulla saa suhteellisen helposti ratkaistua äänentoisto-ongelmat.
[q]noena, 7.7.2010 09:22:
Radioasemaks oikeen toimiva, kivaa electronarinaa *plur*[/q]
Parasta on toki se, ettei oo mitää ärsyttäviä maneereita hokevia, ennakkoluuloisia tai kiroilevia toimittajia häiritsemässä musiikkia. Basso taistelis ykkössijasta, jos ne heittäs toimittajansa mäkeen.
[q]Amma, 7.7.2010 11:49:
Basso taistelis ykkössijasta, jos ne heittäs toimittajansa mäkeen.
[/q]
Tai ottaisivat aamupahvit takas ohjelmistoon
Onko noista halvoista aurinkolaseista mitään käytännön hyötyä? Suojaavatko ne UVsäteiltä vai ovatko vaan tummaa muovia?
[q]Jago, 13.7.2010 12:40:
Onko noista halvoista aurinkolaseista mitään käytännön hyötyä? Suojaavatko ne UVsäteiltä vai ovatko vaan tummaa muovia?
[/q]
Tietääkseni pupillit laajentuu ja UV säteilyä tulee enemmän kuin ilman aurinkolaseja. Eli pahentaa tilannetta.
Edit: eiku ne viissiinkin vaan huijaa sun kehoa jotenkin uskomaan että UV-säteilyä ei tule:
linkki
[q]whispering, 13.7.2010 13:29:
---
Jago, 13.7.2010 12:40:
---
Tietääkseni pupillit laajentuu ja UV säteilyä tulee enemmän kuin ilman aurinkolaseja. Eli pahentaa tilannetta.
Edit: eiku ne viissiinkin vaan huijaa sun kehoa jotenkin uskomaan että UV-säteilyä ei tule:
linkki
[/q]
IIIKK!
Noissa halvoissa laseissa ei oo mitään uv-protection tarraa ittessään, joten suojako ne edes silmää vai onko ne turhia siltäkin kannalta.
Mulla on valonherkät silmät, joten mun on kyl melkeen pakko käyttää aurinkolaseja että pystyn kulkee ulkona. Pitänee ettii tolaset värittömät uvlta suojaavat jos sellasii löytyis jostain
Millä vois hoitaa korkokengistä tulleita hiertymiä ja rakkoja nopeasti, ettei tarttis venaa viikkoa ennen ku sellaset voi vetää uudestaan jalkaan?
miten saa koko elämän mahtumaan kahteen matkalaukkuun?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- ...
- 798
- Seuraava »