Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

[q]sapeli, 13.9.2005 17:42:
Miksi ihmisten on pakko bilepalautteessa puhua DJ:eistä näiden etunimillä? Siis aivan sama jos olisivatkin sinutteluasteella, mutta välttämättä kaikki muut (lue: minä) ei tiedä kuka kukin on etunimeltään... (Nyt kyl tippuu skenepisteet kun ton tunnustin *hih*)

Niin että onko se palautteen pointti oman egon pönkittämistä vai oikeata objektiivista rakentavan palautteen antamista ja muiden forumilaisten kanssa kokemuksen jakamista? Hmm?

Miettikääpäs sitä.
[/q]
Totta. Ja miksei kukaan vieläkään tiedä et mun oikee nimi on Matti

[q]André(cosmo), 31.1.2007 07:59:
---
MiMoSa, 31.1.2007 07:38:
Minkä takia liikennevaloissa(suojateillä, joissa on se nappi mistä painetaan) sitä nappia painaa lähes jokainen vaikka näkee, että se valo palaa ja sitä on jo painettu, eikä tarttis enää uudestaan painaa?
(olikohan nyt tarpeeks vaikeesti selitetty..*hih*)

---

Varmaankin suurin osa kyseisistä ihmisistä luulee että vihreä valo palaa sitä kauemmin mitä enemmän sitä nappia hakkaa ... Maalaisjärkeähän ei tunnetusti tarvitse käyttää kaupungissa *toktok*
[/q]

Eiku et se vaihtus nopeemmin tietty! :P

[q]JussiS, 31.1.2007 16:18:
Mistäs löysit / paljo maksoi? Olis itellekin tarvetta.
[/q]

Mä googletin cd etiketti niin tuli 6e 50kpl. Tohon sit tietty toimituskulut. Pitäs löytää ihan kauppa kauppa, niin sais kuudella egellä.

[q]onni3mk, 31.1.2007 17:23:
---
JussiS, 31.1.2007 16:18:
Mistäs löysit / paljo maksoi? Olis itellekin tarvetta.
---
Mä googletin cd etiketti niin tuli 6e 50kpl. Tohon sit tietty toimituskulut. Pitäs löytää ihan kauppa kauppa, niin sais kuudella egellä.[/q]
http://www.nierle.com --> cd / dvd-tarvikkeet

[q]onni3mk, 31.1.2007 18:07:
Mitä noi käyntikorttitarrat cd:hin on?[/q]
esim. noille http://www.bizreplication.com/businesscardcd-r.htm

Mitä noi käyntikorttitarrat cd:hin on?

[q]tomppi, 31.1.2007 18:12:
esim. noille http://www.bizreplication.com/businesscardcd-r.htm
[/q]

No voi luoja!

[q]wiwi, 11.6.2009 10:52:
---
epicuros, 11.6.2009 08:01:

Mikä on nörtti?

---

Sellanen, joka harrastaa kännistä yksinpuhelua netissä sen sijaan että puhuis livenä frendiensä kanssa.

[/q]

HARSH!!! :D BURN

Mistä kestävä säkkijousi?
Meillä on talonyhtiön salilla iso säkki, josta on muutaman kuukauden sisällä hajonnut parikin jousta. Saman näköisiä olivat, kuin mitä Everlastin sivuilla mainostetaan. Wrangen sivuilla näyttäisi olevan pienempi. Missähän muualla olisi valikoimaa?

(Itse pitää prkl ostaa, kun salin vastuuhenkilöä ei tiedä kukaan...)

[q]serotonot, 11.2.2008 15:43:
pesukoneeseenhan menee aina kylmää vettä ja se kone sitten lämmittää sen sopivaks. Siks se veden lämpötilansäätö on siinä pesukoneessa eikä siinä hanassa.
[/q]

Tän mä tiesin

[q]
Eli jos kone ei lämmitä vettä, ni siel o vastus tjsp paskana
[/q]

Jotain tällasta mä hain. Mikä ois viel tjsp? Mietin vaa et onko se sellanen homma et kantsiiko ees lähtee korjaan.
(Ja joo, tiän siis mistä lyhenne tjsp, mut mietin vaa et oisko sulla arvausta et mitä muuta siinä vois olla vikana ku vastus. Ihan vaa ettet vastaa vaan et "Tai jotain sinne päin").

[q]Lyylikki, 20.5.2008 23:28:
Miksikä kutsutaan sitä mustaa sähkökäyttöistä kuljetinta, jossa on kaksi pyörää ja siinä seisotaan ja ilmeisesti se siis liikkuu niin, että siinä nojataan eteenpäin + siihen tulee joku tökki, missä käsiä pidetään (liekö sitä ohjataankin siitä??).

Tämmösiä taitaa olla käytössä joissain varastoissa, ainakin jossain Soneran mainoksessa oli semmoinen, niitä myös on (ehkä) tulossa Helsingin poliisille kaupunkinkäyttöön ja niitä on jo maailmalla poliisella käytössä. Eilisessä Weedsissä joku naapuruston jäsen huruutteli semmoisella ihan ilkimullikkana

Näitä juttusia siis myös ehkä vuokrataan jossain etelä-Helsingissä ja olisi kiva semmoista koklata, mutta en löydä sitä mestaa, koska en muista sen jutun nimeä nimeä.

AUTTAKEE.AUTTAKEE.
[/q]

Segway?

miks vessanpönttöön tulee vaahtoo ku sinne kusee oikee kovaa ??

[q]JussiS, 4.2.2007 18:26:
---
sapeli, 4.2.2007 18:22:
Kertokaas tekniset ihmiset mitä kaikkea tarvin kun pitäis saada toinenkin tietokone nettiin kiinni. Mulla on nyt tommoinen ZyXel-sarjan vekotin tuolla pöydän alla mitä kautta nettikaapelit tulee, mut siinä on paikka vaan yhdelle piuhalle. Eli mitä sanon kaupassa että mitä tarvin, ja mitä arvioisitte mitä maksaa?
---
"Hei. Ostaisin neliporttisen modeemin."

Maksaa about 60-100e.
[/q]

Jaiks eiks tohon oo mitään välikaapelia tai jatkohärveliä, ettei ihan uutta modeemia tarttis ostaa?

Kertokaas tekniset ihmiset mitä kaikkea tarvin kun pitäis saada toinenkin tietokone nettiin kiinni. Mulla on nyt tommoinen ZyXel-sarjan vekotin tuolla pöydän alla mitä kautta nettikaapelit tulee, mut siinä on paikka vaan yhdelle piuhalle. Eli mitä sanon kaupassa että mitä tarvin, ja mitä arvioisitte mitä maksaa?

[q]sapeli, 4.2.2007 18:28:
---
JussiS, 4.2.2007 18:26:
---
sapeli, 4.2.2007 18:22:
---
"Hei. Ostaisin neliporttisen modeemin."

Maksaa about 60-100e.

---

Jaiks eiks tohon oo mitään välikaapelia tai jatkohärveliä, ettei ihan uutta modeemia tarttis ostaa?
[/q]

haet vaikka tälläsen..
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=7779

Miksi aina leffoissa herätessään painajaisesta ihmiset nousee istumaan? Mietin just et yleensä jos ite herää painajaisesta niin en minä silti istumaan nouse.

Tänään meinasi käydä töissä hassusti ja paikalle soitettiin palokunnan pojat tarkistamaan, että kaikki on kunnossa ja sillä yhdellä ukkelilla olikin punanen takki ja tais olla vielä punanen kypäräkin. Kysymys siis kuuluu, että miksi sillä oli erilainen takki kuin muilla ja miksi sen kypärässä oli kirjaimet JKi? Pomo veikkas, että sillä on joko joku erikoiskoulutus tai sitten se on sellanen joka saattaa loikata ambulanssin mukaan tai jotain sellasta

Voiko ihminen luopua nimestään ilman, että ottaa mitään muuta nimeä käyttöönsä?

[q]Fuzzy, 25.5.2007 14:17:
Oiskohan kellään mitään helppoo tapaa selittää miten sais tähän klubbarin profiiliin oman stylesheetin?*uuh*
[/q]

http://klubitus.org/asetukset_extra.php

tonne oman stylesheetin osoite kohtaan
"oma stylesheet (url)"

Lisätietoa osoitteessa:
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=23100;sivu=1

Mä oon saanu koko päivän skidejä sähköiskuja eri metalli yms. esineistä. Siis huomattavan paljon, oisko äsken just napsahtanu joku kymmenes. Mistähän tämä johtuu? Eli siis kertoisko joku mistä tää mun ja näiden asioiden välinen "sähköisyys" ja miks se tuntuu tänään olevan erityisen tiukkaa?

O