Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

[q]Freja, 20.1.2007 18:47:
---
Mä halun vastauksia.

Nii ja si sellanenkin kysymys, et lukeeko kukaan ikinä edellisen sivun tyhmiä kysymyksiä?
[/q]

Mun tyhmillä kyssäreillä on sama ongelma: kukaan ei vastaa niihin ja lopulta ne hautautuvat tyhmien kyssäreiden loputtomaan suohon...

Vai onko mun kysymykset vaan LIIAN tyhmiä *täh*

BYOB = OPM ?

[q]Freja, 19.1.2007 21:27:
Mun mietintämyssynä on tällä kertaa ne uudehkot bussit. Kun ne jotkut rämisee _ihan tuhottomasti_ jos on mukulakiveä alla tai muuten vaan pomppuja.
Onko mahdollista, ja jos on, niin kuinka paljon, että jonkun bussin kaikki ikkunat rämähtää rikki tärinän voimasta? Ahdistaa joka kerta kun on sellases bussis
[/q]

Onhan se teoriassa mahdollista (ikkunoiden resonointi bussin tärinän kanssa? Kerro meille Epailija), mutta sanoisin, että normaaleissa olosuhteissa niin epätodennäköistä, että voit hyvillä mielin kulkea niillä busseilla *hymy*.

Kuka keksii kaikki noi kiertokirjeet ja minkä takia? Ja miks niissä kaikissa on että lähetä tämä niin ja niin monelle tai muuten tapahtuu sitä ja tätä..?

[q]2la, 21.1.2007 00:14:
si
[/q]

gracias

[q]%, 20.1.2007 17:55:
---
Snaggo, 20.1.2007 17:34:
---
fosa, 19.1.2007 20:43:

Häiriönpoisto, eli kumoaa kaapelin ympärillä olevan maan magneettikentän aiheuttaman induktion. Eli kenttä indusoi jännitteen kaapelissa oleviin keloihin eikä hyötysignaaliin.

---

Minä kun en tommosesta fysiikasta tajua mitään(induktio wtf, en tajunnu edes wikipedian avulla)...niin onks tää sit niinku verrattavissa siihen että on olemassa noita alumiinivuorattuja verkkokaapeleita?

---

Ne taas taitaa poistaa kapasitiivisten häiriöiden kytkeytymisen toisista kaapeleista.
[/q]

Tuntui, että verkkokaapelin suojaus ois enssijaisesti tarkotettu pitämään vaihtojännitteen aiheuttamat magneettiset häiriöt kaapelin sisällä.. Eli ettei aiheuta häiriöö muihin kaapeleihin..

onks Fred Baker ollu ennen leipuri? tai kenties vielki...

[q]-lera-, 20.9.2007 09:46:
mitäs ostais vanhemmille 25v. hääpäiväks kuin niillä on jo kaikki..
[/q]
Anustappi?

Miks mä kysyn joskus sellasia kysymyksiä, joihin tiedän jo etukäteen vastauksen?

[q]Freja, 22.1.2007 13:09:
Häröilyttääkö kukaan sillon tällöin samalla kuin minä - eli joskus, kun kirjotan näppiksellä, alankin kirjottaa tekstiviestinkirjoitustyyliin

vvvääääähhääääänn nniii iiinnkkuuiiinn nnäääääiiinn
[/q]

Ennustava tekstinsyöttö.

[q]Mark Hamilton, 21.1.2007 13:03:
Miksi PHP on niin suosittu?
[/q]
yksinkertainen
helppo
kevyt
toimiva

luulisin näin.

[q]Jone, 20.1.2007 21:29:
Koska järjestettiin ensimmäiset CLUB Säteet Gloriassa? Sanoin et 2002 ja nyt väittelyyn asiasta on vedetty jo niin iso nippu porukkaa et on pakko saada vastaus.
[/q]

Faktat tiskiin:

Reactor vs. Säde: 7.9.2001
http://www.accesss.org/index.php?id=1804

Säde weekend: 19.-20.7.2002
http://www.accesss.org/index.php?id=3333

Club Säde: 15.02.2003
http://www.accesss.org/index.php?id=4348

eli eka club säde Gloriassa vasta 2003

[q]Karski, 22.1.2007 15:19:
eli eka club säde Gloriassa vasta 2003
[/q]

Cheers. Täällä esitettiin "on niitä nyt ainakin vuodesta 2000 ollut"-väitteitä, joihin jouduin kapinoimaan et paskat on.

[q]mayah, 23.1.2007 11:19:
Onko olemassa jotain lakia tai määritelmää siitä, miten pitkään tuotetta saa mainostaa "uutuutena"?

Millä tavalla Valion 5% -aamupalajuustot ovat "Uutuus", kun olen syönyt niitä AINAKIN puoli vuotta, ellen jopa jo vuoden?
[/q]kai se on uutuus siihen asti ku ko. tuotteesta tulee uudempi malli/versio..luulisin

Miks terveyskeskuksen nimi ei vois olla oikeesti arvauskeskus, kun sieltä ei saa muutaku arvauksia, ei terveyttä?

Mitä vittua?
Yksinkertainen kysymys

[q]onni3mk, 12.2.2007 14:44:
Miksi mä en voi äänestää Uudenmaan vaalipiirissä vaan mun täytyy äänestää Helsingin vaalipiirissä, koska asun helsingissä
[/q]

Samasta syystä kuin et voi äänestää
missään muussakaan vaalipiirissä johon
et kuulu.

[q]Freja, 22.1.2007 13:09:
Häröilyttääkö kukaan sillon tällöin samalla kuin minä - eli joskus, kun kirjotan näppiksellä, alankin kirjottaa tekstiviestinkirjoitustyyliin

vvvääääähhääääänn nniii iiinnkkuuiiinn nnäääääiiinn
[/q]

päivän :D

[q]Android, 9.2.2007 20:17:
---
Lyylikki, 8.2.2007 19:47:
Miksi vuorokaudessa on 24 tuntia, eikä esimerkiksi 20? Miksi tunnissa on 60 minuttia, eikä esimerkiksi 100? Miksi minuutissa on 60 sekuntia, eikä esimerkiksi 100?

---

Olen laiska enkä jaksa kääntää.

Vuorokausi;

---

International System of Units (SI)

A day is defined as 86,400 seconds. Those are currently defined as

… the duration of 9,192,631,770 periods of the radiation corresponding to the transition between the two hyperfine levels of the ground state of the caesium-133 atom.

This makes the SI day last exactly 794,243,384,928,000 of those periods.

...

Astronomy

For a given planet, there are two types of day defined in astronomy:

1 apparent sidereal day
= a single rotation of a planet with respect to the distant stars
(for Earth it is 23.934 solar hours or 24 sidereal hours)
1 solar day
= a single rotation of a planet with respect to its Sun.

---

Wikipedia auttaa =)
[/q]

jaksoitkohan edes lukea tuota vai miten ylla kirjoittamasi vastaa kysymykseen miksi vuorokausi on jaettu 24 tuntiin? sekunnin pituus kiinnitettiin cesiumin varahtelyihin aikalailla myohemmin kuin vuorokausi jaettiin tunteihin...

tuolla on aiheesta jotain pikaisella googlaamisella loydettya http://www.astro-tom.com/time/24_hours.htm

olenko mä mies vai nainen?

O