Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
- « Edellinen
- 1
- ...
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- ...
- 798
- Seuraava »
Miten vaihdetaan äänivarren tuki teknariin? Pitääkö koko äänivarsi irrottaa että tuen ruuvin saa kiristettyä vai onko siihen jotain muuta poppakonstia?
Mitä suunnilleen maksaa näöntarkastus optikolla?
Kovasti mainostetaan joka paikassa,mutta hintaa ei kerrota*igor*
[q]Peikkotyttö, 21.11.2006 00:03:
[/q]
10-20e ainakin. En tiiä tuoko Kehä III lisähintaa :D
[q]Peikkotyttö, 21.11.2006 00:03:
[/q]
pssst: http://www.eyen.fi/kampanja.html
[size=7]vielä muutaman päivän voimassa hyvä tarjous..[/size]
[q]Lost-Soul, 19.11.2006 12:47:
Tai miksi ihmisten pitää tulla melkein kaikkialle myöhässä...
[/q]
Niinpä! Mä en tajua jos sovitaan joku aika ni jotkut aina myöhästyy n. 10 min.. ihme tyyli
[q]Bio, 21.11.2006 10:24:
---
Lost-Soul, 19.11.2006 12:47:
---
Niinpä! Mä en tajua jos sovitaan joku aika ni jotkut aina myöhästyy n. 10 min.. ihme tyyli
[/q]
On myös ihmisiä joilla on taipumus olla erittäin optimistisia aikataulujensa suhteen, ja huono tapa olla oppimatta siitä kuinka ne ei koskaan oikein tunnu menevän niinkuin oli ajateltu
Mitä se nunchukamies tekee noissa Coke Zeron bannereissa ja muissa mainoksissa? Kaikissa on vasemmassa alakulmassa semmonen.
[q]Bio, 21.11.2006 10:24:
---
Lost-Soul, 19.11.2006 12:47:
---
[/q]
Jos on niin kuin minä, et sählää lähtiessä paljon esim. avaimet ja puhelin katoo vuorotellen
nimim. aina vähän myöhässä
[q]Super-Kerttu, 21.11.2006 11:40:
---
pupuTupuna, 21.11.2006 11:39:
On mulla ollut hedelmiä joka vuosi, mutta silti ne kärpäset on aina itsestään jossain vaiheessa hävinneet. Ei tänä vuonna.
---
No mut kato ulos..Siellähän on melkein kesä vielä..*nauru*
[/q]
Tähän on aiemmin vastattu näin:
[q]lunake, 12.9.2006 11:56:
---
Morrowe, 12.9.2006 11:47:
---
lunake, 12.9.2006 11:45:
---
josbe, 12.9.2006 11:24:
Mistä banaanikärpäsen munat tulee? Ts. miten voi olla mahdollista, että mustiin banaaneihin ilmestyy yhtäkkiä kärpäsiä vaikkapa keskellä talvea?
---
http://www.ylioppilaslehti.fi/2005/050930/banaani.html
"..Dosentti Tapio Heino biotekniikan instituutista kertoo, etteivät kärpäset kulkeudu kotiin lähikaupan hedelmien mukana, kuten usein kuvitellaan. Banaanikärpänen elää Suomen luonnossa."
---
ooo mutta mistä niitä sitten talvella tulee :D
---
Tuskin elävät Suomen lämpöisessä talvessa ulkosalla, joten niitähän täytyy olla sitten ympäri vuoden asunnossa. Hmm... Ne siis vaan sikiää sikiämistään.
[/q]
[q]Freja,
Voi mä niin raivostuisin.
[/q]
Aivan. Eli kivempi tulla myöhässä ja sit kysellä sulta
[q]sapeli, 21.11.2006 10:41:
On myös ihmisiä joilla on taipumus olla erittäin optimistisia aikataulujensa suhteen, ja huono tapa olla oppimatta siitä kuinka ne ei koskaan oikein tunnu menevän niinkuin oli ajateltu
[/q]
Hmm.. Tuohon taidan just syyllistyä
Koulun psykologisen testin mukaan oon perfektionisti, ni eiköhän se selitä jo asian :D
[q]Hyzenthlay, 21.11.2006 11:41:
Jos on niin kuin minä, et sählää lähtiessä paljon esim. avaimet ja puhelin katoo vuorotellen
nimim. aina vähän myöhässä
[/q]
Mä oon tottunu jo siihen et kadotan asioita ja yleensä joudun ainakin kerran tulee takaisin ku huomaan et joku puuttuu :D
[q]Freja, 14.11.2006 19:50:
Kyl mä sen tiesin Pointtini oli toisaalla, ymmärsit varmaan itsekin mitä tarkoitin.
[/q]
Ymmärsin, että olit väärässä. ^^
Tässä yksi tyhmä kysymys: mulla on nykyään aivan sairaan yliherkkä hajuaisti, vaikka röökiä menee päivässä yli aski. Voiks tää johtua siitä että on kuulo huonontunut? Vähän niinkuin jotkut sokeat tuntevat herkemmin ja jotkut kuurot kai näkevät todella hyvin.*ding*
[q]astaroth, 22.11.2006 19:00:
kyseessä voi tosiaan olla kulttuurisidonnainen kysymys.
[/q]
Todennäkösesti oot ihan oikeassa. Ja tää tuskin tulee edes muuttumaan, olettaen että kohta baareissa ei saa enää polttaa. On se hyvä, että voidaan vetää lisää viinaa raittiimmassa ilmassa...
[q]coolcat82, 21.11.2006 19:45:
---
pupuTupuna, 21.11.2006 11:35:
Miksi noi hemmetin banaanikärpäset ei ole vieläkään hävinnyt täältä kämpästä, kun yleensä tähän aikaan vuodesta ne ois jo hävinnyt?!
---
Oon kuullu et niitä on ollu muillakin mistä lie johtuu??
[/q]
Kannattaa pitää paikat puhtaina niin ne häviää sen myötä. Vuodenajalla ei oikein nykyään enää tunnu olevan vaikutusta niiden olemassaoloon.
[q]KooKie, 22.11.2006 18:49:
Eikä se tupakoitsijan kauemmaksikaan jäänti auta, mikäli tuulen suunta on minua kohti.
[/q]
Häiritseekö viinan haju? Jos nää aiemminmainitut esimerkkihenkilöt on muuten ihan normaaleja (*justjoo*) ja hygieniastaan huolehtivia, niin eikö se vanhan viinan haju vedä aika hyvin vertoja röökinhajuiselle ihmiselle?
[q]Android, 22.11.2006 16:51:
---
mia-ow, 22.11.2006 16:45:
Selain päivittyi internet explorer 7:ksi. Miksi kuva huononi (tekstit näyttävät epätarkemmilta)? Ja mitä asialle voi tehdä? *toktok*
---
Työkalut -> Yleiset -> Fontit
En tosin tiedä auttaako fontin muuttaminen, IE7:ssa tosiaan teksti on "pehmeämpi" kuin kutosessa.
Myös Sivu -> Tekstikoko voisi auttaa. En tosin IE:tä pahemmin käytä joten ehkä joku muu tietää paremmin.
[/q]
Kiitos. Ei kyl tapahdu mitään, vaikka vaihdoin fonttia ja kokoa. Missäköhän vika. Varmaan mussa.
Voihan se kans olla et mun silmissä on jotain vikaa. Mut edellinen versio oli musta vaan parempi.
Lataa opera ja unohda se exploder.
http://www.opera.com
[q]kiiki, 22.11.2006 18:22:
Miks tupakoitsijoita saa dissata avoimesti ja hyväksytysti, mutta alkoholivastaiset/absolutistit leimataan omituisiksi?
[/q]
Alkoholin nauttimisen ja tupakoinnin erohan on se, että tupakointi vahingoittaa suoraan myös ympärilläsi olevia ihmisiä. Alkoholin nauttiminen taas ei kohtuurajoissa (ihannetilassa ei ikinä) aiheuta sivullisille harmia.
Kärjistetysti alkoholin nauttijoiden dissaamista voisi verrata kahvin nauttijoiden dissaamiseen - eikö se olisi outoa myös? :D
[q]KooKie, 22.11.2006 18:49:
Ihan dösäpysäkilläkin on todella inhottavaa seistä, kun joku tupakoitsija tulee viereen polttamaan. Eikä se tupakoitsijan kauemmaksikaan jäänti auta, mikäli tuulen suunta on minua kohti.
[/q]
Nii mut just se OIKEASSA paikassa tupakointi... Ei oo kovin korrektia mennä bussipysäkille sauhuttelemaan jos siellä on ihmisiä jotka ei polta - tää on musta verrattavissa siihen känniääliöintiin. Mitä jos vertaa kahta ihmistä, joista toinen vetää viikonloppuna lekan viinaa ja toinen askin röökiä? Viina kuuluu normipäivään, mutta rööki on paheksuttavaa?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- ...
- 798
- Seuraava »