Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
- « Edellinen
- 1
- ...
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- ...
- 798
- Seuraava »
[q]Freja, 11.5.2009 07:06:
Mun pitäis saada lisättyä video blogiini, joka on tällä hetkellä jotain 50,3 mt. Raja tais olla 50000kt, joten voisko joku opastaa mulle että miten saan pienennettyä videon kokoa jotta saisin sen ladattua?
[/q]
Leikkaa siitä pätkä pois (esim windows movie maker jos löytyy) tai sitten muuta videon tai äänen laatua pienemmäksi esimerkiksi tällä ohjelmalla:
http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/video_ohjelmat/videonpakkausohjelmat/super.cfm
Kumpaakaan en ole käyttänyt, mutta pitäisi onnistua jos jaksaa perehtyä :D
Helpoin tapa olisi tosiaan vaan lisätä se youtubeen ja pistää blogiin linkki.
pattereista kuuluu ärsyttävää piipitystä välillä, kelasin eka et mulla tinnittää mut kun jaksoin roudata perseeni ylös sohvalta niin havaitsin sen tulevan pattereista. mistä on kyse ja mitä sille voi tehdä, on meinaan pikkasen hajottavaa.
[q]Toykio, 27.1.2010 22:02:
Olisikohan olemassa joku "kaukorakkaus säätiö"...*tirsk*
[/q]
google "Your search - kaukorakkaussäätiö - did not match any documents."
[q]kindertin, 22.7.2009 22:52:
Saako suht uusista Nokian kapulapuhelimista blokattua joitain soittajia?
Jossian vanhassa luurissa ainakin sai laitettua muistiin ne joiden ei halunnu saavan yhteyttä, mutta nykysestä en ole tota ihanuutta bongannu..?
Puhelin on siis Nokian 7500 Prism..
Jotkut ei vaan ymmärrä ettei kiinnosta, enkä mä nyt jaksais ruveta numeroakaan vaihtamaan
[/q]
Eiks tää kuuluis tonne säpinäluukkuun?
[q]ezzy, 7.8.2009 14:03:
brändi ja brändiuskollisuus? Jotain ihan käsittämätöntä imho. Ristus miten ruma printtiki...
[/q]
Joo, mullekin menee aika huonosti jakeluun ja erityisesti tässä tapauksessa ei ollenkaan. Musta nää on juntimpia kuin flanellipaidat ja tennissukat yhdistettynä.
[q]Kon-tiki, 7.8.2009 14:07:
Mä en osta Ed Hardyä vaikka ilmaiseksi saisin, mutta vastaus on ilmiselvä. Rokkarille morsiamessa sillä poikamies Bret Michaelsilla on jatkuvasti Ed Hardyt päällä ja silikonimuijat tappelee siitä tuotantokaudesta toiseen (en nyt löytäny yhtään edhardykuvaa ko. sarjasta tähän mut googlaa jos et tiedä miten upeesta sarjasta on kyse).
[/q]
Ehms, myönnettäköön että tiedän sarjan ja joo, oon ihmetellyt siinäkin tota(kin). Samoin Hulk Hoganin perheen jossain realitysarjassa tunnutaan kulkevan jatkuvasti Ed Hardyissä ja muutenkin noita näkee liikenteessä jo Suomessakin melko paljon. Ei voi ymmärtää eikä tajuta mitenkään.
[q]sativa, 30.1.2010 14:57:
---
whispering, 30.1.2010 14:55:
---
sativa, 30.1.2010 14:52:
No milläs sitte?
---
Sillä että sen staattisen sähkön on pakko purkautua jotain kautta, ja kuulokkeet johtaa sähköä parhaiten. Näin mä sen oon päätelly.
---
Hmmm, onko tosta haittaa ihmiselle? Tuntu, et tänään jomotti päätä hetken yhen shokin jälkeen.
[/q]
Onhan se purkaus vähän kuin salama pienoiskoossa, mutta onneksi ihmiseen ei pysty varautumaan staattista sähköä niin paljoa, että siitä olis mitään haittaa ihmiselle pienti nipistystä lukuunottamatta.
wiki: Ihmisen synnyttämän hankaussähkön purkaukset ovat niin lyhytaikaisia, etteivät ne ole esimerkiksi ihmiselle vaarallisia suuresta jännitteestä ja virrasta huolimatta.
Mä en oo ihan varma, että onko tää totta vai jäänyt mun päähän jostain elokuvasta, mutta:
Onko avaruudessa matkalla sukkula/lähetin/tms. ilman mitään päämäärää, jossa on viesti ihmiskunnalta monilla kielillä ja kuvin selitettynä?
Jos tällainen on, niin mikä sen nimi on? Ja jos tää on syöpynyt mun päähän jostain muusta yhteydestä, niin mistä?
Jaaha tämä mun kapistus oli sitten kaupasta loppu eikä uusia näy tulevan ihan heti...
Tyhmä kysymys olis sitten: Mistä hemmetistä moisen löydän?
Tarviin siis palikan jolla voin jakaa vähintään kolme left/right RCA:ta ja kolme komponenttiliitin kaapelii yhteen...
Kuvassa olisi täydellinen laite minulle
http://www.polarpanda.com/store/images/AV_component_selector1_2_L.jpg
http://www.polarpanda.com/store/images/AV_component_selector1_1_L.jpg
[q]whispering, 18.9.2009 17:46:
Tein puhelimen netillä (liittymän teoreettinen maksimi jotain 3,2M) nopeustestin, ja tulokseksi tuli 17M, miten se on mahdollista? Tein sen vielä 3 kertaa peräkkäin, ja aina siinä 17M paikkeilla
[/q]
Millä sä ton testin teit? :)
[q]Yallu, 11.1.2010 16:15:
---
Jammailija, 10.1.2010 11:55:
---
Nää läppärit molemmat kuitenkin hengaa täs sohvan nojal lähes vierekkäin.
---
Älä sitten anna olla hirveän kauan siinä sohvan nojalla, ellei se alusta satu olemaan kova ja tasainen. Nuo läppärit kun ei kestä noita pehmeitä alustoja, sillä ilman sisäänotto sijaitsee yleensä pohjassa ja jos sen menet tukkimaan, voit olla varma että ennemmin tai myöhemmin jokin komponentti kärähtää..
[/q]
NO VOI HELVETTI.
Nimim. Reilut kaksi vuotta läppärin kanssa sohvalla hengannut.
Samalla voisin kysyä että onko normaalia että läppäri muuttuu käytössä tulikuumaksi vai liittyykö se jotenkin tohon edellä mainittuun?
Jos en enää kirjoittele tänne niin oon varmaan räjähtänyt ja palanut yhdessä läheisimmän ystäväni kanssa. :´(
[q]wiwi, 11.1.2010 21:19:
Samalla voisin kysyä että onko normaalia että läppäri muuttuu käytössä tulikuumaksi vai liittyykö se jotenkin tohon edellä mainittuun?
[/q]
Joo, on se normaalia. Ja tosiaan ne tuuletusaukot siel pohjalla meinaa sitä, et se tuuletin mikä viilentää sitä järjetöntä "myllyä" siel sun läppärissä kuljettaa ilmaa sitä kautta. Ja niitä ei tule tukkia millään sohvien, petiliinojen tai housujen kankailla tai kone ylikuumenee ja sanoo itsensä irti nopeammin ;)
Sama homma periaatteessa aika monen muunkin kodinkoneen kanssa, jos niiis on tuulettimet. Esim. jääkaapit, mikrot, TV:t jne jne. Let'em breath air! :D
[q]Wolverine, 30.1.2010 15:49:
pattereista kuuluu ärsyttävää piipitystä välillä, kelasin eka et mulla tinnittää mut kun jaksoin roudata perseeni ylös sohvalta niin havaitsin sen tulevan pattereista. mistä on kyse ja mitä sille voi tehdä, on meinaan pikkasen hajottavaa.
[/q]
Pattereissa saattaa olla ilmaa ja ne pitää ilmata. Pattereissa on venttiili termostaatin vastakkaisessa päässä ja siinä ruuvi, jota saa löysättyä tavallisella talttaruuvimeisselillä. Päästä ilmaa pihalle niin kauan, että venttiilistä tulee tippa vettä. Näin patterisi ovat tyhjennetty ilmasta ja piipityksen pitäisi loppua. Jos sulla on vuokrakämppä, niin huoltomieskin voi homman suorittaa.
Enemmänkin ääni on vinkunaa ja olihan kyseessä siis vesipatterit eikä sähkösellaiset? Jos näin, niin sulla tinnittää.
[q]akir0, 19.9.2009 14:07:
---
whispering, 18.9.2009 17:46:
Tein puhelimen netillä (liittymän teoreettinen maksimi jotain 3,2M) nopeustestin, ja tulokseksi tuli 17M, miten se on mahdollista? Tein sen vielä 3 kertaa peräkkäin, ja aina siinä 17M paikkeilla
---
Millä sä ton testin teit? :)
[/q]
Pohjanmaan PPO Oy
http://nopeustesti.kotinet.com/meter.php
[q]utubia, 18.9.2009 15:39:
voiks pikaliima syövyttää ihoa? liimasin just vahingossa sormet yhteen, jne (ja revin liimaukset auki) mut nyt vähän vaikuttais siltä, niinko noi jäljelle jääneet liimat koittais tunkeutua jonnekin nahkan syvimpiin syövereihin O_o
tarviiks mennä lääkäriin?*täh*
[/q]
Voi mut ei mitenkään kovin dramaattisesti. Vittumaisinta siinä on vaan se et sormet on kivikovat muutaman tunnin/pari päivää riippuen kuinka dunkkua liimaa on läikyttänyt käsille. Vedellä ku yrittää pestä, pahentaa vaan tilannetta.
[q]Takyon, 28.7.2009 18:19:
---
Steven Hoaks, 28.7.2009 17:06:
Ei toimi äänet koneessa MIKS EI!?!?
Tietääkseni mulla on emolevyssä integroitu äänikortti "MSI K9VGM (MS-7253)"
Yritin jotain HD ajureita ladata noiden sivuilta, mutta kone ilmoittaa ettei ole sellaisia laitteita koneella että kannattaa viedä asennusta loppuun asti, eikä päästä eteenpäin.
Onko ideoita/ratkaisuja?
Edit: Ainiin... Muistan että mulla on joskus aikasemminkin ollut tälläinen ongelma mutta sain ne joillakin ajureilla toimimaan. Nyt en kuitenkaan löydä mitään muuta tolle mun emolle
---
Tarkista BIOSista että se äänipiiri on päällä. Sit lataat valmistajan sivulta piirisarjan ajurit, ei yksittäisiä osia (kuten ääniajurit) vaan koko paketti.
[/q]
Ei tuolla sivuilla ollut kokonaisia ajureita :(
[q]vala, 21.8.2009 11:24:
---
vala, 19.8.2009 20:18:
Pystyykö yli cd pituuden olevia miksauksia polttaa cd:lle? Jääkö se vaan kesken vai eikö sitä pysty polttaa ollenkaan?
---
pump
[/q]
Cd:ssä on jonkunverran ylipolttovaraa, mutten tiiä tarkalleen kuinka paljon. Ei pitäs muuta vaikutusta olla ku raita loppuu sitten kesken... Nerolla ainakin voi valita että "kirjoita ylipoltto levy" tai vastaavaa.
[q]ezzy, 14.10.2009 13:05:
---
Euforixx, 13.10.2009 23:08:
Tuli tässä mieleen yks kysymys joka on aivan tämän threadin alaa. Eli siis kun pitäisi sanoa enkuks että "housemainen trance" nii onko se "housey trance" vai "housy trace"?!!!
---
gay trance.
[/q]
xDxD hyvähyvä
[q]larzizi, 5.8.2009 11:43:
Mikä järki siinä on kun menee hammaslääkärille esim. paikattavaksi (jolloin yleensä siis myös puudutetaan), että lopussa hammaslääkäri kysyy tyyliin "tuntuuko se hammas nyt hyvältä?" tai "tuntuuko siellä vielä jotain?" ?
Ensin on kauheella vaivalla kyselty puudutettaessa, että ei kai vaan tunne mitään ja sitten pitäisikin yhtäkkiä tuntea jotain ja osata sanoa onko nyt hyvä
[/q]
Eikai siinä muuta ole ku kokeilla saako suun kiinni, ettei paikka oo jääny koholle?
[q]Amma, 17.2.2006 23:14:
Paljonko maksaa pääsylippu Late night with Conan O'Brien-showhun?
[/q]
Pitäis olla ilmainen. Kannattaa tulla aikaisin jonoon vaan.
edit: Siis liput voi tilata ennen tai sitten tulla aikaisin sinne ja saada stand-by lippu mutta se ei oo varma pääsy sisään.
Late Night with Conan O'Brien
No jos tyhmiä kysymyksiä mietin ni tulee ekana mieleen, et missä on parittomien sukkien parit?
Ja miksi teiden varsilla on niin paljon kenkiä?*täh*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- ...
- 798
- Seuraava »