Mikä ärsyttää?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 698
- 699
- 700
- 701
- 702
- ...
- 710
- Seuraava »
---
---
Nää puhuu kaveriporukalla lähes kokoajan portugalia toisilleen.
Ärsyttää vällillä, kun ei ymmärrä. En oo suinkaan selkeesti ainoo, jota tää hämää. Hengailltiin porukalla kaupungillla ja kämppiksen poikaystävä ja mä ainoina portugalia osaamattomina päädyttiin sitten puhumaan kokoajan, kun oli niin hankalaa saada keskusteltua englanniksi muiden kanssa.
No se oli tosi jees tyyppi ja molemmilla klikkas tosi hyvin. Se sitten kiinnostu selkeesti musta ja sen huomas myös muut. Se siten myöhemmin ihan suoraan yritti iskeekkin mua ja sen ja tän kämppiksen alkanu juttu päätty hajoomaan siihen
Kivan jännittyny tilanne oli sitten loppuillan ja seuraavan aamun.
---
Höh. Toivotaan että jännitteet laantuu pian.
---
Kyl ne jonkin verran on laantunu ton asian suhteen. Kyse ei ollu sinänsä mun tekosista, vaan siitä, että se tyyppi ei sitten loppupeleissä ollutkaan niin innoissaan tosta kämppiksestä ja se on pettyny siihen tilanteeseen. harmi tietty, jos itte on kiinnostunu toisesta ja toinen ei :(
Oh aikamoista! Pienoista draamanpoikasta, laantuakseen tuommoiset on
Poikaystäväni tällä hetkellä.
Mycoplasma pneumoniae.
Maija Vilkkumaan kiekuminen.
Etten heränny tänään aikasemmin. Just ku pääs vauhtiin ni pitää lopettaa. Toivottavasti huomennakin paistaa, niin sitten otan sillon kaiken kiinni mitä nyt oon lusmunnu! Pentele.
Ärsyttävä hedari eilisestä lähtien, nyt joutu jättäytmään myös viikon ainoista treeneistä väliin. prkl.
Huomenna ois paree olla parempi päivä..
Nyt just ärsyttää se kun firmassa ei asiat toimi, ja tietenkin asiakaspalvelu saa ne huudot.
laskut..
[q]jokke_, 5.5.2010 13:22:
nää hiton suomalaiset itsestäänsammuvat tupakat!
[/q]
Mikä noissa olikaan takana, että miks sellasia on? Onko se joku EU-juttu vai pelkästään Suomi-juttu? Kaverit maailmalla oli vähän ihmeissään ku sanoin noista, mut savuttomana ihmisenä en oo tota keissiä oikeen seurannut, joten en osannut sanoa syytä.
Kävin isossa omenassa kattomassa leffaa ja jätin auton parkkihalliin.
Nooooh, kun tultiin leffasta oli kappakeskus suljettu. Kelattiin et pakkohan parkkihalliin on jotenki päästä, no mentiin hissille, hissi rikki!
Rappusista pääsi vain katutasolle, eli parkkihalliin ei päässyt kuin vain tällä ainoalla hissillä mikä oli mäsänä.
"FINNKINON ASIAKKAAT! Kauppakeskuksesta pääsee ma - la parkkihalliin klo 21.45 saakka ja parkkihallista pois klo 22.00 saakka. Lauantaina asiakkaat ohjataan ns. maisemahissillä P1:seen ja Markettasolle."
Ihan kiva, ois ollu tässä illalla vielä vähän töitä mihin oisin kaaraa tarvinnu, mut ei sitte.
[q]Jil, 5.6.2010 15:05:
---
Mimir, 5.6.2010 15:00:
Meidän lähiposti (kaupan yhteydessä toimiva) muuttaa ensi viikolla. Pari tilaamaani pakettia oli tullu tässä viikolla ja tänään lähdin lappujen kanssa niitä hakemaan vanhasta toimipisteestä, jonka oli ilmoitettu olevan auki ensi viikon keskiviikkoon saakka (uusi aukeaa torstaina). Ovella oli kuitenkin lappu "kauppa lopetettu", eikä postiinkaan siis pääse asioimaan. Mistähän mä nyt ne mun paketit haen? Saapumisilmoituksissa hakupaikaksi tosiaan on ilmoitettu se vanha posti.
Ei oo onneks iso vaiva odotella ens torstaihin, että uus posti aukeaa, kunhan ne paketit sitte vaan on sieltä noudettavissa (täytynee vielä soittaa ja tiedustella). Harmittaa vaan, kun toisella paketilla alkais olla vähän kiire ja toista olin muuten vaan odottanut kuin kuuta nousevaa.
---
Käy postin sivuilta lähetyksen seurannasta kattoo et missä sun pakettis luuhaa.. Jos ei auta ni soita aspalveluun ja anna se sun tiekkarin numero sinne. Luulis löytyvän.
[/q]
Kiitos vinkeistä :) Täytyy soittaa maanantaina ja kysellä, ainakin toisen paketin kohdalla paketin seurannassa lukee, että se sijaitsee siellä vanhassa postissa, joka tosiaan näyttäisi olevan jo kiinni.
Meidän lähiposti (kaupan yhteydessä toimiva) muuttaa ensi viikolla. Pari tilaamaani pakettia oli tullu tässä viikolla ja tänään lähdin lappujen kanssa niitä hakemaan vanhasta toimipisteestä, jonka oli ilmoitettu olevan auki ensi viikon keskiviikkoon saakka (uusi aukeaa torstaina). Ovella oli kuitenkin lappu "kauppa lopetettu", eikä postiinkaan siis pääse asioimaan. Mistähän mä nyt ne mun paketit haen? Saapumisilmoituksissa hakupaikaksi tosiaan on ilmoitettu se vanha posti.
Ei oo onneks iso vaiva odotella ens torstaihin, että uus posti aukeaa, kunhan ne paketit sitte vaan on sieltä noudettavissa (täytynee vielä soittaa ja tiedustella). Harmittaa vaan, kun toisella paketilla alkais olla vähän kiire ja toista olin muuten vaan odottanut kuin kuuta nousevaa.
[q]Mimir, 5.6.2010 15:00:
[/q]
Käy postin sivuilta lähetyksen seurannasta kattoo et missä sun pakettis luuhaa.. Jos ei auta ni soita aspalveluun ja anna se sun tiekkarin numero sinne. Luulis löytyvän.
Työkaveri sai lahjaksi Amy McDonaldin tjsp. levyn. Arvatkaa onko se soittanut sitä duunissa jo aamukuudesta lähtien, istutaan samassa työhuoneessa... *sydän*
Vois itse pistää kunnon ryssäkynnöt soimaan.
Känniset tuntuu olevan kiirelistan hännillä, jos heille soittaa apua. Tossa töistä kotiin tullessa melkeen törmäsin juovuksissa olevaan mieheen, joka oli kaatunu pyörällä. Ei ollu käyny kuinkaan ja "taksikin" oli jo soitettu. Eipä sitä mikään pidätelly vaan se jatko matkaansa. Ei menny ku 100 metriä ja se kaatu ja löi päänsä *piis*.
Nää pakolliset sukukokoontumiset. Huomenna vuorossa serkun valmistujaiset, vittujee.
-"Joko sulla on mies? No miksei? Jäät kohta yksin kokonaan, onhan sullakin jo tota ikää..Et sitten ole exääs ajatellu takasin ottaa?"
-"Jokos sä alat valmistua? Jaa ettet edes opiskele..Kyllähän sun jo pitäis".
-"Ai eikö sun lapset vielä tee sitä tai tätä? Kyllä meillä on kaikki osannu jo tossa iässä, ootas kun mä annan vinkkejä millä säkin onnistut".
Jooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo.
miks tää päivä menee niin hitaasti
Tätä mä en ole ikinä tajunnut. Mikä mua nyt vois ärsyttää. Antaa mennä vaan ja ottaa lungisti.
Toi s*tanan fillari! Tänää irtos yks pinna sillee et takarengas sojottaa ihan hevon perseeseen. Mitähän siit huomen hajoo.
jallua juotuani musta tulee täys uuvatti.
Pakko hillitä sitä ja ottaa jalmari vaan juhlatilaisuuksissa.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 698
- 699
- 700
- 701
- 702
- ...
- 710
- Seuraava »