Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Voi vitun duuni! Kiitoksena vitullisesta hommasta, saan kommentin "sietäisit saada tukistuksen!"..

Vitun vittu..Kuka noi kaikki saatanan erot on etsinyt, tehnyt ja laskenut..?? Jos sinne nyt yksi laskuvirhe on tullut, mitä en ollut edes ehtinyt tarkistaa..Niin siitäkö mä ansaitsen tukistuksen? Jep, tuli naula arkkuun, jouluun mennessä irtisanon itseni, vaikkei olis uutta duunia!

Haistakaa nyt jo!

[q]crissy, 12.9.2007 11:09:
no perkele ku telkkarissakaan ei ohjelmat pelaa enää kunnolla! tökkii ja pätkii ja tulee vaa tekstii et signaalis on jotain häikkää...

olisin halunnu kattoo eilen 4D dokkarin mut meni hermot ku pätki ja kuva oli vituilla ja ei toiminu.. meil ei ees oo digiboksii..

ylen tekstityksen menee ihan päin perää ja huulisynkkakaan ei oo kohillaa.. HYVÄ DIGIAIKA!!!!
[/q]

Eilen ainakin meillä tökki toi digilähetys niin perkeleesti. Tosin meillä on erillinen antenni, kun meidän talossa on niin vanhentunutta tekniikkaa, ettei dikilähetykset näy sen antenniverkossa.. Mut normaalisti tol erillisantennillakin on näkynyt lähetykset ihan jees, mut eilen ei voinut kattoo telkkua yhtään, pätki, äänet hävis ja signaali katos välillä kokonaan..Kyllä vitutti! Jäi sit Pako näkemättä!

[q]zaler, 22.8.2007 15:06:
sari (verkkarimuija)
[/q]

Sari, sun uus paras ystävä! *sydän*

[q]mayah, 22.8.2007 10:02:

Jälleen kerran lähetettyjen meilieni laatikosta löytyy tähänkin vastaus:

"Arvon ”Leidit” Manskun toimistolla

Ymmärrän toki, että joskus kesken työpäivän se isompikin hätä iskee, mutta olisitteko niin ystävällisiä, että jatkossa pesisitte sillä vessaharjalla ne paskaraitanne pois sieltä pöntöstä? Nykyinen siivoojamme kun ei joka päivä vessoja pese, niin vauhtiviivanne saattavat pöntön reunaa koristaa useamman päivän. Mukavampi sitten asiakkaiden ja muiden vieraidenkin käydä jännäpissansa siellä lirauttamassa, kun ei tarvitse ensin yökätä henkilökunnan aikaansaannoksia.

Yhtiömme kiittää."
[/q]

Oot kyllä niin huippu.. Pitäisköhän munkin väsää joku tommonen meili, koko talolle!

[q]Mark, 22.8.2007 09:32:

Sitä varten on siivoojat Vaik en ookkaan nainen... Ja naisten tuotokset tuoksuu kukkasilta :D (kuulemma)

-M
[/q]

Valitettavasti ne siivoojat ei ehdi käymään jokaisen paskantajan jälkeen siivoamassa aikuisten ihmisten sotkuja!!! Mä en edes kehtais jättää tommosia rannuja pönttöön!

Mikä vittu siinä on, et aikuiset ihmiset (tässä tapauksessa naiset, koska käytän naisten vessaa) eivät osaa käyttää vessaharjaa käydessään yleisessä vessalla paskalla?! On niin vitun kiva mennä vessaan, kun pönttö on yltäpäältä täynnä jarrutusjälkiä! HYI HELVETTI! Meillä on duunin vessoissa oikein hyvät vessaharjat, ei luulis, että niiden käyttö on niin vaikeeta!?

*oksentel*

Tietty alkaa just silloin satamaan, kun mä oon pessyt yhden täkin ja se pitäis saada ulos kuivuu!!! Hemmetti tääl kämpässä on ihan tarpeeksi kosteeta ilman tota märkää täkkiäkin! Nii ja pitii lähtee lenkillekin..

Duuni ja minä itse!

[q]pupuankka, 1.8.2007 12:42:

Tattis. Mulla on nyt litteroitavaa n. 5 tuntia ja lisää on tulossa, yhteensä ainakin 20 tuntia Jee!1!!
[/q]

Tsemppiä! Mulla tais olla pari vuotta sitten jotain 10 h litteroitavaa ja voin sanoa, että siihen meni pirusti aikaa ja hermoja. Ehkä vammasin homma koko päättötyöstä! Otan osaa ja tsemppiä!

Lähes kaikki asiat täällä duunissa..*grr*

Konserniverotus!!!!! *toktok*

Ihmiset (="ystävät"), jotka ei oikeastaam ikinä vastaa viesteihin, puheluihin tai muihin yhteydenottoihin. Aina luvataan kaikenlaista, mut mitään ei pidetä.. VITUTTAA! Ehkä mun seura on sit tosiaan niin huonoa, et sitä ei kaivata..*uuh*

Ja sit oon hankkinut kunnon vitutuksen mun duunia kohtaan. Vittu mitään arvostusta ei saa, vaikka olen niiden sanojen mukaan todella arvokas. Vittu, mä kauniilla sanoilla laskujani maksa.. Ja kun uusia haasteitakaan ei firmasta tipu..Niin saatana, saattte kohta pitää lafkanne!

[q]Freja, 16.5.2007 08:16:
Vitun M-juna, taas tänään mun vuoro oli peruttu
[/q]

Mikä helvetti niitä junia vaivaa? Monena päivänä ollut vuorot myöhässä tai kokonaan peruttu. Kovalla pakkasella sen ymmärrän..Mut nyt..*ding*

[q]josbe, 26.4.2007 10:03:
---
Oleanterinkukka, 25.4.2007 17:04:
- juttu varatusta miehestä ja biatchista -

---

Tätäkin säälittävämpiä ja raivostuttavampia ovat naiset, jotka pokkana vokottelevat varattua miestä, jonka tyttöystävä on vieläpä paikan päällä! Vaikka en ole missään mielessä väkivaltainen, niin tällainen käyttäytyminen saa näkemään punaista niin, että tekee mieli antaa pikku opetus avokämmenen muodossa. Hemmetti että ihmiset osaavat käyttäytyä ala-arvoisesti ja sitten vielä luulevat olevansa todella vastustamattomia! HYI
[/q]

WORD!!!!

[q]Oleanterinkukka, 25.4.2007 17:04:
Ämmät, jotka viekottelee varattuja miehiä. Aaaaargh! Mikä hemmetti siin on kun ei mee viesti perille!

[/q]

Älä muuta sano..*grr*

[q]Hyzenthlay, 23.4.2007 15:52:
hö... kuukauden päivät oon säästäny kaikki kuitit ruokaostoksista ja nyt laskin ne yhteen. 160 euroa miten tää voi olla näin paljon? melkein joka kerta kun tekee mieli jotain hyvää, niin kieltäydyn ihan perusruokaa oon tietääkseni ostanu.
[/q]

Ruoka on saakelin kallista..Mulla menee varmasti 200 euroa kuussa ruokaan..*pökr* Maito, leipä, leikkele, jugurtti..eipä paljoo muuta tartte ostaa niin 20 euroo on jo mennyt..*igor*

[q]Jutu, 26.4.2007 14:27:
Tää saatanan kevät ku pitää noiden puskien ruveta kukkimaan ja tunkemaan tota pölyä joka paikkaan! Taas on mieletön päänsärky ja nokka vuotaa ja ja ja. Yritä siinä nyt helvetti elää ku pää tuntuu siltä ku se räjähtäis. V*ttu.
[/q]

Oonkohan mä sittenkin allerginen jollekin..*ding* Kaks kuukautta jatkunut päänsärky ja flunssa ei ota hellittääkseen..*hmph*

[q]*Mirri*, 29.3.2007 14:01:
Oon vikat kolme päivää siivonnu tätä kämppää hiki hatussa koska ymmärrettävästi rempasta tulee melkosesti pölyy ja muuta shittii. No nyt on sitte tavarat paikoillaan ja uudet lattiat pesty ja puunattu ja sitä rataa. Noita remppaäijii on nyt käyny tossa parit pyörähtämäs ja kaikki sinkoilee ympäri kämppää kuraset ja paskaset kengät jalassa. Eikä niitä kiinnosta paskan vertaa et käveleeks ne matoilla vai ei. Vttu miten rasittavaa ku heti pääsi peseen uudestaan ja samaten matonpesupuuhiin.
[/q]

AH, niin tuttua, niin tuttua. Olin lukioaikana isin rakennusfirmassa duunissa ja tein paljon loppusiivouksia. Palo käämit muutamaan otteeseen, kun olet puunannut asunnon muuttokuntoon, niin eikös joku saatanan työmies tullut kurasilla kengillään tepastelemaan pitkin kämppään.. Sähkömiehet oli pahimpia. Ne jätti viel kasan johdonpätkiä joka paikkaan! Niitä ei vaan oikeesti kiinnosta. Siisteys ei kuulu niiden työhön..*igor*

Tää helvetin yskä ja nuha, jotka vaan jatkuu ja jatkuu.. Tulis edes kunnolla kuume ja olis sit ohi..Mut ei.. Ku pitää tällee kituuttaa. *toktok* Treenit menneet ihan persiilleen!

[q]Jone, 2.3.2007 11:11:
Tää olis lähinnä "Päivän 'pistää vihaksi'"-matskua:

http://www.bluemarlin3.com/info/info-dolphinkillers.php

Älkää katsoko ellette halua pilata päiväänne. En oo ikinä tullut näin pahoinvoivaksi mistään näkemästni videosta pisteeseen, jossa vatsan sisällön pitäminen alhaalla on työn ja tuskan takana.

Oikeasti, MITÄ VITTUA? Sanon ehkä myöhemmin lisää kun lakkaan olemasta niin shokissa et sanat ei vaan tuu ulos.
[/q]

Pystyin katsomaan puoleen väliin ja sit oli pakko lopettaa katsominen. Oksettaaa, itkettää, ahdistaa! Miks vitussa ihmiset on noin julmia?!

O