Mikä ärsyttää?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 677
- 678
- 679
- 680
- 681
- ...
- 710
- Seuraava »
Kun hiuksi menee rintsikoihin kutittelee. Sitä on vaikee löytää!
[q]Optik, 9.6.2005 09:41:
Pitänee purkaa vehkeet jossain vaiheessa ja ottaa yleismittari kauniiseen käteen.. Vielä kun jostain löytyisi referenssilevari mistä vois mitata resistanssiarvot...
[/q]
Ruuvattuja levareita ei voi enää saada täydellisesti takaisin kohdalleen, vaikka kuinka säätäisi.
[q]mayah, 15.9.2006 11:59:
---
Annakins, 15.9.2006 11:49:
Voi v*ttu. En tajunnut irtisanoa kuntosalin jäsenyyttä 6 viikkoa ennen sopimuksen loppumista, joten se jatkuu automaattisesti seuraavat 12 kk.
---
*pökr* Täytyyhän tossa nyt joku keino olla miten siitä pääsee eroon?
[/q]
Voin laittaa sen myyntiin siel salilla. Taidan tehdä sillee.
kun olen niin vitun idiootti, etten tajunnut viedä uutta verokorttia ajoissa töihin
Se ärsyttää, että join kahvia pitkästä aikaa liian yöhään, joten nyt ei meinaa uni tulla millään :/
Perunoiden kuorinta...*dissaa*
[q]sapeli, 14.9.2006 22:27:
Vieläkään ei ole tulleet rahat tilille vaikka eilen oli eräpäivä No, kai siinä tilisiirrossakin menee oma aikansa, mut miks ihmisten pitää jättää laskujen maksu aina viimeiselle mahdolliselle päivälle ja käyttää jotain Utsjoen Paikallispankkia että se siirto kestää vielä mahdollisimman kauan *hmph*[/q]
Mä maksan aina kaikki laskut vasta eräpäivänä. Opin joskus tavan isältäni. Aiemmin jopa käyttötilille kertyi korkoa, niin sitä sitten tietty kertyi mitä enemmän siellä oli rahaa.
inspiraation puute. ttu kun ei synny mitään mitenkään päin
[q]Verano, 14.9.2006 09:41:
---
daffy, 13.9.2006 19:26:
---
Verano, 11.9.2006 22:42:
Toi Leiraksen mainos: "Leiras kiittää lääkäriä." Totta helvetissä se kiittää koska se lääkäri kirjoittaa reseptejä minkä kerkeää kynällä, jonka kyljessä lukee Leiras.
No mutta, sanovatpahan suoraan.
---
Ai, mun mielestä se on hauska mainos ja hyvin toteutettu
---
Juu, itse siitä mainoksesta/ stoorista olen samaa mieltä, mutta kun se lopputeksti läjähti ruutuun, niin meni maku. Tuostahan ei varmaankaan kukaan tiedä, kuinka paljon lääkefirmat loppujen lopuksi vaikuttavat siihen, minkä firman ja kuinka paljon lääkkeitä lääkärit määräävät. Siis todellisen tarpeen lisäksi.
[/q]
Jos te puhutte siitä saamarin päänsoittaja -mainoksesta ni musta se on kyllä maailman ärsyttävin mainos! Ihan hirvee! Haluun vaihtaa kanavaa aina kun se tulee!
vituttaa rutiinitarkastuksien suorittaminen koneelle. kaikkiin tarkistuksiin, cleanereihin ja eheyttämisiin menee heittämällä pari vuorokautta, jona aikana koneella on käytettävissään niin vähän tehoja, ettei voi tehdä mitään produktiivista
havahtuminen siihen, etten löydä tästä asunnosta pientä usb-piuhaa
[q]meesh, 11.9.2006 17:33:
Työpäivää kulunut vasta 2h ja 4 asiakasta kysynyt "Onko täällä yhtään MIES myyjiä paikalla?"
[/q]
Oot sä kenties autokaupassa töissä?
Nimim. sama kysymys esitetty useamman kerran.
toista kuukautta putkeen joka viikonloppu täynnä työvuoroja
se siitä viihteestä
Toimimaton serveri Mä haluun mun metsän takas
söhelsin sitten kattilallisen riisiä pitkin jääkaappia ja lattioita
vittu mitä kyrpäpersettä tota paskaa on siivota
vitun kyrpänaama taloyhtiö, joka oli kämpän saadessani ilmoittanut, että taloon on tehty keittiö- ja kylppäriremppa. no, eipä oo ollu 6 viimeisen vuoden aikana edellisen asukkaan mukaan ainakaan, eikä ole kuulunut senkään jälkeen kun helmikuussa tähän kämppään muutin
mikään instanssi ei saa mitään aikaan vaatimuksista huolimatta, ja nyt kylppärin laittiamatto on revennyt. on vain ajan kysymys, milloin huoneessa on kosteusvaurio, ja sittenhän ollaan pitkään ilman asuntoa, kun ruvetaan oikein urakalla ja kalliilla repimään kaikki seinät irti
tää kämppä näyttääkin noiden 70-luvun romujen takia ihan perseelle
Ammatinvalinta kysymys ärsyttää. Sain tänään uutisia että valitsemani koulutus ei tee minulle mitään muuta kuin paskaa ja tulen kärsimään siitä tulevaisuudessa. Eli vuosi hukkaan elämästä jälleen. Ja stressi uuden ammatin etsimisestä alkaa TAAS.
mistä koulutuksesta voi olla haittaa muita opintolinjoja / ammatinvalintaa ajatellen?
sä oot 21v, sulla ei oo kiire yhtään mihinkään. sä kerkiit vaihtamaan alaa ja hommia vielä monta kertaa sen jälkeen, kun oot valmistunut ammattiin. vaikka valmistuisit vasta kolmekymppisenä, niin sun oletetaan viettävän työelämässä vielä reilusti yli 30v, ennen kuin pääset eläkkeelle. en tiedä muista, mutta musta se on aika helvetin pitkä aika
itse kun oon laittanu asioita tohon perspektiiviin, niin eipä oo enää jaksanu iän kertyminen stressata :)
suomen "kesä"
nää ilmat on ihan haistapaskaa
niistin äsken nenukkani ja taisi poksahta valtimo sieraimesta. verta tulee saavista kaataen, eikä meinaa millään tyrehtyä
V*TTU! Meni kuulokkeet paskaks. Toinen kuuloke mykkä...nyt syö miestä! Hope menee takuuseen! *toktok*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 677
- 678
- 679
- 680
- 681
- ...
- 710
- Seuraava »