Mikä ärsyttää?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 672
- 673
- 674
- 675
- 676
- ...
- 710
- Seuraava »
[q]Avernian, 9.4.2005 21:23:
Kukapas muukaan kuin tää yksi Avernianin takana piilotteleva henkilö.
[/q]
Anna*släp*sille
[q]sune, 9.4.2005 13:44:
---
pipa, 9.4.2005 00:35:
---
sune, 8.4.2005 15:11:
---
pipa, 7.4.2005 19:03:
kun ihmiset rupee syyllistää tai muuten vaan saa sut tajuamaan että olet vitun tyhmä/välinpiämätön/kuuro/itsekäs, etkä ite oo tietenkään huomannu mitään ja pahotat mieles ja toivoisit et asiat olis menny VÄHÄN toisin... *hyppääjojoo*
---
Lopeta *släp*
---
*släp* itteles! Herää!!!
---
herää mihin
[/q]no ku tekee släp poskelle nii herää.. hehheh..
vaikka ihan aluksi paskan jauhaminen,turhat luulot...ihmisillä kun on kumma tapa kehitellä tarinoita omassa päässä mikä on täyttä sontaa ja siitä kertyy varsin pahat maineet!varsinki vakavimmista asioista mistä kenelläkään ei ole mitään hajua!kaikkihan jotain sontaa jauhaa mut rajansa kaikella..*dissaa*Omasta päästähän se on kiinni hyvin pitkälle mihin kaikkeen uskoo... ittelläni on tapa tarkistaa asiat asian omaselta ennen ku meen omiin johtopäätöksiin..mitä vois harjottaa moni muukin... kiitti vaan..
kun ihmiset rupee syyllistää tai muuten vaan saa sut tajuamaan että olet vitun tyhmä/välinpiämätön/kuuro/itsekäs, etkä ite oo tietenkään huomannu mitään ja pahotat mieles ja toivoisit et asiat olis menny VÄHÄN toisin... *hyppääjojoo*
[q]Juhgu,
*viheltel*
[/q]
onks tää nyt jotain vihjailua?
Liian sekainen olotila.
Ärsyttää jos huominen ensimmäinen työpäivä menee huonosti kun olen ollut nyt toita päivää jo kuumeessa. Toivottavasti tää hellittäis huomiseks jo.
Loma loppuu AINA liian aikaisin.
Heihei helppo elämä*nyyh*
Ihmiset.
Ja tää maa.
Kaikki.
Paitsi ei se yksi kiva joka pahimpaan vitutukseen tarjosi eilen sidukkaa.
Tänään voisi olla hyvä päivä lähteä sinne Kiinaan.
Ärsyttävää:
-tietenkin vittumaiset ihmiset. Niitä on niin paljon, että jos tehtäisiin kysely, jonka aiheena olisi "montako kusipäätä tunnet?", niin keskimääräinen vastaus tulisi olemaan pienehkön kunnan kokoinen lössi ihmisiä. Tämän asian tienoilta jokapäiväinen vitutus on siis taattua tavaraa.
-alkukevään vaihteleva sää. Aamulla on pakkasta niin paljon, että saa kääriä kaikki omistamansa vaatteet ympärilleen pysyäkseen edes jotenkin lämpimänä mennessään kouluun ja päivällä koulusta tullessa maailma palaa helteessä ja joutuu tunkemaan kaikki asusteensa reppuun välttyäkseen lämpöhalvaukselta ja nehän eivät sinne mahdu vittu edes kirveellä pakottaen.
-itse asiassa lähes kaikki.
Se mikä mua ärsyttää noin yeisesti ottaen ja viimeaikaisten kokemuksieni perusteella, on ihmiset, jotka ensin satuttaa toisia ihmisiä ja ylistää sitä, että kuinka heidän elämänsä on monin verroin parempaa ja kuinka heidän tulevaisuus näyttää huomattavasti ruusuisemmalta kuin sen ihmisen jota ne on satuttaneet, aiheuttaen todella pahaa mieltä kys.ihmiselle...ja sitten ne samat "täydelliset" ja "täydellisen" elämän omaavat ihmiset valittelevat päivän :(-topicissa sitä, että kuinka heillä nyt on paha olla ja kuinka heillä on nyt mennyt joku asia päin helvettiä!!*grr**dissaa*
Muutenkin kaikenlainen säälipisteiden kerääminen joka saatanan elämänkäänteessä pistää vihaks...
Sellasta se elämä on..get out of the kitchen if you can`t stand the heat..
Oma itseni lähinnä tällä hetkellä. En tiedä, mitä kumiletkua mun selkärangan tilalle on laitettu. Voi tietysti olla, että selkärankaa ei ole enää ollenkaan. Muistelen sellaisen joskus omistaneeni.
[q]Cera:
mua ärsyttää, suunnattomasti, kun jengi kirjottaa
'moon sillai' ja 'moon tälläi' ja 'MOON sitä' ja 'MOON tätä'
mikä vitun MOON? raaaaaaaaaaaaaaaaa
[/q]
Eks toi oo jotain turun murretta*muhaha*
mua ärsyttää, suunnattomasti, kun jengi kirjottaa
'moon sillai' ja 'moon tälläi' ja 'MOON sitä' ja 'MOON tätä'
mikä vitun MOON? raaaaaaaaaaaaaaaaa
[q]Pikachu:
---
Juzba: