Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Se, että kaikki on lomalla ja mä tuuraan. Omia hommiakin olis ihan tarpeeks, mutta nyt kaikki aika menee muihin juttuihin.

Se, että 2 kertaa tällä viikolla oon ollu täällä ennen kasia odottamassa päätelmiä.

Se, etten oikeasti edes tiedä mitä ohjisin asiasta x kun en sitä ole ehtinyt seurata viimeisiin puoleen vuoteen.

Polttarit. Varsinkin kun naimisiin menevän ystäväni kaaso soittelee koko ajan.

[size=7]Jos jostain ihmeellisesti syystä olen joskus itse menossa naimisiin, niin toivon kyllä hartaasti, että kaverit korkeintaan järjestää bileet, ei polttareita.[/size]

[q]blastic, 28.12.2006 09:54:
---
Annakins, 28.12.2006 09:32:
---
mayah, 28.12.2006 08:10:
AAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHH

*grr**grr**grr**grr*

---

palohälytys? :D

---

Tämäntapaista ääntä teki meikäläisenkin mieli pitää kun noin vuosi sitten sai tuskailla aivan työhyoneen alapuolella tehtyä remonttia. Välillä kivipora lauloi niin ettei omaa ääntä meinannut kuulla
[/q]

Onneks ne ei just nyt piikkaa.

ja tosiaan, tääl oli aamul palohälytys kans :D

[q]Freja, 15.12.2006 12:57:
---
Annakins, 15.12.2006 12:54:
Tekeeks ne samaan paikkaan vai vaihtelee paikkoja? Kaverin kissa jossain vaiheessa kuseskeli sänkyyn koko ajan kunnes pesivät vuodevaatteet etikkavedessä, joka kuulemma vie sen kusen hajun pois kokonaan. Siihen loppu kusemiset kun eivät peitot enää haisseet kuselle.

---

Samaan paikkaan. Noin 10-20cm päähän paskalaatikosta. Pitäskö mun kuurata vessan lattia etikalla? :D

Nii ja se o vaa paskaa. molemmat osaa kyl kusta sinne laatikkoon
[/q]

Kannattaahan sitä kokeilla.

[q]Nasutin, 27.9.2009 21:55:
"muka-alkoholisti" ystävät!
[/q]

Ekaa kertaa nään ton negatiiviseksi tarkoitettuna

herää randomisti ja päättää mönkii kuselle ni sil samal sekuntilla kun kusi osuu kaakeliin niin kapulan herätys pärähtää raikamaan

kaupunkien keskustassa kun ollaan eroamassa ja jäädään sitten vetämään se +2 ihmisen loppujuoruilu ni pakkoko se on vittu tehä 20cm päässä suojatiestä!

menkää kadun yli tai menkää ainakin metrin päähän siitä suojatiestä!

tää vitun loputon jano. Tuntuu että vois kiskoo järven kurkusta alas ja siltikää ei vaan jano katoais.
Nii ja tää käden päällä nukkuminen. kyynärpää taas mukavasti ilmottelee ittestää.

Sorinan irkkiservun toimimattomuus!
Ei oo tainnu ku viimosen kuukauden vaan nykiä vähemmän tai enemmän ja tänään oikeen urakalla

[q]larzizi, 30.9.2007 22:57:
Se, että mä en vittu osaa laittaa puhelimeeni internet-asetuksia. Vanhassa puhelimessa kyllä osasin, mutta musta tuntuu ettei tosta ole mahdollista tajuta mitään. Kaikki ohjeet mitä löytyy, tuntuu selittävän jotain aivan täyttä paskaa mitä tosta puhelimesta ei löydy. Arrr!
[/q]

Mut eiks ne oo helppo vaan tilata?

*Maanantai*

[q]Tiia, 15.2.2007 21:07:
Se, että seurustelen tyhmän paviaanin kanssa.
[/q]

Anteeks jouduin repeen :D

kun mikään eei onnistu vaikka etukäteenkin suunnittelisi. :'/

[q]Freja, 15.12.2006 11:16:
MÄ EN JAKSA HELVETTI JOKA VITUN PÄIVÄ PUTSATA JOMMAN KUMMAN KISSAN PASKOJA LATTIALTA!
Miks vitus se ei paskaa laatikkoonsa? Ennenki paskannu
[/q]

Tekeeks ne samaan paikkaan vai vaihtelee paikkoja? Kaverin kissa jossain vaiheessa kuseskeli sänkyyn koko ajan kunnes pesivät vuodevaatteet etikkavedessä, joka kuulemma vie sen kusen hajun pois kokonaan. Siihen loppu kusemiset kun eivät peitot enää haisseet kuselle.

Se, että kirjoitin himopitkän romaanin tuonne Provinssi-topikkiin, painoin Esikatsele ja sitten taas netti/sivusto pätki että koko hemmetin tekstini katosi bittiavaruuteen. Emmä ny sitä uudellee enää jaksa kirjottaa. Jäi mielipide sanomatta. Piupaupou prkl.

Saksanreissu on ohi. Tyhmää. Olisi siellä kauemminkin viihtynyt. Mutta sitten tuli eteen este mikä on toinen oiva tähän topicciin. Nimittäin ärsyttää se, että minulla on 6 viikkoa pitkä kesäloma, 1½ viikkoa vasta mennyt ja mulla on rahaa 53 senttiä. Loistavaa.

Jotenki vaa paas tuskanparahdus taas tanaan, kun juttelin jonku local madamen kanssa, joka totes et meilla Suomessa ei taida tulla lampimammaks ilma ku mita taal oli tanaan (19c). Sit se viel kysyi et hiihdetaanko me kesasinkin :D

Se, että oon koko ajan vaa väsynyt. Ihan sama nukunko paljon vai vähän vai sopivasti. Mua vaa väsyttää. :(

se, että mulla on joku lasku maksamatta, tiedän sen. Mikä se on, sitä en tiedä.

*toktok*

Tahtoo uuden tietsapöydän missä olis joku hylly mihin vois laittaa mapin tms missä olis laskut niin ne ei olis aina hukassa tälleen

Pikkukärpäset! *toktok*
Typerän multapussin mukana tulleet raivostuttavat pikkukärpäset, jotka ei oo ees sillaa normaaleja banaanikärpäsiä, et oisvat vaan kiinnostuneita ruuasta, vaikka toki on ilahduttavaa, että kun tee on ollut kupissa viisi minuuttia, siinä on todennäköisesti keskimäärin kolme kärpästä, mutta se että noi tulee naamalle koko ajan! AAARRRRGGGHHHHHHH!!!!111!

O