Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Tää mun ikuinen kotisivuprojektini.

[q]kimonoid, 15.6.2009 11:02:
- Irlanti
- irlantilaiset
- Dublin
- uuden työpaikan löytämisen vaikeus
[/q]

edelleen nää samat..
+ duuni
+ kämppä

[q]tukkasotka, 24.2.2008 18:18:
Mä oon huomannut saman mirtatsapiinin kanssa, jo pienenkin annoksen yhteydessä. Ja söin niitä siis nukahtamisvaikeuksiin. Hirvee nälkä tulee ilman mitään syytä*joo* Lopetin samasta syystä ne heti. On niissä se puoli ettei ne aiheuta samalla tavalla riippuvuutta kuin monet muut vastaavat lääkkeet.
[/q]

Tossa lääkkeessä on jännä juttu se, että isommalla annoksella on vähemmän sivuoireita kuin pienellä. Siksi yleensä määrätäänkin pieniä annoksia unettomuuteen, kun isommat ei enää väsytä noin yleisesti yhtä hyvin.
Mua väsytti aivan tajuttomasti 7,5mg mutta nykyinen 45mg ei väsytä oikein ollenkaan. Sama tuon ruuan kanssa, 30mg teki ruokahimoa, 45mg ei tee paitsi nyt tätä makeanhimoa.

Mä kyllä ajattelin vaatia vielä annoksen nostoa, kun ei tää lääke toimi mitenkään Yleensä saan järkyttävät sivuoireet kaikista lääkkeistä ja nyt ei ole mitään muuta vaikutusta kuin makeanhimo

Jos nyt saan luvan nostaa vielä annosta, niin saatan päästä tästä suklaahimostakin eroon

[q]tukkasotka, 24.2.2008 16:56:
Tuo suklaanhimo johtunee useimmiten serotoniinivajareista (tai se nyt mikn uutinen ole). Sen jälkeen ei ole itsellä ollu makeanhimoa, kun syöny riittävästi etenkin b-vitamiinia ja muita ravintolisiä. Tosin masentuneisuudesta johtuvaan suklaanhimoon ei taida mitkään ihan perusvitskut auttaa..
[/q]

Olen kärsiny serotoniinivajareista n. 10 vuotta ja nyt on alkanut makeanhimo. Johtuu masennuslääkkeestä, siis mirtatsapiini; aiheuttaa tunnetusti makeanhimoa ja yleensäkin ruokahalun kasvua. Tosin mulla se on vain tätä makeanhimoa, enkä ole lihonut onneksi tuosta lääkkeestä. Suurin osa lihoo.

Väkisin koitan syödä makeaa vain silloin tällöin. Tekee tiukkaa.

toi sää ja typerät sukulaishäät huomenna

-M

Mulla on kans joku loinen suolistossa. Aika jäätävää, kun köntsällä joutuu käymään minuutin välein.

Video havainnoillistamaan tuntemuksia.

höhöhö ^_^

Kärpäset! Vihaan niitä! Ne sitten osaa olla ärsyttäviä; ne ei anna nukkua ja valveillakin menee hermo siihen ympäriinsä pörräämiseen. Istuipa eräs niistä paskavarpaista ihan tuohon miun nenällekin äsken! Arg!

PS. Oon siis mökillä, ja ne pienet paholaiset olivat joku päivä tehneet invaasion avoimesta ovesta. Eikä täällä ole edes kärpäslätkää!

[q]IlonaPoks, 1.7.2005 12:43:
NO TÄÄLLÄ DUUNISSA ISTUMINEN KUN KETÄÄN EI EES KÄY TÄÄLLÄ.. iha sama vaikka nukahtaisin tähä ku ketään ei näy mailla halmeilla. hajoo pia pää. netistäkään ei löydy enään mitään mielenkiintoista. perkele.
[/q]

http://www.somethingawful.com

Get addicted.

[q]Pumaboy, 18.6.2005 20:32:
Mua vituttaa yli kaiken se kun ollaan lähdössä ulos, niin joillakin kestää ja kestää ja kestää, sit tulee vitunmoinen kiire, etkoille ehtii sanoo moi ja hei ja kauheella kiireellä bileisiin.
Mä vaan oon sellanen ihminen joka haluu olla ajoissa mestoilla ja ilman kiirettä.
[/q]

Jep. Kuis pitkään eukoilla kestää oppii se, et jos ollaan kasilta lähössä, ni meikkaamaan ja kuteita laittamaan ei aleta 19:45 vaan 18:45, koska siin kuitenkin menee tunti ja vartti, eikä vaan vartti.

[q]ALIEN, 20.5.2007 12:38:
[size=20]RROOOAARR!!! VITTU TÄÄ IKÄVÄ HAHAH LOL EI SAATANA :,,,,,,)[/size]
[/q]

Eix WOWi vörki? :DDDDDDDDDDDDDDD

[q]sapeli, 21.7.2009 14:52:
---
Ei niiden tarvisi olla. Kyllä kuskeillakin kellot on käytössä, ja varsinkin "tärkeillä" pysäkeillä kuten Pasilan asemalla olisi ihan syytä busseilla lähteä silloin kun on suunniteltu.
---
Ärsyttää yhä.
[/q]
Luulis, että noinkin keskeisillä asemilla kuin Pasilassa pidettäis tärkeänä aikataulusta kiinni pitämistä, varsinkin tuon aikaistelun suhteen. Leppävaarassa jotkut bussit (550) tasaa aikataulua pysäkillä, mikä on tosi hyvä juttu. Aluksi se aiheutti pikapaniikkeja, kun sillallepäin kävellessä huomasin, että bussi on jo pysäkillä ja kipitin kauheeta vauhtia rappuset ylös, ja sit hikoilin bussissa, joka seisoi pysäkillä vielä viisi minuttiia, ja se vähän sapetti kyllä, mutta sitten totuin siihen, että melkein aina ruuhka-aikaan se 550 kököttää siinä kiltisti n. 5 min Toimii. Näin pitäis olla usemmillakin isoilla asemilla ja niiden välittömässä läheisyydessä.

Toinen busseihin liittyvä ärsytys tuli aiheesta myös mieleen; Eräänä yönä jonkin aikaa sitten olin lähdössä kaverin luota kotiin ja päätin varmuuden vuoksi lähteä pysäkille ajoissa ja olin siinä 4 min ennen arvioitua ohitusaikaa (*vink*). Odoteltuani 25 minuuttia päätin ottaa taksin. Juuri kun olin avaamassa taksin ovea n. 30 m päässä pysäkistä, bussi huristaa ohi. Tämä oli myös sen päivän o_O : Miten bussi, joka lähtee elieliltä manskua pitkin pohjoiseen, voi olla jo tullinpuomilla yli kaksikymmentä minuuttia myöhässä *täh* Ärgh.

AIVAN SAMA VITTU VAIKKA OLETKIN VANHUS KYLLÄ SINÄ SILTI VOIT SAATANA PÄÄSTÄÄ RUUHKAJUNASSA JONKUN VITUN MATKUSTAJAN VIEREESI HELEVETTI

En kyllä odottanut, että olisin näin vittuuntunut unelmaharjoittelupaikassa. Lähdin aikaisemmin kotikin vaan siksi, etten kävisi huutamaan.*hmph*

No nää pikkuruiset kärpäset ku pörrää kämpässä... Pitänee piilottaa hedelmät, ni josko ne kaikkois..

[q]Freja, 8.1.2010 10:15:
---
Annakins, 8.1.2010 09:50:
En tiedä oonko loksauttanu leuan vasemmalta puolelta vai onko hampaassa joku pipi, ei kyllä hampaaseen satu yhtään.

---

:O
Mul oli sama vika viikko sitten, nyt mennyt ohi!
[/q]

Alko tuntuu korvassa asti ni soitin Haartmaniin ja meen päivystykseen käymään illalla. Ihan vaan varmuuden vuoksi ku alko toi Valan kauhukertomus pyörii päässä :D

[q]sapeli, 7.4.2005 19:59:
Ilmeisesti yliopistoon ja vastaaviin korkeakoulupaikkoihin pääsee useimmin pääsykokeen perusteella, mutta ammatti(korkea?)kouluihin (joihin ei ole kovin vaatitivia pääsykokeita sinänsä) taidetaan vaatia aika hyvät todistukset että edes pääsee pääsykokeisiin...
[/q]
Kyllä tämä pätee mielestäni ihan AMK:kin. Siitä, miten alasidonnaista nuo kriteerit ovat, niin en tiedä. Mutta kavereitani on päässyt ABBA-papereilla AMK:hon pääsykokeissa käytyään, eikä ole edes mennyt niukaksi.

TKK on sitten varmaan jo toinen juttu?

[q]mikke, 27.1.2009 18:42:

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!!!!!!!

[/q]

i feel you

niin rasti Ämmä *toktok*

Nuha

Oon valvonu pian 2 vuorokautta ja silti ei uni tuu...
Aamulla taas pitäs olla valppaana 07.00 ja nyt kyllä hieman veeeeeetuttaaa =(-C-<

[q]Astaroth, 10.6.2005 16:18:
---
Optik, 9.6.2005 09:41:
Pitänee purkaa vehkeet jossain vaiheessa ja ottaa yleismittari kauniiseen käteen.. Vielä kun jostain löytyisi referenssilevari mistä vois mitata resistanssiarvot...

---

Ruuvattuja levareita ei voi enää saada täydellisesti takaisin kohdalleen, vaikka kuinka säätäisi.
[/q]

Pah, voipas jos tietää mitä tekee ja oskillaattori on tuttu vehje.

En mä tosin osaa.

O