Mikä ärsyttää?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 609
- 610
- 611
- 612
- 613
- ...
- 710
- Seuraava »
[q]Samu*:
Paras kaveri löysi itselleen naisen..
..Jo tossa heinäkuulla.
Mutta siitä lähtien se on nihkeillyt aivan järjettömän paljon :(
[/q]
Joo noin siinä käy, yks hyvä kaveri ollu jo poissa 2 vuotta, tosi harvoin lähtee minnekkää mukaa, sitku se ja sen muija tulee nii heti ymf, haluun kotii
rahan vähyys on taatusti kesto-ärsytys.. =( ja oma laiskuus.. miehetkin toisinaan kyllä joo. tai pojat =) sinkkuuskin alkaa jo ärsyttää..*justjoo*
toi perhanan ompelukone. . . ja toi tyhmän tuntunen ommeltavaks kangas
[q]mariq, 3.5.2008 22:44:
puhelin varastettiin
[/q]
Mulla jäi taksiin ma-ti aamuyöllä eikä oo kuulunu. *toktok*
rahat finito, ja pitäis ostaa vaik mitä.*eiei*
..ja olis viellä synttäribileetkin tulossa,
ei siin hauskaahan se on, mut rahaa menee. *whaat**hihu*
puhelin varastettiin
Ihmiset joiden pitää aina pistää astetta paremmaksi
Tarviin ajan lääkäriin NYT.. koko ajan varattua.. menee hermot. Vastatkaa jo.
[q]crissy, 29.12.2006 22:07:
NO KÄÄK!!!!!!!!!!!*pökr* täytyy toivoo et ne mahtus.. tai ainaki oikeella puolella on alas ja ylös tullu ja mahtunu mut tää vasuri pukkaa aina vihotteleen muutaman päivän.. nyt ei taas vaivaa ku otin 4h sitte särkylääkkeen..
mä kuolisin siihen paikkaa ku joutusin operoitavaksi.. pelkään hulluna!!!
[/q]
Jos hammas on vaivannut useasti vuoden ajan.. kannattaa sinne lääkäriin mennä eikä odottaa ja toivoa, että jos se siitä itsestään paranisi. Se voi olla paljon ikävämpi hoitaa, mitä kauemmin pitkittää.
Kun soitat hammaslääkäriin, sano siinä puhelimessa, että sulla on tajuton hammaslääk.kammo.
maanantai*dissaa*
ärsyttävää... se että cd soittimesta loppuu akku just kun astut bussiin... joutuu kuuntelemaan junnujen kännykän soittoääni vertailuja yms.
[muokattu 26.1.2004 09:32]
[q]uni-cut, 12.12.2006 16:33:
No voi voi, jos et ois dokaillu ja toitotellu bilettämisestäs niin paljon ni oisit ehkä voinu pitää ne toistakymmentä eri työpaikkaa mistä sut on potkittu pois alkoholismin yms ongelmien takia.
[/q]
Tää nyt ei ole varsinaisesti sulle suunnattua mutta toi kirjoitus anto kimmokkeen.
Mua ärsyttää ihmisten tapa ajatella. Aivan kuin kaikki ihmisten ongelmat olisivat niiden itsensä aiheuttamia. Siitä täytyy vielä muistuttaa joka päivä, että omapa on virheesi, syytä itseäsi. Kenestä vaan voi tulla ongelmainen ikityötön alkoholisti. Ihmettelen, mikä oikeuttaa niiden ihmisten dissaukseen, joilla menee huonosti ja on ongelmia.
Mutta joo.. ihmiset on ihmisiä.
iMacin mighty mouse!!!!! vittu ton hiiren sais heittää seinään!!!!!!! toi rulla on ihan vitun perseestä!!!
nytkin rullaa vaan ylöspäin! saa olla jatkuvasti putsaamas..
Oma saamattomuus miljoonissa eri asioissa
Naapurin tuulikello
Se kun jengi ylpeilee !
TODELLA YLEISTÄ TÄSSÄ SKENESSÄ !
Vitun pellet !
Pistä kone ajamaan ajoitettu tehtävä, vaikka hallmark levy lähtee täysille joka aamu klo 5.!!!!!
Se, että mun täytyy mennä koulun jälkeen vielä töihin, vaikka olen ihan naatti.
Tää on taas niitä duunipäiviä ku tekis mieli kiivetä talon katolle ja huutaa kurkku suorana.
[q]^Petunia, 18.7.2008 15:35:
tää tauti Stna!!
no onneks nyt eikä ens vknloppuna ku alkaa loma
MUT SILTI!! *toktok*
[/q]
*grr**dissaa**senkin**toktok**eiei*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 609
- 610
- 611