Mikä ärsyttää?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 600
- 601
- 602
- 603
- 604
- ...
- 710
- Seuraava »
[q]pirpeli, 26.3.2008 10:04:
---
crissy, 26.3.2008 09:44:
-ihottumasta-
---
Menee vähän off topiciksi, mutta pyydän anteeksi. Kokeilehan crissy helokkiöljykapseleita ja siihen EPA- kapseleita joukkoon, alkaa ihan taatusti iho paranemaan eikä tarvi lääkkeitä popsia/kortisonia levitellä. Syöt niitä säännöllisesti vaan, ja katot miten käy :)
Mua ei ärsytä mikään tänään, vielä..Töissä saattaa alkaa ärsyttää yks juttu, mutta ehkä sekin hoituu.
[/q]
kiitsa vinkistä! täytyyki kokeilla:D
Että meidän työpaikalla näköjään ei kiinnitetä mitään huomiota siihen, kuka tekee paljon vuoroja ja kuka oikeesti uhraa harvat vapaahetkensä mukisematta firman puolesta jos tulee yllättävä tarve.
En edes muista koska mulla olisi ollut vapaa arki-ilta viimeksi, ja muutenkin tuntuu siltä että hereilläoloajastani 75% menee töissä, mutta eipä ole viikonloppuvuoroja korotetulla palkalla kauheesti näkynyt. Sen sijaan lyhyeitä iltavuoroja (tunnetaan työkavereiden keskuudessa myös nimellä vitutusvuoro) on kyllä enemän kuin tarpeeksi! Kaiken lisäksi on sit kuitenkin tyyppejä jotka tekee 1 tai 2 (aamu-)vuoroa viikossa eivätkä suostu tuuraamaan sairaslomalla olevia, niin joopajoo, heille kyllä annetaan sunnuntaivuoroja useta kuukaudessa!
Reilua, eh?
Mä lähen bisselle.
no ladatkaa niitä ukkojanne näytöllä takaraivoon ni kyllä ne vielä oppii olemaan!! :) (ehkä?)
Mikä ärsyttää, on tavaran määrä näin muuton kynnyksellä, arrrrgh!
[q]larzizi, 1.3.2009 11:31:
Miehet. Uskomatonta käytöstä
[/q]
No todellakin Miehet!!!*grr* Ja varsinkin toi yks yli muiden..*senkin*
Aika yleinen läppä, et ku keitän aamulla kahvia, nii ei ookkaa maitoo (illalla olen tarkistanut, mutta aamulla sisko on sen hörppiny aamupalallaan)
Tän toimiston kylmyys. Onneks päätin jo, etten ota tätä duunia vastaan.
Sit unohin matkakortin repun taskuun ja jouduin maksaa tietysti sen 2.20e bussilipusta, vaikka matkakortilla oliski kautta (vai mikskä sitä nyt kutsutaan, et ostaa kuukaudeks lipun siihen) jäljellä. Huomasin myös, ettei mulla ole tarpeeksi rahaa takasin meno matkaan Joku mun täytyy kehdata pummia täältä joltain se 2e, tai sit täytyy toivoa, et bussissa on mukava kuski, joka antaa mun matkustaa periaatteessa ilman lippua. Mut mitäs mä sitten teen, jos ei anna, koska mä en pääse täältä sitten enää pois paitti kävelemällä n. 15km Joo, eikä täs taida olla kun Jumbossa automaatti, ja Jumbo on kiinni.
yksin oleminen...
Kuiva kutittava yskä, joka mulla on just nyt ja pahenee koko ajan
Ärsyttää ku suunniteltiin muijien kaa tätä biletysviikonloppuu koko viikko ja nyt kukaan ei vastaa luuriin ku pitäs lähtee illalla! Onneks oma rakas avomieheni lähtee...
Perkele kun ei ota nuo niska/hartiat parantuakseen. Sirdaludeja saa popsia ja 600 buranaa Kiitää tästä saa menneiden vuosien satojen metallikeikkojen moshpittejä ja muutenkin ylenpaattista pään heilutusta...Nooo, ehkäpä tuo fysioterapia auttaa..*ding*
Miks ihminen muuttuu aina vain laiskemmaksi ja laiskemmaksi otukseksi? Mistä lähtien matkalaukun kantamisesta on tullut liian raskasta ja niitä on alettu raahaamaan perässä niin että rohina vaan käy? Mä ymmärrän jos se laukku on sellanen maailmanympärimatkalle sopiva malli mihin mahtuu elämä mukaan, mutta kun noita pienen pieniä päivämatkalle sopivia toimistosalkkujakin nykyään raahataan perässä niin mitä vittua? Samoin sellanen normaalikokoinen matkalaukku mitä useimmat ihmiset tuntuivat käyttävän ainakin silloin kun minä ajoin taksia työkseni niin ne tuntui useimmiten olevan melkoisen kevyitäkin ja kaiken lisäksi ergonomisia kanto-ominaisuuksiltaan ja silti niitä raahattiin perässä. Ei voi ymmärtää. Ja sit vielä ihmetellään kun kansa lihavoituu vaikka kokoajan vaan tehdään uudistuksia jotka tekevät ihmisistä laiskoja.
Itsekin äsken tämän viestin kirjoittamisen takia jouduin seisomaan typerän oloisena metron liukuportaissa, yleensä käytän omia jalkojani koska ne toimii ja mä haluan että ne toimivat vielä sittenkin kun olen vanha.
hahhaaaaaaaa =DDD PARAS SIVUUU =DD
[q]
eikä ku toi toimii kaasulla :)
kymmenes tulitikku sitten toimi :D
[/q]
Ahha...no niistä en kyllä osaa sanoa mitään hyvä ettei tikut loppunu kesken!
...että joutuu heräämään kohtuu aikasin töihin..loma loppu meni aivan liian nopeesti..*grr*
Kaikki
Vittumaiset työnntajat
Minä itse, kun en tajua hankkia parempia töitä tai edes lukea työsopimusta tarkoin
minä itse
[q]John
mutta kun jenkit tappoivat hetkessä 80.000 ihmistä yhdellä iskulla niin ei edes hiljaista hetkeä pidetä muistopäivänä.
[pieni]Edit: klo 03:16 Suomen aikaa tulee kuluneeksi tasan 60 vuotta siitä kun Hiroshiman pommi räjähti.[/pieni][/q]
Toisaalta 60 vuotta on pitkä aika. Eikö hiljasia hetkiä käytetä lähinnä silloin, kun tapahtuma on juuri tapahtunut - vähän niinkuin osana suruprosessia?
[q]Horus,
[pieni]Edit: klo 03:16 Suomen aikaa tulee kuluneeksi tasan 60 vuotta siitä kun Hiroshiman pommi räjähti.[/pieni]
_ _
Ja tähän vielä.. Mä henk. koht. pidän hiljaisen hetken kyseisen tapahtuman muistoksi...
_ _
pitäkäämme kaikki hiljainen hetki kyseisenä kellonaikana!
:D :D :D
[/q]
Mä en kyllä löydä mitään hymyilemisen aihetta kyseisestä tapahtumasta...
- « Edellinen
- 1
- ...
- 600
- 601
- 602
- 603
- 604
- ...
- 710
- Seuraava »