Mikä ärsyttää?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 590
- 591
- 592
- 593
- 594
- ...
- 710
- Seuraava »
1) Puheyhteyden aikaansaaminen on mahdottomuus jos molemmilla on ilmeisestikin sama taktiikka: Sen toisen pitää soittaa.
2) Miten fiilis voi laskea päivän aikana näin kovasti?*täh* Tiedän, että lopputulos on lähellä erinomaista, mutta mutta q kyseessä on makuasia, niin asian miettiminen yksistään 8 tuntia nakertaa vaikkei saisi.*hmph*
[size=7]Ja tiedetään: vastaus kohtaan 1) älä ole näin lapsellinen, ja vastaus kohtaan 2) Älä itke, sä tiedät olevasi aikas hyvä, mut silti ärsyttää.[/size]
Ärsyttää ihan huolella, ku tökkii samaan aikaan romantiikka-, työ- ja frendirintamalla, terveyskään ei oo ihan parhaassa mallissa, rahat on loppu, palelee ja mulla on nolla energiaa mihinkään. Olis prkl edes yksi asia hyvin, niin saattais jaksaa vähän paremmin elämää
[q]Freja, 29.4.2006 10:51:
Mua ärsyttää nyt kaikki. Myös se, että mun mielestä MSN ja Messenger on kaks eri asiaa. MSN = Microsoft Networks ja Messenger on messenger[/q]
Asiat vaan muotoutuu käytössä toisin.
Kuten 'kovo', joka tarkoittaa nykyään (monen mielestä ainakin) kovalevyä, vaikka se ei sitä alunperin tarkoittanutkaan (ei ainakaan pelkästään sitä).
Ärsyttää olla töissä, kun ulkona paista aurinko ja vois yhtä hyvin istuu puistossa nyt...
Se, että ulkona on noin mahtava ilma ja mun vaan tarttee lukea typerään tenttiin!*grr* No mut jotain hyvää tässäkin; huomisen tentti on viimeinen, jonka jälkeen pääsee kesälomalle..*jiihaa*
Iltavuorot duunissa. Jos meitä on 6 vuoropäällikköä listoilla, niin luulis ettei niitä iltavuoroja paukkuis ihan niin paljoo. Etenkin kun meillä on myös opiskelijoita jne jotka pystyy tekeen vain iltoja.
[q]jansku=p, 19.5.2005 20:59:
Onni oli että ne oli joulu taolla kun olin suomessa*aplodit*
[/q]
Ootsä nyt sit niiq Tampereel?
*soriolipakko* :)
nihkeily
ärr!!
Shakira kaikin puolin..
Se kun kämppis ei pahemmin siivoa, ja viikonlopun vietosta kotiin
tullessa kotona haisee kaatopaikka.
Ilmeisesti äidinkielen ikuinen aineistoaineiden kirjottaminen turrutti ja tappo mun halun kirjoittaa. En saa enää mitään paperille, kun pitäisi vaikka arvostella tai analysoida jotakin.....
Kiire
Ihmisten asenteet. Voi jumalauta.. + Pakkorikastelut kuultuihin juttuihin? Toinen perkele.
Ärsytys TOP 5 tällä hetkellä:
1. Kirkko, fundamentalistit ja kyvyttömyys ajatella "omilla aivoilla"
2. Missikisat (en ymmärrä miks tällasia järjestetään!!)
3. Iltalehdet
4. Unettomat yöt
5. Onnenbambu, joka ei tahdo elää
GRR.
kolapäät.
Oma "järki"
[q]sapeli, 14.9.2005 11:45:
---
sapeli, 13.9.2005 15:47:
En tajua miks noiden remppamiesten täytyy vähän väliä soittaa meidän ovikelloa ja nanosekuntia myöhemmin avata se ovi omilla avaimilla, kun niillä ei kuitenkaan ole koskaan tänne mitään asiaa Turhaan siinä sitten aina vaan alkaa hötkyilemään
---
Tänään taas sama juttu... herää siihen kun kuuluu *ringring* "putkimies!"
Sit vääntäydyn sängystä ylös, kääriydyn peittoon ja meen kattomaan mistä on kyse - eteisessä ei oo ketään. Taaskaan.
No, sit seison siinä pari minuuttia miettien pitäiskö mennä käytävään mesoamaan asiasta vai mennä takaisin nukkumaan, ja sit ovi aukeaa. Reiska siinä sitten ihmettelee että oliko tähän asuntoon mitään remonttia (ja ei ole), ja sitten pyytelee anteeksi "Mä oon vaan töissä". Argh.
Pitäis oikeasti laittaa lappu tohon oveen missä lukee "Tähän asuntoon ei remonttia".
[/q]
Sithän se ovikello soi alvariinsa, kun talon muut asukkaat haluu päästä teille vessaan ja käymään suihkussa
[q]astaroth, 5.4.2006 18:38:
---
Wolverine, 4.4.2006 23:35:
nallekarkit
---
merkkarit
[/q]
joo noi on kyl oikeesti pahoi, hampaat kiittää
kaikki.
- « Edellinen
- 1
- ...