Mikä ärsyttää?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 566
- 567
- 568
- 569
- 570
- ...
- 710
- Seuraava »
Se kun nenä on niin tukossa, että pitää keskittyä hengittämiseen jotta homma pelittää... Not good.
Joku oli laittanu kaupassa sitruunapippuritonnikalan (= *poks*) samaan paikkaan chilipippuritonnikalan (= *kuolaa*) kanssa. Yöks.
Tykkimäen mainoksen tunnusmusiikki
Lauantai, eikä mitää tekemistä, eikä rahaa tehä mitää.
Sekä äiti.
tyhjät lupaukset ja paskan jauhaminen.
mä oon kyllä ihan vaatimalla vaatinu, että ne tunnit joiden ois pitäny tulla kyseisenä kuuna, tulee kans. Jos se on palkanlaskijan moka, niin ei sun tarvitse todellakaan kärsiä siitä, että rahat tulee kuukauden myöhässä! tosta vois alkaa tehdä jo valitusta johonkin suuntaan :s
oon monesti saanut viikon myöhässä, jos jotain on puuttunut.
tyhmät ihmiset *toktok*
Päätösten ja asioiden venyminen, venyminen, venyminen ja venyminen...
Kipeenä pienessä kuumeessa, ja pakko lähtee töihin koska on ihan helvetillinen kiire ilta..
V***n kesätapahtumat...
se että mä voisin olla yhä tällä hetkellä rannalla kavereiden kanssa, mut ehei, mä lähden sieltä pois sen takia että mulle soitetaan töistä ja mä lupaudun mennmään istuun töihin puoleen yöhön asti. ja tripla palkkakaan ei just nyt lohduta.
mummot ja ämmät lastenrattaissa pyörätiellä ku tuut miljoonaa rulliksilla alamäkee vastaan ja ku ne on niin vitun tyhmii ettei ne tajuu väistää ja joudut vetää autotielle vastaantulevien kaistalle.. *toktok*
Ystävät, joiden jatkuvan vitunmoisen uteliaisuuden tyydyttäminen mun asioistani tuntuu olevan tärkeämpää kuin mun hyvinvointini. Jos sanon ettei mua kiinnosta puhua jostain henkilökohtaisesta asiasta puhelimessa, niin miksi perkeleessä siitä pitää ruveta inttämään ja lopulta vetää herneitä nenään?
Ystävä: "No mites tän ja tän asian kanssa hei... Kerros mulle niistä."
Minä: "Se on vähän sellainen juttu, että puhun mieluummin siitä joku toinen kerta kasvotusten."
Ystävä: "Kyl sä nyt voit sanoa et kyllä vai ei."
Minä: "Mikset sä nyt vaan voi uskoa, että tää on mulle sellainen asia etten halua puhua siitä juuri nyt enkä puhelimitse?"
Ystävä: "No ei sit. Ei tarvi puhua MISTÄÄN. Moi!"
Minä: "..."
I HAVE RIGHTS TOO! ZOMG!
ehkä ei,itse olen aika herkkä ja mua viilattu useasti linssiin,satutettu..
Ei yhtään mikään! :)
Ymmärsin taas näköjään kaiken väärin
Typerät ihmiset, jotka eivät tiedä paskaakaan siitä mistä puhuvat, mutta kuitenkin yrittävät päteä.
Junat
Ihmiset, jotka etuilee esim. koulun ruokajonossa. Tai ihan missä vaan jonossa.
Tästä pahuksen lämpötilan alentamisyrityksestäkään ei näytä tulevan yhtään mitään, ikkunat olleet auki koko päivän ja verhot alhaalla mutta lämpötila laskenut vain vaivaiset 0,3 astetta. Lämpötilaero ulkoilmaan nähden on noin 7 astetta ja siltikään noitten luukkujen aukipitäminen ei tuota tulosta.
Pirun subtrooppinen ilmasto.
Edit: ja pirun mukavaa mennä goisimaan valmiiksi hikoiltuun sänkyyn *igor**hikoil*.
[q]Ronie, 5.9.2006 12:08:
---
Hypnoosi, 5.9.2006 12:05:
---
Ronie, 5.9.2006 11:11:
---
Hypnoosi, 5.9.2006 10:56:
...yks tytteli tunki kengänpohjaansa kokoajan mun polvelle Mun piti sit istua pari tuntia ihan oudossa asennossa, kun en kehdannut fiksuna mainita noin "mitättömästä" asiasta, loukkaamatta neitiä
---
Oisit nyt vaan pyytänyt häntä siirtämään sitä jalkaansa. Kyllä sitä pitää omat puolensa pitää.
---
Okra Mitenkähän sen ilmaisis sitten ns. hienovaraisesti? Jalka v___n mun reviiriltä vaiko voisiko neiti ystävällisesti siirtää koipensa paremmille vesille tms.?
---
Hei haloo Ei voi oikeesti olla noin vaikeeta.
[/q]
On se vaan joskus..
- « Edellinen
- 1
- ...
- 566
- 567
- 568
- 569
- 570
- ...
- 710