Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Energiaa olisi vaikka mihin, mutta tähän aikaan illasta ei oikein löydä mitään tekemistä *grr*.

Lukulasien sanka oli lähtenyt irti kotelossa. Silmät muutenkin ihan ristissä niin nyt pitäs viel jaksaa lukea ilman laseja

Edit: onneks korjaus onnistu odottaessa lounastunnilla :)

ihmiset jotka ei voi olla rehellisiä ja sanoo asioita suoraan...
mä oon jo iso tyttö, enköhän mä kestä kuulla...

vituttaa kaverit, jotka esittää, et ne välittää, ku todellisuudessa niit ei kiinnosta vittuakaan...

ja mua ärsyttää et mua ärsyttää... ois paljon kivempaa jos ei ärsyttäis, ku muutenkaan ei oo mitenkään hehkee fiilis

ai nii ja typerät kliseet... *toktok* *toktok*

naapuri.

[q]satumetsä, 18.8.2007 14:50:
-teksti-
[/q]

jep jep, peruspositiivisuus on hyvä, mania ei

Joudun "olemaan" kokopäivän töissä tänään*igor*

Kissaystävänä vituttaa eniten ku ihminen, joka ei tiedä eläimistä ylipäänsä mitään haluaa ottaa kissan ns. "koe-ajalle" vähäks aikaa jos vaikka tykkäis. *toktok*

Vaimo dumppas ja tekee duunia ku viimestä päivää ja haluu ottaa viel toisenki duunin ja kissan, jos vaikka tykkäis siitä kun itsellä on niin yksinäistä.. Siis ei saatana mikä idiootti.

Kehtas vielä verrata kaloja kissaan.. "onhan noi kalatki tossa 4 kk selvinny ihan hyvin".

Sit ku tän taistelun päätteeks sain tajuumaan ettei ehkä oo oikee ajankohta hankkia mitään kissaa tms ni menee 5min, "et haluis ostaa noita mun kaloja".. *dissaa**eiei*

[q]satumetsä, 17.8.2007 18:55:
Yltiöpositiivisuus. Sellanen, että kaikki on niiiin ihq ihanaa. Siis kaikki puspus on aina ihanaa!

[/q]

Komppaan. Marcobjuström-positiivisuus on aika ärsyttävää

Sopiva annostus kyynisdepressiivisyyttä, katatoniaa, maanisuutta ja ihmisvihaa piristää päivää kummasti...

Edit: vaikka välillä sorrun kyl ihan vittuuksissani plurittelemaan ja ihquilemaan mut kuten sanoin, se on vittuuksissani. Siis välillä.

[q]Jone, 14.4.2008 13:39:

--Klipetiklops--
Hewlett Packard ja tiettyjen henkilöiden "asiakaspalveluhenkisyys."

ÄRRRÄRRRRÄRRRR.
--Nipsnaps--
[/q]

Eipä tuota akronyymin "HP" tuotantoa aiheettomasti ammattipiireissä "Helvetin Paskaksi" turhaan
tituleerata.. Ainoa oikea tehokeino ja työkalu ko. valmistajan laitteisiin on juurikin 5 kilon hienosäätöleka.

Koko ajan jatkuva vitun tyhjä olo ja paha mieli jotka johtuu pääosin omasta käyttäytymisestä ja ajatusmaailmasta

Hirvee vessahätä (number 2) ja yksin myymälässä niin ei voi oikein mennä... 28 minuuttia vielä *puuhpuuh*

energiaton olo.
kauheesti juotu maxii, mutta kyllä miekin tiiän että ei se kofeiini piristä ellei oo syöny tarpeeks. Pitää haukkaa jotain siis matkalla duuniin.

Ärsyttää kanssa se että on hirveesti asioita mitä pitää kysyä työkkäristä ja kelasta tähän duuni jutuun liittyen. oma moka etten oo tehny aikasemmin, muttta permpi myöhänä kun ei milloinkaan(i ques*igor*)

Kun oli aikoinaan koulutusassistenttina, niin yhteistyötä tekevän koulutuspuljun akka jaksoi käskyttää mua vaikka kuinka perkeleesti, alkaen sisäpihan portin avauksesta vessapaperin hakemiseen. Tehtäväni oli oikeasti vastata n. 250 opiskelijan hallinnollisista asioista (ja keittää ammukahvit pienryhmille kuten oli sovittu erikseen). Sai akka hakea itse avaimen sisältä ja kantaa vessapaperinsa. Tän pyrkyrin asenne oli: "Sä olet assari, sä teet mitä käsketään."

Se ärsyttää edelleen.

Lisäys:

Mä olen huomannut, että kun tarjoutuu tekemään toimenkuvaan liittymättömiä asioita, ne kummittelevat loppuun saakka etenkin pienissä puljuissa ja tiimeissä. Yksittäiset jeesaukset eivät missään nimessä haittaa, ainoastaan jos niitä aletaan pitää mun velvollisuuksina.

[q]Lyylikki, 14.8.2007 13:37:
"Ei kuulu mun toimenkuvaan."
[/q]
Toi on niin perseestä. *argh*

Tää on vähän vastaava juttu kuin se, että työntekijät erityisesti valtiolla monesti luulevat, että he voivat noin vain kieltäytyä tehtävistä. Kerran kun yksin sihteeri täällä kieltäytyi vastaamasta pomon puheluihin (?!?!), oli pakko avautua ja kertoa sille, että "Hei, sun työnantajalla on suhun Direktio-oikeus, joka antaa sille oikeuden jakaa työtehtäviä, suunnitella työt ja työvuorot, määrätä työpaikka ja valita työaikajärjestelmä." Joskus sitä joutuu tekemään kaikenlaista, ja jopa toisen käskystä. Ja se on voi voi.

Hitto että tää jo jokseenkin vääristynyt suomalainen yhteiskunta saa mut joskus näkemään punaista.

Edit: Ja pakko vielä lisätä se, että missä helevetissä on auttamishalu ja solidaarisuus muita työntekijöitä kohtaan, jos esimerkiksi toisen sairastuessa mietitään vain sitä, mitä "ylimääräistä" joutuu taas tekemään??!

[q]Lyylikki, 14.8.2007 13:37:
"Ei kuulu mun toimenkuvaan."
[/q]

Myös olen joustajien puolella, mutta noissa hommissa saa sinänsä olla varovainen, että jos kerran suostuu tekemään jonkun nakin, se saatetaan nakittaa sulle jatkossakin...

Huonot kengät. Ei välttämättä ollut hyvä ajatus maksaa kymmentä euroa siitä hyvästä, että saa jalat hajalle. Jos ei muuta, niin tämä todentaa vanhan viidakon sanonnan: Voit ostaa halpaa ja hyvää. Ne vaan pitää ostaa erikseen...

Se ettei kukaan ikinäkään kommentoi noita meikäläisen miksauksia. Joo ei ne täydellisiä ole, mutta ei kai ne nyt kuitenkaan täyttä tuubaa ole...Vois sitä palautetta laittaa edes muutaman sanan ja sanoa tykkäsikö vai ei.

Taidanpa kohta tehdä vain omaksi iloksi noita miksauksia(kuten näköjään tähän mennessäkin)...

Kaikki jotka särkee ja rikkoo toisen omaisuutta!!!!!*dissaa*

ärsyttää, ettei mulle vaiheitten läpikäyminen ole niin helppoa kuin toiselle. ärsyttää, etten voi vaan painaa off-nappulaa ja antaa olla.

Nuha kestäny prkl liian kauan..niisk...

O