Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

windows. *toktok*

ELLOKSEN FAKIN ASIAKASPALVELU!!!

ehkä nyt se etten pääse lukemaa vähemmän tärkeät uutiset-topiikin sivuja 5 ja 6

Atm ei kiinostais mennä kyl kouluun yhtään :<

[q]Morrowe, 13.8.2007 11:02:
pujot ja muut pölisijät

nimimerkillä aivastelija
[/q]
mullon semipujo leuassa ja mä pölisen. Miten mä liityn sun aivasteluun =(

TOI VITUN KELI

+1

Jonkun ihmisen auton varashälytin on nyt huutanut tuolla ulkona jo kolmisen tuntia, laittaa hiljalleen kyrsimään nuo vialliset varashälyttimet .

TOI VITUN KELI

VITUTTAA pakuja ajavat akat jotka puhuu puhelimeen ja yrittää löytää jotain paikkaa. Ei tässä kaikki Bussikaistalla keskustassa ja kirjaimellisesti 5-15km/h vauhtia. Vieressä tönöttää toinen eukko jolla kans kädet viuhtoo joka vitun suuntaan. VITTU EIKÖ SITÄ SAATANA VOIS AJAA VAIKKA NORMAALIA VAUHTIA JA ETSIÄ PARKKIPAIKAN JA SITTEN SUUNNISTAA MESTOILLE EIKÄ OLLA BUSSIEN TUKKEENA 100m MATKAN!

[q]Mellu-, 24.8.2007 21:03:
pesismailalla jossa on 6tuumasia nauloja (en ees tiijä onks sellasii olemassa mut eniveis)
[/q]

Niitä voi tehä ite jos vaan jaksaa vähän aherrella

Allerginen yskä
Nyt alkas pikkuhiljaa riittämään...

Mä en nyt vittu aijo taas jumitaa koko iltaa vaatteita vaihtaessa. Ei se oikeesti kestä kun 10 minuutia*grr*

Tää saatanallinen ja loputon kiire... 7 ylös ja töihin, töistä 11 aamureeneihin, sieltä äkkiä suihkun kautta takas töihin (klo.13), töistä kotiin ja ehkä ruokaa jos jotain on valmiina ja 16:15 alkaa taas treenit, treenien jälkeen pikasuihku ja joukkueen palaveri... ja se ku loppuu ni kello on varmaankin 20:30.. ja aamulla taas 7 ylös. JIPII ! en kerkee käymään kaupassa, tekemää ruokaa, siivoomaan, pesee reenikamoi saatika vähän olemaan vaan!!! Sit joukkuefrendit itkee ku ei oo mitää tekemistä ja suunnilleen ajankuluks leipovat jne. Ja kauhee uli uli vinku vinku ku ei oo rahaa...

Yks sellai vapaapäivä et mun ei tartteis tehdä MITÄÄN!!!! -kiits-

[q]vala, 14.5.2009 11:24:
Työttömyys
[/q]
Sama täällä. Aika köyhä kesä tiedossa.

Just mietin, uskaltaisinko hakea tarjolla olevaa harjottelupaikkaa kesäksi vaikka mulla ei ole kokemusta kuvankäsittelyohjelmien käytöstä. Se olis yks vaatimus nimittäin. Oppiikohan sellaset helposti?

Tänään myös pikkasen ärsytti varis, joka oli repinyt täyden bioroskiksen sisällön tasasesti pitkin partsia. Arghh!

Arsyttaa, etta kun olet lahdossa ulkomaille, kaikki on muka tulevinaan vierailulle, mutta sitten tosipaikan tullen kukaan ei koskaan tuu. :( Ei ole rahaa, on toita, ei paase... What ever. Aina sama juttu.

Kukaan ei ilmeisesti tykkaa musta tarpeeksi. :(

mitäänsanomaton ja persoonaton paskatrance

Duuni asiat.. Ja vähän vitusti ärsyttääkin! Viikolopun aikana tarveis tavallaan tehä päätös jatkanko kyseisessä paikassa vai en? Ottaa päähän palkan pienyys, jolla en tule kyllä pärjämään pitkässä juoksussa. Itse duuni on ihan kelpo hommaa. VITTU!

Ärsyttää ja vituttaa. Enkä edes ihan tarkkaan tiedä, et mikä. Se raivostuttaa vielä enemmän. Koht kuristan jonkun.

Epälooginen "materiaalivirtojenhallinta"-ohjelma töissä.

Välillä valinta tapahtuu lisäämällä rivin eteen 1, välillä 2. Välillä päivitetään F5:lla, välillä F7:lla tai F8:lla. Lisätietoja saa milloin F4, F5 tai F6. Ruudusta pääsee palaamaan joko F3 tai F12, välillä ne toimivat molemmat, välillä vain toinen, myös F9 saattaa toimia, kun haluaa siirtyä taakse päin. Eteenpäin pääsee joko enterillä tai F8:lla. Miten onkaan yhteen ainoaan ohjelmaan onnistuttu tuuppaamaan samoille toiminnoille noin montaa eri nappulaa.

Postaminen sentään tapahtuu aina joko numerolla 4 tai F23

VOI JUMALAUTA TAAS! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH

[q]ipe, 21.7.2008 12:29:
Onko Suomessa liikkellä muutenkin joku epidemian lailla leviävä tyhmyys-virus?
*toktok*
[/q]

No mä sanoisin, että on. Koskee idiootteja julkisuushakuisia "mukajulkkiksia", useita kansanedustajia ja eduskunnan/hallituksen jäseniä sekä monia rivikansalaisia ja autoilijoita liikenteessä. Ellei tuo sitten ollut joku trollendaali tuo "itsenäinen nuori"...

Mua ärsyttää se edelleen, että mulle maksetaan samaa palkkaa kuin lehdenjakajille.

O