Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Tää kesä on säiden puolesta ehkä paskin ikinä!

huomisen päivän suunnitelmat kusi ihan täysin
yks toinenki asia laskee tätä kivaa fiilistä, mikä viel päiväl oli

onneks eräs tarjoutu auttamaan huomisen suhteen, saa ees jotenkin hoidettua asiat

Voihan vittu et voikin vituttaa. Olen tavallaan jo vastaanottanut yhen duunin ja koko ajan soitellaan toisista paikoista. Nyt tarjottiin perhetyöntekijä-haastatteluaikaa. Että vituttaa vähän kun se on mun ultimate dream. pojfepogdsosskm *toktok**dissaa**poks**eiei*

[q]Bio, 16.10.2009 13:34:
Ensin vilkku, sitten jarru ja lopuksi käännös. Mikä vittu tossa on vaikeeta noudattaa!?
[/q]

No älä kuule muuta sano. Saatana, että sapettaa autoilijaidiootit, jotka ei tota tiedä.

tällä hetkellä kaikki.

[size=21]HAISTA VITTU ELISA![/size] Kivaa todeta että out of the blue luurista kadonnut kaikki puhnrot elisan hienon pushmailin ansiosta. Kiitos ja näkemiin, siihen loppu se palvelu mun osalta

-M

[q]Annakins, 29.11.2007 14:23:
---
Super-Kerttu, 29.11.2007 14:21:
---
josbe, 29.11.2007 13:23:

Leikkaa tucca?

---

Mullon liian iso pää moiseen (siis oikeesti!) Ja liian ohut ja pliisu tukka, et sitä sais lyhyenä mitenkään järkevästi!

---

Onks sul koskaan ollu lyhkäsempi tukka? Mä nimittäin huomasin, et omani on huomattavasti tuuheampi ja eläväisempi lyhyempänä kuin pitkänä.
[/q]
Todellakin! Ja kampaajaystäväni sanoo aina, että kaikilla ohuttuccaisilla pitäisi nimenomaan olla lyhyt eikä pitkä tucca. :)

Hyvä muotoilu, niin awot!

Just nyt taas lähestulkoon kaikki.

Mulla menee hermot.
Kohta joku viaton rääpäle saa selkäänsä.

[q]juuco, 28.11.2007 13:24:
Rasittavaa, pitää kuunnella duunikavereiden hölinöitä :)
[/q]
Voimia!

JA loppujen lopuksi kun on kysynyt tiettyjä asioita vaikka kuinka kauan ja saanut vastaukseksi
tyhjääkin tyhempiä sanoja kuten "Emmä tiiä" "Ihan sama mulle"
Joista sitten itse tekee johtopäätöksiä niin lopputulos on se sama kaaos mistä lähdettiin alunperin liikenteeseen. Nice!

[q]Zeratul, 22.11.2007 23:42:
Onkohan mutsi vihdoinki flipannu ihan totaalisesti?

Nyt saa tulla joku söpö neiti kylään, ku en varmaa muutenkaa saa paljoo nukutuks ja mutsia pitäis kans valvottaa eläimellisellä karjunnalla, ilmeiseti semmonen ois nuorelle miehelle sopivaa käytöstä.

Siis mitä vattua, jos ei mul oo täällä joka toinen ilta joku bimbo pantavana nii se tekee musta automaattisesti homon? Ei et mutsilla niinku mitään homoja vastaan olis, mut nyt ku se on viikonloppuna varmaa enemmän tai vähemmän poissa, nii täällähän ei mitään homo-orgioita pidetä, heteromman version saisin kuulema kyl järkätä.
Eikä siin viel mitää et kuuttakymmentä lähenevä mutsi saa moisia outouksia päähänsä, mut siskotki (ainaki mutsin mukaan) epäilee mun seksuaalista suuntautumista?

Sori ihan vitusti jos mä en usko saavuttavani jotain suurta sisästä harmoniaa ja elämäni täyttymystä satunnaisilla panoilla.
Miehen elämähän ei voi koostua muusta ku pillun metsästämisestä.

[/q]

lol.

Onhan se ihan hyvä että mutsi osaa tolleen selostella että mitä "sun siskot" ajattelee ja epäilee, varsinkin kun ottaa huomioon että kyseinen heebo ei oo esim allekirjottaneen _siskon_ kanssa edes puhunut sanaakaan moneen kuukauteen. Jei! Riemun älyvoitto!

Niin joo, ja vastaus on kyllä. Se on flipannut ihan totaalisesti, tosin jo aikoja sitten ja sellasissa asioissa että siihen verrattuna jotku naurettavat homoläpät ei oo mitään.

Mut hei, ei pitäs olla mitään uutta siinä et meijän perheen jäsenet flippaa. Et tsemii vaan meille!

Ps. niin joo, ja ihan sama mulle ootko homo, hetero, bisse, miessika, yksineläjä, eunukki tai kenties marsilainen, kuhan oot onnellinen!

äääh, yks juttu... pöh.

Tää kerhon vanha ja hidas läppäri joka on mulla nyt käytössä:S
Menee ikä ja hermot kun tää yrittää avata klubbaria (joojoo, ei mulla ole elämää, joojoo).
Gaaah.

e. Ja olen unohdellut tän päivän taas asioita. Tuli myös syötyä pussillinen salmiakkilakritsia ja mulla on vatsa kipeä:(
En leiki tein kans, tää on mun hiekkalaatikkoa:(

Scrabblessa ihmiset jotka tietää ulkoa kaikki oudot pikkusanat jotka ei oikeasti tarkoita yhtään mitään Osaa ei löydy edes oikeista sanakirjoista, osa on vaan lyhenteitä tai ulkomaisten kirjainten nimiä, jne

Palveluesimies. Ja paljon *dissaa**dissaa**släp*

besserwisser-nirppanokka-muka-aikuiset

[q]Optik,

Ainakin Mikkelin AMK:ssa akronyymi SPSS on saanut käännöksen "Suuhun, perseeseen, suuhun & suuhun".. Kuvastanee kaikkien ko. softan kanssa hermonsa polttaneiden tuntoja.
[/q]

Ei mulla niinkään sitä SPSS:ää vastaan oo mitään mut toi tilastomatikka ei oikein natsaa. mut kyl toiki nimitys mulle käy. Voiskohan sitä käyttää seminaariesitelmässä: "Olen tässä työssä ajanut eksploratiivisen faktorianalyysin aineistostani käyttämällä Suuhun, Perseeseen, Suuhun ja Suuhun -ohjelman versiota X ja regressioanalyysin käyttämällä ohjelmaa Runkkari..."

Nonni. Perjantai ja perjantain jutut näköjään.

Century Schoolbook

Tilastotiede, SPSS ja merkitsevyystestit *toktok*

O