Mikä ärsyttää?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 517
- 518
- 519
- 520
- 521
- ...
- 710
- Seuraava »
... Sellaset ihmiset jotka yrittää olla kaikkien kavereita, vaikkei ihan tosissaan edes ole. Vituttaa et miks pitää teeskennellä, kun vois olla aitokin. Ei kaikkien kanssa mitenkään voi tulla toimeen eikä siispä tykätä. Lieneekö sit taustalla vaan omat itsekkäät halut olla koko joukon keskipisteenä vaikka väkisin
[q]Lenita, 17.4.2005 11:47:
Ei sitä edes voi täyttää kerralla. Helpointa olis tietty pitää se pesuaine vaan siinä pussissa mut mitä ideaa noissa pahvilaatikoissa sitten on?[/q]
Ehkä ne pahvilaatikot on tarkoitettu niille, jotka ei käytä täytepusseja. Ja täytepussit on tarkoitettu niille, jotka pitää pesuaineensa valitsemansa mallisessa muovirasiassa, ja annostelee esim. dl-mitalla?
[q]kilobitti, 17.4.2005 11:41:
---
Lenita, 17.4.2005 11:40:
Ärsyttää, että pyykinpesujauheen täyttöpakkaus on isompi kuin se pahvilaatikko mihin se pitäisi saada mahtumaan.
---
Onko se pakko täyttää kerralla?
[/q]
Ei sitä edes voi täyttää kerralla. Helpointa olis tietty pitää se pesuaine vaan siinä pussissa mut mitä ideaa noissa pahvilaatikoissa sitten on?
Ärsyttää, että pyykinpesujauheen täyttöpakkaus on isompi kuin se pahvilaatikko mihin se pitäisi saada mahtumaan. Teki homman miten tahansa, on tuloksena aina järkyttävä sotku
Ihmiset jotka on myöhässä aina!!!
---
Hih, ite oon luotettavasti aina tasan 5 min myöhässä, jos pitää nähdä joku ystävä*jiihaa*
(Mut kyl sitte "tärkeempiin tapaamisiin" oon ajoissa)
5 min menee..mutta tunti rupee jo vähän nostattamaan punaa poskissa*joo*..Mun oma vika on se että oon aina ajoissa..ainakin sen 5min...
[q]jansku=p, 15.4.2005 22:00:
Ja siinä odotellessa suurin piirtein haudot jo noiden ihmisten hirttämistä kun eka tunti melkeenpä tulee täytee...Ja sitten kun suvaitsevat saapua paikalle niil on sellai puppy face että niille ei voi olla vihanen..plääh..mä oon kai liian kiltti..Mutta se odottelu ärsyttää!!!!
[/q]
Hih, ite oon luotettavasti aina tasan 5 min myöhässä, jos pitää nähdä joku ystävä*jiihaa*
(Mut kyl sitte "tärkeempiin tapaamisiin" oon ajoissa)
Mutta että mikä ärsyttää..?
Pikkuveljen vihainen kimitys kun se ei saa jäätelöä ja musiikinopettaja.. Ja semmoset ihmiset jotka roikkuu kiinni seurassa vaikka ite koittaa kaikin mahdollisin tavoin ilmaista että lähes ny ***** menemään..! No, elämä on täynnä probleemia, niihin on vain paras tottua*nauru**hymy*
[q]pHaze, 15.4.2005 22:13:
---
Minä. Tosin en yhtä paljon kuin jotkut muut.
[/q]
Voi sua :(
Ku toi Aidan ei kaada mulle giniä ja lantrinkia, en meinaan ite tiiä miten paljon laittaa mitäkin.
Auttakaa :DD
Ja siinä odotellessa suurin piirtein haudot jo noiden ihmisten hirttämistä kun eka tunti melkeenpä tulee täytee...Ja sitten kun suvaitsevat saapua paikalle niil on sellai puppy face että niille ei voi olla vihanen..plääh..mä oon kai liian kiltti..Mutta se odottelu ärsyttää!!!!
-Ihmiset jonka mieli muuttuu lähes joka viides minuutti
-kova halu bilettään tai shoppaileen mutta ei ole rahaa
etc...etc...*eiei*
Yks juttu,mut sitä ei voi alkaa purkaa täällä... Tulipa ainakin hieman avauduttua.
[q]Taika, 30.5.2005 07:51:
Hyvin alkaa tääkin viikko.
Pari seuraavaa päivää vietän kyllä ihan itsekseni ettei tule sanottua mitään ikävää kenellekään.
[/q]*hali* Jos tarvit piristystä, niin teet töissä virallisen ilmoituksen, että:"Joulupukkia ei ole oikeasti olemassa."
Se piristää varmasti sun päivää*joo*
pieni mitättömän näköinen haava peukalossa johon sattuu heti kun koskee johonkin. Kaikista ruumin osista sen piti tulla juuri siihen missä se tekee eniten hallaa.
Minä itse tai tuhlaavaisuus! Maanantaina tuli hyvä palkka, jolla piti maksaa seuraava ulkomaanmatka ja laskuja, no bailasin suurimman osan rahasta.Nyt masentaa!
Eri yritysten puhelinvaihteet! On se nyt jumalauta kumma kun yhdistetään vaihteesta eteenpäin ja annetaan soida ja soida ja soida.. laitetaan koko ajan hälyttämään uudelleen eikä oteta puhelua takaisin vaihteeseen, jotta voisi jättää vaikkapa soittopyynnön tai viestin! Saakelin laiskat paskat
Lehtimyyjät
Kun ei ne vaan usko!!!
Aika ei riitä.
Ihmiset.
Johdot*dissaa*
Katkeaa munkin päässä se viimeinenkin piuha jos ei huomenna onni suosi ostoksilla.
Kiukuttelevat ihmiset! Kun on sovittu että asioista puhutaan niiden oikeilla nimillä ja aina kerralla selväksi niin sitten puhutaan. Mutta kun eiiiii!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 517
- 518
- 519
- 520
- 521
- ...
- 710
- Seuraava »