Mikä ärsyttää?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 514
- 515
- 516
- 517
- 518
- ...
- 710
- Seuraava »
Elohiiri huulessa *grr**muhaha* näytän varmaan ihan joltain muita iskevältä himohuulelta
Tää unettomuus! Pitäs varmaan koittaa jo tehdä tälle jotain kun ei oo eka kerta kun tulee sängyssä pyörittyä 2-5h turhaan
vähän offtopic mutta ei kukaan muu ole törmännyt joskus samanmoiseen ongelmaan Taikka muuten vaan jotain hyviä vinkkejä ? Eikä vält. tähän topickiin tarvi vastaa heittää kommenttia suoraa
[q]Optik, 29.4.2005 23:51:
Luulisi silläkin terassilla olevan edes jonkinlainen portsari/järjestyksenvalvoja joka voisi heittää ko. räkänokka pissikset hevon kuuseen maksavien asiakkaiden tieltä..
[/q]
Eipä ole, se on tollanen pitsapaikka joka myy bisseä kans.
[q]hallucinogen, 29.4.2005 17:43:
Teinit, nyt katon ikkunasta ja ne on vallannu tossa torilla olevan terassin niin ettei muut halukkaat edes pääse sinne ja juovat omia kaljojaan siellä. Kori on pöydällä =D
[/q]
Luulisi silläkin terassilla olevan edes jonkinlainen portsari/järjestyksenvalvoja joka voisi heittää ko. räkänokka pissikset hevon kuuseen maksavien asiakkaiden tieltä..
Teinit, nyt katon ikkunasta ja ne on vallannu tossa torilla olevan terassin niin ettei muut halukkaat edes pääse sinne ja juovat omia kaljojaan siellä. Kori on pöydällä =D
[q]-Santtu-, 29.4.2005 14:27:
Kun ihmiset kysyy itsestäänselviä asioita...
[/q]
Rasittavinta!
Yks mun ärsykkisuosikki on asiakkaat, jotka menevät kaupassa myyjän luokse ja kysyvät "Oletko sä henkilökuntaa?" tai "Oletko sä töissä täällä?".
MITÄ V*TTUA NIIDEN PÄÄSSÄ OIKEESTI LIIKKUU?
Henkilö, jolla on jalassaan maailman epäistuvimmat, 5 senttiä liian lyhyet pussihousut, joiden taskusta pursuaa hintalappuja ja tassuttimissa kovimmallakin pakkasella urheilusandaalit ja päällään sini-puna-tiesmikä-raidallinen kauluspaita, jonka selässä lukee kymmenen sentin kirjaimilla
[iso]ETUMARKET (+ TÄSMÄÄVÄ PAIKKAKUNTA)[/iso] (tms)
voisi mahdollisesti olla öö.. ei-henkilökuntaa?
Juuust..
Haluaisin hankkia ihan vaan huvin ja urheilun vuoksi jonkun kaupan vermeet vapaa-ajan asusteekseni ja mennä sinne hengailemaan ja odottaa tuota suosikkikysymystäni.
Lupaan, että vastaukseni saisi aikaan hämmennystä
Tosin.. ehkä näitä henkilöitä on jo olemassa ja nämä "varmistajat" ovat heitä kohdanneet..
[q]HRDance, 28.4.2005 22:26:
Ihmiset jotka kirjoittavat kommentteja ja poistavat ne ennen kuin ehtii niitä lukea.
[/q]
No osahan tosta voi johtua siitä että siinä alkuperäisessä viestissä oli typoja ja sen takia poistettiin Mut toi kyl kuulostaa siltä että joku on sanonut ehkä suutuspäissään jotain, tai sit on sanonut jotain ja sit ei olekaan kehdannut jättää sitä sinne
Kamalan raivostuttava hikka....*igor*
miks hemmetissä meillä täytyy olla reenit varsinkin perjantaisin klo 17-20
*hajoilemishymiö*
Just nyt ettei oo naista ei tussua
Kehä 1:n ruuhkat*eiei*
Olin vahvasti ollu siinä uskossa et kevään ja edelleen kesän tullessa niiden, joilla on mahollisuus kulkea työmatka jollain vaihtoehtoisella kulkuvälineellä kuten esim. pyörällä määrä olis lisääntyny ja ruuhkat alkais ees vähän helpottaa. No ei tosiaan, vaan onkin käynyt täysin päinvastoin. Ei jaksais enää..
Ärsyttää se et opettaja mille olin palauttan tehtävät ja se oli palauttan ne takas mulle ni sano tänää et jos häneltä ei löydy merkintää et tehtävät on palutettu ni sit ne ei o hänen mielest siis palutettu.. nyt pitää vaa toivoo et en o heittän viel niit tehtävii pois et voin mennä näyttää ne viel kerran uuestaa....*grr*
[q]Aeryn, 27.4.2005 18:26:
Mutta se minkä nyt oon huomannu ku oon alottanu autokoulun, ni jostain syystä ne kolmiot sielä auton perässä taitaa provosoida joitakin kuskeja. Ne ajaa perseessä kiinni ja tööttäillä torvea jos 50:in alueella et suostu ajamaan 70:iä, tai jos liikennevaloista ei osaa lähtä yhtä nopeasti kuin raketti *släp*... Semmoset ihmiset pitäs pistää takas autokouluun.*hmph*
[/q]
Mä olen törmännyt tähän samaan ja on muuten ihan super ärsyttävää!
Tänään on ärsyttänyt ihmiset, jotka eivät tiedä mitä tarkoittaa soittopyyntö!
Ärsyttää taas oma saamattomuutensa kouluasioitten puolesta.
Mutta se minkä nyt oon huomannu ku oon alottanu autokoulun, ni jostain syystä ne kolmiot sielä auton perässä taitaa provosoida joitakin kuskeja. Ne ajaa perseessä kiinni ja tööttäillä torvea jos 50:in alueella et suostu ajamaan 70:iä, tai jos liikennevaloista ei osaa lähtä yhtä nopeasti kuin raketti *släp*... Semmoset ihmiset pitäs pistää takas autokouluun.*hmph*
se, että toukokuun neljäs päivä täällä on sekä Villalobos
että Väth soittamassa... mutta eri mestoissa! o_O
Ärsyttää asua porukoitten luona. Ärsyttää se niitten ainainen kysely ja hössöttäminen. Mut sit ärsyttää myöskin se, ettei oo rahaa vuokrata omaa kämppää varsinkaan nyt ku jäin sairaslomalle töistä. Hermot on NIIN kireällä, ettei jaksa enää yhtään typerää tai ärsyttävää kysymystä yhtään keltään - varsinkaan porukoilta!
[q]TurbojensU, 26.4.2005 11:23:
Mun uus sohva...... Tilasin sen, luvattiin 2-3 viikon toimitusaika. Sohva tuli 6 viikon päästä yrjön värisenä. Sohva lähti seuraavana päivänä, ja nyt parin viikon odotuksen jälkeen se tuli taas, tosin väärän värisillä jaloilla*grr**grr**grr*
[/q]
Yhdellä tutulla oli sama vika nimenomaan sohvan kanssa, että kesti ja kesti sit se vaati korvausta kun toimitusaika ei pitäny alkuunkaan, en tiedä saiko mutta ainahan sitä voi koittaa *Hymy*
TV-lupamaksut/tarkastaja/viestintävirasto. Vittu mitä perse jengiä, eivät osaa edes kehittää sellasta maksusysteemiä että varmasti kaikki television käyttäjät joutuisivat maksamaan. Ei luulisi olevan niin hirveän vaikeaa... Vituttaa/ärsyttää niin perkeleesti... Täysin epäoikeudenmukaista touhua.*eiei**dissaa*
Opetusharjoittelutuntien suunnittelu tällaisena ihanana kevätpäivänä ottaa päähän. Tuntikausien uurastus kirjojen parissa, kun muut voivat nauttia auringonpaisteesta.
Ja toinen tämän hetken ärsyke: tuttavapiiriin kuuluva iilimato.
Kävin katsomassa ihan kivaa kämppää, ja vuokranantaja olis suostuvainen vuokraamaan sen mulle, mutta nyt on ongelmana et haluanko muuttaa kauemmaksi keskustasta *uuh*. Tuntuu että se toinen kämppä olis tosi kaukana kun se on 400 m kauempana torilta *justjoo*. No, ehkä pitää nukkuu yön yli ja kattoo miltä tuntuu... Kyllä pitää osata tehdä asiat itselleen hankalaksi *eiei*.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 514
- 515
- 516
- 517
- 518
- ...
- 710
- Seuraava »