Mikä ärsyttää?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 443
- 444
- 445
- 446
- 447
- ...
- 710
- Seuraava »
[q]Super-Kerttu, 16.5.2006 13:47:
---
Söpö-Katja, 16.5.2006 13:42:
---
John, 16.5.2006 13:36:
---
Söpö-Katja, 16.5.2006 13:05:
Shakiran Hips don't lie biisi!
---
Mua ärsyttää yli kaiken tuo nimi. Jotenkin tuntuu että tuottajat ovat saaneet idean nimeen eräästä Mark 'Oh:n biisistä ja vääntäneet siitä maailman tyhmimmän kuuloisen oman version. Mitä v****a edes tarkoittaa se että lantiot eivät valehtele (mitä muuta esim. eroottinen tanssi, ja prostituutio on)?!? *toktok*
Edit: niin ja shakiran tuotanto muutenkin on aika kuraa.*eiei*
Edit2: Oppikieli
---
Niin just! Noi sanat on ennenkaikkea ihan VITUN ÄRSYTTÄVÄT!
---
Mä ainaskii tykkään siitä biisistä..*iloinen* Ja se musavideo on suorastaan hypnoottinen..Ja ne lantion liikkeet..*kuolaa*
[/q]
Makunsa kullakin! Mut hei, tää topiccihan on 'mikä ärsyttää'
[q]John, 16.5.2006 13:36:
---
Shakiran Hips don't lie biisi!
---
Mua ärsyttää yli kaiken tuo nimi. Jotenkin tuntuu että tuottajat ovat saaneet idean nimeen eräästä Mark 'Oh:n biisistä ja vääntäneet siitä maailman tyhmimmän kuuloisen oman version. Mitä v****a edes tarkoittaa se että lantiot eivät valehtele (mitä muuta esim. eroottinen tanssi, ja prostituutio on)?!? *toktok*
Edit: niin ja shakiran tuotanto muutenkin on aika kuraa.*eiei*
Edit2: Oppikieli
[/q]
Niin just! Noi sanat on ennenkaikkea ihan VITUN ÄRSYTTÄVÄT!
[q]
Shakiran Hips don't lie biisi! Mä VIHAAN ja INHOAN sitä biisiä ja ehkä oksennan, jos kuulen sen vielä kerran! Minkä takia se tulee vähintään kerran tunnissa radiosta?
[/q]
ihan sama juttu... mä en voi sietää tota biisiä! onneks ei oo radio auki ikinä niin ei tarvii kuulla tota koko ajan... miten joku biisi voi olla noin paska?
[q]phear, 16.5.2006 13:22:
---
Shakiran Hips don't lie biisi! Mä VIHAAN ja INHOAN sitä biisiä ja ehkä oksennan, jos kuulen sen vielä kerran! Minkä takia se tulee vähintään kerran tunnissa radiosta?
---
Sul on väärä kanava.
[/q]
Valitettavasti useampi kanava toimii samoin tän biisin kohdalla
Mä meen Shakira lakkoon!!!!!
[q]Söpö-Katja, 16.5.2006 13:05:
[/q]
Sul on väärä kanava.
[q]wiwi, 12.3.2009 12:15:
Selviö. Etin tossa taannoin ohjeita ko. elukoiden hävittämiseen ja vaikutti todella työläältä. Sisälsi muistaakseni vaatteiden pakastamista kovassa pakkasessa sun muuta ei-niin-helposti-toteutettavaa.
[/q]
Näinpä. Tai itse asiassa mitkään varotoimet ei välttämättä johda tulokseen, koska koko talo on myrkytettävä ja helpostihan joku toukka jonnekin jää silti. Meillä on puurakenteinen vanha ullakko yläpuolella, jossa ne kuulemma viihtyy hyvin, kun syövät myös puuta, ja sieltä jos jostain on aika vaikea myrkyttää jokaista koloa.
Toivottavasti kuitenkin natsaa, koska suunnitelmissa on varastona toimineen vaatehuoneen remppa oikeaksi vaatehuoneeksi alfa-korisysteemeineen. Ei kiva, jos ei sinne sitten voi laittaa vaatteita. =/ Jostain syystä nimittäin eivät ole nykyisiin vaatekaappeihin eksyneet nämä pikku önkiäiset.
M I K S I ????????? *epätoivoinen huuto*
Meidän firman eräistä ihmisistä muodostunut kana-lauma. *toktok* Perjantaina kun joutu samaan tilaan niiden kanssa niin olo oli ku yläastelaisella tyttöjen pukkarissa.. Voi elämä.
KHV.
Minä itse *toktok* Oon ihan tyhmä sählääjä.
oikea korva vielki kipee tää on nyt jatkunu jo viikon, eikä oo menny parempaan eikä huonompaan suuntaan, tiedä mitä täs tekis.
Aamut. Lyhyesti ja ytimekkäästi aamut*dissaa*
[q]Bio, 12.5.2006 15:04:
Työpaikka ärsyttää aina. Täällä on työntekijöinä helvetin rumia keski-ikäisiä ämmiä ja munattomia paskahousuisia äijiä.
---
mayah, 12.5.2006 15:12:
Kumpi sä oot?
[/q]
[q]josbe, 12.3.2009 12:03:
---
wiwi, 10.3.2009 18:10:
---
josbe, 10.3.2009 12:33:
Eroon turkiskuoriaisista! -projekti
---
Miten ajattelit toteuttaa? Epäilen että on sama edessä tässä joskus.
---
...Ottavat yhteyttä selvityksen jälkeen, joten kerron sitten lisää. Onneksi isännöitsijällä oli omakohtaisia kokemuksia turkiskuoriaisista, joten hän osaa ja haluaa varmasti lähteä toimenpiteisiin. Alunperin nimittäin muuten niin avulias talkkari oli sitä mieltä, ettei myrkytyksiä helpostikaan ruveta tekemään.
[/q]
Selviö. Etin tossa taannoin ohjeita ko. elukoiden hävittämiseen ja vaikutti todella työläältä. Sisälsi muistaakseni vaatteiden pakastamista kovassa pakkasessa sun muuta ei-niin-helposti-toteutettavaa.
Tästä huushollista on löytynyt pari vaatekappaletta, jotka viittais turkiskuoriaisiin. Siitä on jo jonkun verran aikaa joten elättelen toivoa, ettei mitään kuoriaisongelmaa olekaan. Jää nähtäväksi.
Eilen rupes menemään niiiiin hermo kaapelilla kun koittaa hoitaa hommansa siinä korokkeilla kuvatessa ja sit jotkut helvetin känniääliöt rupee repimään tukasta kesken kaiken!
"MITVIT ONX TÄÄ AITO KAUA OOT KASVATTANU MITEN SE KASVAA NOIN PITKÄKS MITÄ MITÄ" AAAARGH!
Ei taas tajunnu mennessä laittaa tukkaa kiinni. Vttu.
</avautuminen>
aargh *toktok* tuolla osa on ihan tosissaan sitä mieltä, että parisuhteessa tosen kuuluu elättää toista. Elettiinkös me 2000-lukua, vai miten..
http://www.hs.fi/keskustelu/Wallin+haluaa+eroon+opiskelijoiden+asuinkumppaniuteluista/thread.jspa?threadID=130644&tstart=0
[q]mayah, 12.5.2006 15:12:
---
Bio, 12.5.2006 15:04:
Työpaikka ärsyttää aina. Täällä on työntekijöinä helvetin rumia keski-ikäisiä ämmiä ja munattomia paskahousuisia äijiä.
---
Kumpi sä oot?
[/q]
Mä olen niiden hybridi :)
Nojoo, tuli vähän avauduttuu, mut kun aloitin tän homman niin mun työnkuva olikin aivan erilainen mitä luulin. Nää muut työntekijät täällä halus vaan jonkin juoksupojan hoitaa heiän töitä, ettei niillä oo liian raskaita päiviä. Eli kusetus kunniaan! En viitti lopareitakaan ottaa kun en oo löytänyt toista työpaikkaa.
Meiän mutsi *toktok* *toktok*
Työpaikka ärsyttää aina. Täällä on työntekijöinä helvetin rumia keski-ikäisiä ämmiä ja munattomia paskahousuisia äijiä. Kaikki vaan valittaa ja on elämäänsä kyllästyneitä tattiotsia. Jokainen teeskentelee olevansa keskivertoisesti iloisia vaikka ketään ei kiinnosta paskaakaan koko duunipaikka. Nytkin yks petolinnun perseen näköinen akka otti sairaslomaa 3 viikkoa, kun meni perseleikkaukseen pukamien vuoksi, johon oikeest riittäis muutama päivä. Ei se mua haittaa vaiks siit tulee muille lisää hommaa, ainakin yks idiootti vähemmän täällä.
Alkuviikon koomailin ylikorkeassa kuumeessa, nyt kun pysyy jo tajuissaan ja luuli just että näin se tauti jo helpotti, niin nyt on kurkku sit niin kipeä ettei pysty puhumaan ja hengittäminenkin sattuu *dissaa**nyyh*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 443
- 444
- 445
- 446
- 447
- ...
- 710
- Seuraava »