Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

[q]Cjet, 28.7.2006 12:49:
---
Freja, 28.7.2006 12:34:

*UUH* emmä uskalla

---

Pitää olla kovana vaa. Ei mitään voi laittaa tolleen työntekijän etuja polkien.
[/q]

Se on oikeasti ihan totta, että omista eduistaan pitää pitää kiinni. Mulla kävi täällä valtiolla silleen, että koska en suostunut jatkamaan harjottelijana (totesin, että mun on ajateltava omaa tulevaisuuttani) niin mut palkattiin tänne ihan oikealla palkalla. :) Tosin tietenkin vain määräaikaiseksii.

Se, että en viikkoon ole nukkunut kunnolla.
Se, etten voi enää jutella isin kanssa.
Se, että töissä on hiljasta.
Se, etten ole päässyt aamulla uimaan, koska en ole nukkunut.
Se, että tänään on perjantai, mikä tarkoittaa, että kohta on taas maanantai.

[q]hallucinogen, 23.8.2006 07:53:
Joku koitti äsken soittaa tänne firmaan ja kun suurin osa on neukkarissa kokouksessa niin vastasin puhelimeen. Vastaan firman nimellä, ei kuulu mitään, paitsi hengitystä ja sit kysäisen et onko siellä ketään ja tuut tuut :D
[/q]

Joku soittelee teidän firmaan läähätyspuheluita =D

[q]Verano, 30.8.2006 11:54:
---
Annakins, 30.8.2006 11:51:
VITUN SAATANAN AVUTON PORUKKA TÄÄLLÄ!!!!!

---

Klubbarissa vai duunissa
[/q]

ks. above :D

[q]Verano, 30.8.2006 12:10:
---
Annakins, 30.8.2006 11:57:
---
Verano, 30.8.2006 11:54:
---
VITUN SAATANAN AVUTON PORUKKA TÄÄLLÄ!!!!!

---

Klubbarissa vai duunissa

---

ks. above :D

---

Mä jo pelästyin et tarkotit mua :/

[/q]

No en tietenkään koskaan tarkottais sua!

[q]pirpeli, 30.8.2006 12:16:
---
Verano, 30.8.2006 12:13:
No mut ku en mä tilaa Apua.

---

En minäkään, koska mua ärsyttää suunnattomasti se mauton Apu- mainos telkkarissa. Ja siitä tulikin mieleeni, että ne nilkit ei oo vaivautuneet vastaamaan mun palautteeseen siitä. Vaikka se palaute oli ihan asiallinen.
[/q]

Täs välis mä tipuin ihan kokonaan kyydistä.

Olla lihakaupassa töissä tällee joulun alla

Parkkiksella hääräävä traktori/kaivuriyhdistelmä, joka aloitti maan raapimisen/lumen kolaamisen/ton vitun koko kortteliin kaikuvan ja kumisevan melun tänään, lauantai-vitun-aamuna klo 7.
Ei kellää ois tietoo voiko tollasista mennä kitisee johki ettei se toistu? Vai täytyykö vaa hyväksyä että yksityiselle parkkikselle taloyhtiön hiljaisuusaikana lunta kolaamaan tulo on ihan jees?

Aina ennen muakin ärsytti jos joku aura-auto herätti mut ennen aikojaan metelöimällä, mutta nyt täytyy myöntää, että maksaisin vaikka siitä ilosta että täällä Helsingissä aura-autot surrais koko yön ja tyhjentäis noi pirun kadut ja jalkakäytävät!

[q]Verano, 30.8.2006 12:35:
---
pirpeli, 30.8.2006 12:24:
Mä kyllä kanssa tipuin vähä kyydistä, et miten tuo Apu liitty Annan juttuun? :D

---

---
AVUTON

---

---
Verano, 30.8.2006 12:13:
---
Annakins, 30.8.2006 12:11:

No en tietenkään koskaan tarkottais sua!

---

No mut ku en mä tilaa Apua.

---

Se on tää keskiviikko.

Pistäsin muuten lehden boikottiin, mutta em. syystä en voi :(
[/q]

Hei mun aivot ei tänään ymmärrä näin vaikeita asioita :/

[q]domi, 30.8.2006 12:39:
---
Annakins, 30.8.2006 12:37:
---
Verano, 30.8.2006 12:35:
---
pirpeli, 30.8.2006 12:24:

---

Tytöt ajattelee tänään liian monimutkaisesti. Neljä päivää perjantaihin.
[/q]

Mä elän tänään maanantaita :/

[q]Söpö-Katja, 16.5.2006 13:42:
---
John, 16.5.2006 13:36:
---
Söpö-Katja, 16.5.2006 13:05:
Shakiran Hips don't lie biisi!

---

Mua ärsyttää yli kaiken tuo nimi. Jotenkin tuntuu että tuottajat ovat saaneet idean nimeen eräästä Mark 'Oh:n biisistä ja vääntäneet siitä maailman tyhmimmän kuuloisen oman version. Mitä v****a edes tarkoittaa se että lantiot eivät valehtele (mitä muuta esim. eroottinen tanssi, ja prostituutio on)?!? *toktok*

Edit: niin ja shakiran tuotanto muutenkin on aika kuraa.*eiei*
Edit2: Oppikieli

---

Niin just! Noi sanat on ennenkaikkea ihan VITUN ÄRSYTTÄVÄT!

[/q]

Mä ainaskii tykkään siitä biisistä..*iloinen* Ja se musavideo on suorastaan hypnoottinen..Ja ne lantion liikkeet..*kuolaa*

Voihan V...u, PRKL, s..tana!!!!!

-Koottavat huonekalut!
-Väärän kokoset ruuvarit!! (Ostin just kaksi uutta ja nekin on väärän kokoisia!)
-Oma tyhmyys, kun en tajunnut käyttää petsatessa hanskoja! Nyt on sormet, kynnenaluset ja kynsinauhat ihan ruskeessa petsissä!
-Se, että toi pöytä pitää varmaankin petsaa huomen toiseen kertaa!
- Se että tää kämppä on vaan kaaos, vaikka kuinka touhuan..

Olla jälleen kerran duunissa, vaik tääl ei ole mitään hommaa..Olen tilaillut vaatteita ja istunut netissä..Joo, ihan kivaa, et siitä maksetaan palkkaa..Mut kuitenkin..jotain rajaa tähän tylsyyteen!

Työt..

Se, kun kissat pitää koko yön omaa showtaan..*poks* Teen niistä pian rukkaset..*justjoo*

Ja sit se, että kiukkuan aamulla kissojen takia ihan turhaan..*igor* Oon vaan välillä niin ärsyttävä!

[q]kemuttaja, 1.4.2009 14:10:
---
sapeli, 1.4.2009 10:43:
---
kemuttaja, 1.4.2009 10:31:
Putkiremontti Poraus alkaa naapurissa joka aamu klo 7:00 *poks**igor*

---

Meil tulee kans vuodenvaihteessa, ainakin 2-4 viikkoa oma kylppäri on kans poissa käytöstä... Inhottava ajatellakaan että täytyis olla evakossa sen aikaa, ja vielä nihkeämpi tajuta että aika harva vuokraa kämppää vain yhdeksi tai kahdeksi kuukaudeksi.

---

Juu meikälki alkaa tos ens kuun alus ja pitäis kestää pari kuukautta..Saas nähä mitä sitä tekee ku ei viittis kaverinkaan nurkkiin lähtee asustelee*ding* kai sitä täytyy koittaa vaan pärjätä täällä pölyn keskellä*tirsk*
[/q]

http://www.forenom.fi/ Tuolta siis saa vuokrattua vaikka vain viikoksikin kalustettuja kämppiä..

Sama kuin varmaan monia muitakin tällä hetkellä.. ELI,

Olla duunissa näillä helteillä tekemättä yhtään mitään! Olis parempaakin tekemistä, esim. maata hietsussa!

Naapuri, joka harrastaa seksiä melkein joka ikinen yö..Tai ei siinä mitään ärsyttävää ole, mut onko sitä seksiä harrastettava maailman ruostuneimmalla hetekalla, joka kitisee ja narisee niin saatanasti ja hakkaa vielä seinään. Luulis, että oma aktikin häiriintyy tollasesta melusta. Ja taitaa olla aika orhi tuo mies, ainakin naisen huudosta päätellen.. *justjoo**tirsk**igor* Ja sitä seksiä vois harrastaa, joskus johonkin muuhun aikaa kuin klo 24-05 välillä!!!!

[q]josbe, 2.8.2007 09:34:
---
Super-Kerttu, 1.8.2007 15:06:
Keskellä viikkoa, keskellä yötä, seinän takana nussivat, tappelevat ja telkkua huudattavat naapurit..*poks* Voisko nää asiat tehdä vaikka jo alkuillasta?!

---

Siis tapahtuuko tää kaikki yhtäaikaa...? :D
Sounds interesting...
[/q]

No toissa yönä, ensin huudatettiin telkkua ja sitten kun me kiukkusina hakattiin seinään, ne hiljensi telkun ja alko bylsimään! ja niillä on ihan saakelin kitisevä sänky! Ja taannoin, yksi yö tapeltiin ja viskeltiin kamoja ja varmaan toisiakin..ja seuraavana yönä harrastettiin sovintoseksiä..*nauru*

Päässä soiva Wham - Last Christmas

O