Mikä ärsyttää?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- ...
- 710
- Seuraava »
[q]Jone, 22.6.2007 13:18:
Juhannus vituttaa ja juhannus-vituttaa.
[/q]
amen.
onneksi on kaljaa
Aamulla olo on ihan ok. Töihin kun pitäis lähtee, niin johan rupee taas kolottaa ja jomottaa.
[q]twistedsushi, 16.2.2006 09:55:
...melkein kaikki taistelu kohdat oli "sensuroitu" tai leikattu ihan päin ******. Tuntu ku leffa ois jotenkin jäänyt kesken.. esim. se kohta missä se "jättiläis" kiinalainen taistelee sitä vaaleeta jenkkiläistä vastaan.
[/q]
Tulipa tästä mieleen, että tiesittekö Amerikan suurimman videovuokrausfirman Blockbustersin olevan mormonien omistama ja että Blockbusters sensuroi leffoja aika rankasti? Jenkeissä meidän K-18 leffoja vastaa NC17 luokitus ja Blockbusters ei suostu ottamaan hyllyihinsä leffoja tuolla luokituksella vaan sensuroi ne niin, että luokitus saadaan PG-tasolle. Mainstream jenkkileffathan eivät tästä kärsi, mutta monet eurooppalaiset elokuvat, kuten esim. The Dreamers, kärsivät suuresti.
Huvittavinta asiassa on se, että monet amerikkalaisetkaan eivät tiedä asiasta.
[q]Hitchhiker, 16.2.2006 14:37:
Se että ihmisten tarttee olla kateellisia pienistä asioista, jos joku joutuu jäämään pitkään töihin ja saa siitä pitsan jonka firma tarjoaa. Minkä pirun takia simmosest tarttee marmattaa, olisiva sit itte jäänee pitkää jos se on yhdestä "ilmasesta" pitsasta kiinni *grr*.
[/q]
Mä en kans voi sietää tota "ei toi voi saada ku ei mekään saatu" -asennetta, ja valitettavasti esimerkkejä riittää.
---
Tämä on oikeastaan myötä-ärsytys, eli tätä ei ole tapahtunut itselle, mutta ei kai se ole kuin ajan kysymys...
Eli yksi kaveri oli sumpilla kahvilassa, ja koska kaupungilla ei ole ylen määrin ilmaisia pyttylöitä, hän päätti tietenkin käyttää lähtiessään kahvilan fasiliteetteja. Systeemi paikassa on sellainen, että kassalta pyydetään poletti jolla ovi sitten aukeaa. Kaverini ei tätä tiennyt ja suuntasi kevein mielin veskiin, josta olikin juuri sopivasti tulossa joku ulos. Ja silloin alkoi taistelu! Tämä ulos tuleva tapaus ei olisi millään suostunut päästämään kaveriani sisään vaan yritti survoa ovea kiinni ja roikkui kahvassa ja työnsi lapaa väliin ja vaikka mitä, ja kun kaverini kuitenkin voitti painimatsin ja nykäisi oven takanaan kiinni, tämä marttyyri huusi kahvilan puolella keuhkojensa koko kapasiteetilla: "TÄMÄ VESSA ON TARKOITETTU KAHVILAN ASIAKKAILLE!!!"
Suomalaisten maanpuolustustahto saattaa olla vähän alamaissa, mutta kahvilayrittäjän vessaa täällä puolustetaan vaikka saappaat jalassa kaatuen.
---
Joko sun kaveris on mykkä tai tyhmä, mutta eiköhän sekin olis voinu todeta ennen kun edes ryhtyy kädenvääntöön olevansa kahvilan asiakas tälle vessasta tulijalle...
EI!!! Minun filmaattinen kaverini oli fiksu. Missään vaiheessa tämä jurpo vessapoliisi ei vilauttanut hänelle virallista virkamerkkiään - mikä velvollisuus minun ystävälläni oli siis selittää hänelle syytään mennä vessaan? "Nyt olisi kuule kuukautiset, lapsi, ripuli, yrjö, masennus ja peruspissi tulossa yhtä aikaa, kai minä saan sisäistyä pytylle, oi mahtava toteemi? Voin ottaa valokuvia todisteeksi, ja tulostaa ne kolmena kappaleena omaan laskuuni." Haloo, tässä tämän surkuhupaisan tarinan pointti juuri oli.
Kun Turussa ei oo koskaan mitää HARD bileitä..
Miehet, ja minä itse.
Ihmiset jotka eivät osaa katsoa liikennevaloja ja vetävät punasia päin suoraan kylkeen niin auto menee lunariin.
[q]elisha, 22.5.2007 08:28:
miks asioita ei ikinä voida selvittää kunnolla loppuun?
[/q]
Joo, mua kanssa ahdistaa, jos asiat jätetään roikkumaan ilmaan.
Alko ihan yhtäkkiä sattua polveen niin pirusti *täh*
Eikä ees siihen polveen, joka mulla yleensä on kipeä vähän väliä, vaan tuohon "hyvään" polveen, ja tosiaan aikasemmin mitään vikaa ollu tai mitään ikävää tuntunu, mut hetki sitten vihlas eikä pysty varaamaan enää yhtään painoa jalalle wtf.
Jäätä päälle ni kipu alkaa vähän helpottaa, mut heti kun vähän liikauttaa ni taas sattuu
Elämä. prkl epäreilu elämä. Hetken luulin jo et elämä alkaa sujuu paremmin mut eihän se voi olla mahdollista kun musta on kyse. Lisää paskaa vain niskaan kiitos, kyl mää jaksan. PRKL.
Jos vaikka menisin nukkuu ja heräisin joskus 100v päästä.
Se et mun pitäs olla perjantaina 5:45 lentokentällä ja sinne ei pääse täältä mitenkään järkevästi siihen aikaan
Aamuvuorot vapaiden jälkeen.
Uniongelmat
Miksi kaikki purkan mässyttäjät ja pastillin imeskelijät istuvat bussissa aina minun taakseni?
Feffarin läppäri.. ei voi muistaa perk. salasanaa..*eiei* Eikun kone auki ja pikku osaa repimään irti.. Ei yhtään hankalemmaks oo asiaa voitu tehdä ?? *toktok*
Miksi tulevien tapahtumien keskusteluketjuissa miljoona ihmistä ilmoittaa olevansa "niin täällä" tai " o/ " tai "tulen jos jaksan/ehdin/viitsin/kiinnostaa" tai jotain vastaavaa? Vi*uttaa lukea 7 sivua pelkkää turhaa tietoa kun saman informaation saa bileiden suosikki-listalta. Tohon määrään turhaa informaatiota hukkuukin sitten kaikki mahdollinen tähdellinen tieto.
Noh, se oon vaan minä (ja täysin mahdollista, että joskus itsekin sortunut moiseen) ja mun epämääräiset mielipiteet.
uus messenger. ei vittu mitä paskaa.
Saatanan paska kone, joka toimii miten sattuu, ei koskaan suostu sammumaan kunnolla ja joka on nyt päättänyt että winamp yms, ei toimi mitenkään, eli en voi kuunnella musiikkia *släp*
Ja kaikki mummot jotka huito mua kyynerpäillään ja kävelykepeillään hulluilla päivillä.
Päässä soiva Wham - Last Christmas
- « Edellinen
- 1
- ...
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- ...
- 710
- Seuraava »