Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Toi pirun Osuuspankin akka joka vilkuttelee

Ihmiset jotka ei vittu tajua antaa olla ja pitää turpaansa kiinni. Joskus vaan on parempi antaa olla, ja olla sanomatta mitään varsinkin kun tietää vähintään alitajunnassaan että toista satuttaa. Vittu oikeesti tulee aika jolloin pitää vaan pystya päästämään irti ja antaa asioiden olla, sen sijaan että omaa huonoa fiilistään hieroo toisen naamalle kun hiffaa että on kuin onkin vaan paskonut omaan pesäänsä. Vitun spede tajua jo!

Se, että joutui tuomaan niinsanotusti töitä kotiin, eli puhelu ulkomaalaisen "asiakkaan" kanssa pitäisi alkaa näillä näppäimillä. Ja duunikaveri varoitteli jo tänään, että tossa saattaa palaa aikaa jopa 2h. Jep, ihan kiva tapa vietää iltaa kotosalla... NOT! :D Paree loppua toi puhelu ennen Muodin Huipulla alkamisajankohtaa, tai suutun! :DDD

Mulle kuuluvan rahan perässä juokseminen. Sen rahan pitäs tulla kotiovelle, eikä mun juosta ympäri kaupunkia sen perässä. Ois aika paljon muutakin tekemistä nimittäin. Tää kuumeräkätauti ei tietty helpota tilannetta hirveesti. Kele.

Se ku ei oo rahaa kaikkeen mitä haluais, ja sen minkä ostaa pitää olla halvinta!

[q]jokke_, 22.7.2010 20:09:
, menet eläinlääkäriin ja sielt tulee se ainakin 100 euron lasku sit.

[/q]

Maksaisko vakuutus tuon jos sellainen lemmikille on?

[q]Super-Kerttu, 29.11.2007 14:21:
---
josbe, 29.11.2007 13:23:

Leikkaa tucca?

---

Mullon liian iso pää moiseen (siis oikeesti!) Ja liian ohut ja pliisu tukka, et sitä sais lyhyenä mitenkään järkevästi!
[/q]

Onks sul koskaan ollu lyhkäsempi tukka? Mä nimittäin huomasin, et omani on huomattavasti tuuheampi ja eläväisempi lyhyempänä kuin pitkänä.

joku on yrittäny soittaa mulle kolme kertaa, mut näkyy vaan numerona 001201. ärsyttävää.

[q]martina, 13.12.2008 09:29:
---
Sakari, 13.12.2008 07:57:
REDRUM. Menin eilen tilaan bissee aikas söösseis, mut silleen kivois ja sitten se tarjoilija kyl laskutti, mut ei tuonut niitä bissejä, joten mä olin silleen että mtvt ja se set sit tokas: "sä oot humalassa ja mä oon selvinpäin" ja mä huudahdin sille, että mä oon meistä se selvempi ja sit tulikin jo lifetime porttari. [/endofrant]

---

En mitenkään epäile etteikö sun versio tarinasta ois totta, mutta ootko varma että näin tosiaan kävi? Muistan itse baarimaija-ajoilta kun humaltuneet asiakkaat aina ajoittain unohtivat jo saaneensa hetki sitten ostetun juomansa. Välillä ne unohti ne tiskille tms. melkein juomattomina, välillä ne joi ne kiireellä ja tuijottivat tyhjää lasiaan ihmetellen ja vaatien sitä maksettua (juuri juotua) juomaansa... Niin silloin tuli itsekkin käytettyä "mä oon selvinpäin, sä oot humalassa"-korttia, jos tilanne äityi kiivaammaksi väittelyksi. Jeps.

(vai oliks toi son postaus tarkotettu, että sua ärsyttää sun oma baarikäytös?)
[/q]

No joo toi tarjoilija mokas, en mä sitä epäile, mut toisaalta niin mokasin mäkin, kun aloin siitä sille paasata. Eli ois vaan pitäny antaa olla, onhan sitä itsekin mokailtu(paljon pahemminkin). Mulla oli paljon parempaakin tekemistä, kun tuijotella omaa lasiani ja niinkuin sanoin olin kuitenkin skarpimpi, kuin toi tarjoilija.. ainakin omien oluideni suhteen ;)

Toi vitun banneri tällä saitilla.. :S

EDIT: sori - huomasin just et oli oma threadi tälle

epätietoisuus!

Ampiaiset.

Lentävät kohti ja koittavat pistää vaikka ei tekiskään niille mitään. Hiton äkäsiä näin hiostavalla ilmalla.

Arttu on tän kesän huutanu 24/7 ovella, jotta se pääsis ulos. On se sinne välillä päässytkin, mut sen ulos vieminen ei vähennä vaan mieluummiinkin lisää tota maukumisen määrää*grr*

[q]Sunshine^82, 25.7.2010 21:55:
Ampiaiset.

Lentävät kohti ja koittavat pistää vaikka ei tekiskään niille mitään. Hiton äkäsiä näin hiostavalla ilmalla.
[/q]

kyllä, sain kokea häpeää bussissa tässä yksi päivä kun tuommottinen lentävä pistiäinen hyökkäsi kimppuun ja aloin siinä sitte huitomaan ja läiskimään kuin mikäkin mielisairaalasta karannut.. hävetti niin jumalattomasti kun kukaan muu koko saatanan dösässä edes huomannut tuota viheliäistä ötökkää ja ite kiroan ja väistelen siinä penkilläni niin perkeleesti

[q]rose, 22.4.2006 18:47:
Puuh! *toktok* Just nyt se että on oppinut odottamaan ihmisiltä jotain. Vittu muutan maalle ja hankin 20 lehmää ja kanan. Elän sitten niiden kanssa loppuelämäni enkä puhu kenellekään mitään *toktok*
[/q]

Ei kannata laskea mitään minkään varaan ts. liikaa olettaa.
Toki aina voi parasta odottaa, mut kantsii myös varautua pahimpaan.
Ettei vaan putoa liian korkealta

[q]Darianna^, 28.11.2005 10:22:

päätin soittaa verotoimistoon et pitää nostaa rajaa vielä ko tulee lomarahat ja muute menee yli.. no se muija siel ei sitte Uskaltanu muuttaa sitä ku niin epäselvä.. nyt pitäs sit lähtee johonki tun tapiolaa..kiinnostus aika suuri tj.. vituttaa ku pientä hampaatonta oravaa..
ei jaksais ei kiinnostais.. mikäå tää muka o et verokortin muutoksen voi tilata puhelimella? Haistakoot paskan
[/q]

Soita sinne uudestaan. What are the odds että sama tyyppi vastaa?
Kyllä sen saa hoidettua

[q]rose, 24.4.2006 12:27:

No näinpä. Jotenkin tuntuu että juuri tästä osiosta tuli taasen opintopisteitä lisää oikeen kunnolla. Mutta kyynistyminenkin on tyhmää, koska sillä tavalla menettää vain itse omasta elämästään hyviä asioita. Kai tää sitten on sitä aikuistumista
[/q]

Näin on näppylät. Kantapään koulu opettaa ja itseasias sillä tavalla parhaiten oppiikin ns. virheistään.

[q]Mark, 25.4.2006 10:59:
so called "duuni" eli aivottomien ääliöiden neuvominen luurissa, argh! hajoo pää ku selittää 2min välein samat litaniat luuriin ja sen jälkeen ku ei vielkään mee jakeluun ni joutuu kimpoomaan viel paikalle vääntämään jostain rautalankaa vahvemmasta et miten vitussa ne hommat nyt oikeen menee.. hohhoi.

-M
[/q]

Toi on kyl vitutuksen huippu. Kun itse tiedät miten homma on niin osaat myös mahdollisimman hyvin ja tarkkaan ja jopa helposti sen selittää. Se on niin helvetin turhauttavaa kun ihmiset ei yksinkertaisesti tajua ja pitää alkaa sitä rautalankaa vääntämään.
Mut kuitenkaan ei oo kyse siitä et olettaa muitten tietävän sen mitä itse tiedät, päinvastoin siis yrittää selittää mahdollisimman tarkasti ja tavoitteena se että menee ekalla kerralla perille.

just nyt ei mikään. lälläslää

Päässä soiva Wham - Last Christmas

O