SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]siveys, 29.6.2008 21:35:
---
Zeratul, 29.6.2008 21:33:
eihän siin oo mitään hauskaa jos vaan suoraan totee et on surkee epäonnistuja! ;)

---

eiPÄ :D

edit: and it's funny because it's true!
[/q]
:(

[q]isokeksi, 10.6.2009 02:03:
Hähähä. Parasta on ehkä kun pääsee kiusaamaan kaveria, jota panettaa aivan saatanasti. Ja mähän en aio asiaa auttaa, mutta kerron kyllä, mikä itellä on fiilis ja MIKÄ ON KIVAA. HAHAHA! Kärsi, sanoin.
[/q]
http://sleekupload.com/uploads_jpg/20/facepalm_4.jpg

[q]Zeratul, 29.6.2008 21:46:
:(
[/q]
Ahttp://www.. It's so cute when it's sad! SäPin olemassaolon todistamista odotellessa.. ;)

Jos Zeratul ei saa säpiä niin se riittää mun tieteilijäpersoonalleni empiiriseksi todisteeksi siitä, että kyseistä ilmiötä ei ole olemassa.

Joo joo joo, tiedetään, oon heikko.

Mut en sentään epätoivonen!

[q]Cjet, 14.10.2006 04:32:
Mul on ehkä yks tyttö mielessä, ja tiedän että nään sen vasta .. aikaisintaan kuukauden päästä. [/q]

Sul ei hyvin mee

Mulle sanottiin eilen, että voin kutsua yhtä naisystävää tyttöystäväksi joten mä lähden semisti täältä silleen oven suuntaan mutta, en laita ovea kiinni, jotta voi juosta nopeasti takas kun kusen tän homman reisille Onhan tää ihan hyvää vaihtelua vaikka tää ei kestäis kovinkaan kauaa :D Toisaalta, miksi kannattais rikkoa yli 4v putki kun oltiin hyvässä vauhdissa jo :D

[q]Fyraett, 14.10.2006 12:52:
onnee, ja älä vedä ihkuövereit seukkausluukus sit!
[/q]
En mä nyt sinne mene avautumaan :D Kyllä mun kohtalo on varmaan olla täällä suurimman osan ajasta ;D Tää on vaan joku häiriö normaalin olotilaan.

niin,vaihtelu virkistää :D

Huoh. Si ku törmää johkin, niin sen ei paljoa tarvi tehdä että sais tehtyä mut ahdistuneeks. Hmph.

Taidan olla linnoituksineni täällä vielä "aika" kauan.

Pitäis varmaan siirtää ne entisten poikaystävien numerot älä soita -osastolle, varsinkin humalassa.

[q]Cjet, 14.10.2006 15:15:
---
Zenni, 14.10.2006 14:49:
Pitäis varmaan siirtää ne entisten poikaystävien numerot älä soita -osastolle, varsinkin humalassa.

---

Mä oon kans huomannu saman.. Huppelis tulee kummasti aina soitettua puhelin läpi yöllä.
[/q]

Nope. Ne pitää deletoida kokonaan.

[q]bubbelgum, 14.10.2006 02:24:
Joo joo joo, tiedetään, oon heikko.

Mut en sentään epätoivonen! *pahis*[/q]

*nauru**nauru**nauru*

[q]Miss Piggy, 7.10.2006 04:03:
En voi kyl syyttää ketään muuta ku itteäni siitä et oon yksin. Pilaan kaikki mahdollisuudet suhteeseen tai tutustua kehenkään, kun en uskalla päästä ketään lähelleni tai uskalla näyttää tunteitani ja olla avoin. Vertaan vain aiempiin kokemuksiin, yritän pysyä kylmänä ja pitää tunteet sisällä. Loppu tuloksena saan itse vain kylmää.
[/q]
No kovin on samat fiilarit kyllä. Jotenkin yllätänkin itseni tyystin sillä et tuntuu vaikeelta päästää ihminen lähelle, ennen kun on ollut niin sosiaalisesti räiskyvä ja heposti avautuva tyyppi - tai sitten on kyseessä väärät ihmiset :). Kai se satuttaminen vaan jättää jälkensä niin syvälle että tietoisesti asiasta täysin yli päästyään on korkeintaan puolivälissä paranemisprosessia. Oon kyllä toisaalta niin romantikko että haluun ehkä uskoa ennemmin tohon että ne ihmiset on vääriä kun että oisin ite jotenkin niin damaged goods ettenkö voisi muka onnelisuutta löytää - ja niin voit taatusti sinäkin Miss Piggy! :)

[q]Equalizer, 14.10.2006 13:40:
3-vuoro työ on hyvä keino pysyä täällä*tirsk**poks*
[/q]

Joo, nyt oon vasta tajunnu tänki... ihmettelin, miks kesä on ollu niin hiljanen ihmissuhderintamalla, mut eipä sitä sit oo tullu paljoo muuta tehtyy ku oltuu töissä vuorokaudet ympäri :/

[q]ramsau, 29.6.2008 16:57:
---
Zeratul, 29.6.2008 15:07:
Tosi vitun perinteistä et ku kerranki jossai ois sylintäydeltä kauniita naisia nii paikka on tietysti DTM.
---
Veikkaan että niistäkin naisista 90% on täysin heteroita, mutta käyvät ko. paikassa koska tietävät ettei siellä kourita ja louskautella säälittäviä iskuyrityksiä niinkuin meidän raavaiden alfauroiden suosimissa paikoissa tehdään alituiseen.
[/q]

Pitää paikkansa.

Jes. Tänään tarkka aika 25v sinkkuna!!!

[q]siveys, 10.6.2009 00:49:En tiedä, mutta jos löydät tähän parannuksen niin kerro ihmeessä mulle myös.. Lyylikki on nimittäin ihan oikeasti tullut jo kerran mun uneenikin! :/

Lyylikki, 10.6.2009 10:54:
Mutta sehän ei ole ollenkaan huonompi asia. Eihän
[/q]
Niin.. Onhan se kieltämättä ihan hyvä kerran vuodessa ne lakanatkin vaihtaa..

Kunhan ei tule tavaksi!

ainii, emmämuista oonko kertonu et oon sinkku ^_^
ollu jo vuodesta 2004 :p

[q]siveys, 10.6.2009 16:31:
---
siveys, 10.6.2009 00:49:En tiedä, mutta jos löydät tähän parannuksen niin kerro ihmeessä mulle myös.. Lyylikki on nimittäin ihan oikeasti tullut jo kerran mun uneenikin! :/

Lyylikki, 10.6.2009 10:54:
Mutta sehän ei ole ollenkaan huonompi asia. Eihän

---

Niin.. Onhan se kieltämättä ihan hyvä kerran vuodessa ne lakanatkin vaihtaa..

Kunhan ei tule tavaksi!
[/q]
Vaihtaa lakanoita vai tulla kerran vuodessa?

Nyt on kyllä maailmankirjat sekasin ku Hallu on päässy pariutuu ennen meitä muita. *pökr*

No ei kait, onnea vaan, ja toivotaan että pysyt poissa täältä ainakin vähän pidempään kun vaan pari viikkoo.

Ja mä kuulemma en oo pääsemässä täältä pois lähiaikoina koska, I quote, "oot niin pelottava".

Että näin.

O