SINKKULUUKKU
- « Edellinen
- 1
- ...
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- ...
- 996
- Seuraava »
[q]Reivaaja, 16.11.2009 13:35:
Mix sä et tarttis hoitoa? Koska sulla on hyvä fiilis?
[/q]
Kuka sanoo, että mä en tarttis hoitoa? :D
[q]Danskuh, 5.10.2006 08:18:
---
Epailija, 4.10.2006 16:35:
Aika moni tuntuu kaipaavan krapula-aamuja varten halittavaa. Kysymys: Kuka helvetti haluaa halia krapulaista naista (tai miestä)?
---
miksei haluis?*hihu*
[/q]
ai katos..siel lukiki joitain mielipiteit..itel ei oo usein krapulaa..siis pahaa..
Huomaa et rupee syksy lähestyy ku tää meijän sinkkuluukku-itku vaan lisääntyy päivä päivältä *NIISK* *NYYH* *nauru*
Ei mut voishan sitä joku hyvä uhri pikkuhiljaa löytyä
[q]Cjet, 5.10.2006 09:13:
---
Ozie, 5.10.2006 09:09:
Joten mitä me tästä opimme?
---
Alkoholi aiheuttaa sinkkuluukkuisuutta?
[/q]
Joo, eikä liika alkoholin nauttiminen ja jostain muualta herääminen hirveessä krapulassa välttämättä auta täältä pois.
Meneekö nämä opetukset sitte kaikilla ohi korvien? ...eiköhän
[q]Jago, 5.10.2006 10:08:
i'm resigning*blush*
[/q]
Hylkäätkö sä tän luukun?
[q]Cjet, 5.10.2006 08:52:
---
Ozie, 5.10.2006 08:45:
Krapuloitaki on niin moneen eri junaan, osa on semmosta aivot-narikassa-krapulointia, mutta voi taas olla myös semmosta jos-liikun-niin-oksennan-krapulointia. Viime sunnuntaina oli tuommonen jälkimmäinen ja sillon mun parhaat kaverit oli burana ja mahdollisimman rasvanen pizza.
Meniköhän tää vähän off-topic? darraluukku *sydän*
---
Hmm. Entäs Susi-Krapula? Eli että aamulla säikähdät näkemääsi niin paljon, että puret vaikka oman kätesi irti, kunhan pääset sen kantturan alta pois, ja luikahtamaan vaihvihkaa karkuun?
[/q]
No juu, tuossa tilanteessa on kyllä sinkkuluukusta pois pääseminenki aika kaukana (ainaki toivottavasti). Eniveis siinä ei tee kyllä mieli mitään hirveetä läheisyyttä kun tuntuu että kaikki alle 1 km on liian lähellä. (SIIS NÄIN OON KUULLU *hymy*)
Joten mitä me tästä opimme?
Portti
Sitä se etsii, rakkaus,
porttia, aukkoa
josta tulla maailmaan,
halkeamaa muurissa
Sitä se etsii rakkaus,
reikää pahan puolustuksesta
Sitä se etsii, rakkaus, sinua
Olethan joka hetki
täysin avoinna?
- Tommy Tabermann
[q]lunake, 4.10.2006 16:35:
---
Aika moni tuntuu kaipaavan krapula-aamuja varten halittavaa. Kysymys: Kuka helvetti haluaa halia krapulaista naista (tai miestä)?
---
Mä haluun vaan siivota!
[/q]
argh! toi on kovan luokan sadismia! oon ollut uhrina moisessa monet kerrat. :|
ps. useampi kuin yksi nainen on sanonu et mä "tuoksun" hyvälle darrassa. aiheesta on pidetty kuulemma jopa tyttöjenkeskisiä palaverejä. no, onhan se hyvä, että on tärkeitä asioita, mistä keskustella:P
[q]plink, 5.10.2006 09:14:
argh! toi on kovan luokan sadismia! oon ollut uhrina moisessa monet kerrat. :|
ps. useampi kuin yksi nainen on sanonu et mä "tuoksun" hyvälle darrassa. aiheesta on pidetty kuulemma jopa tyttöjenkeskisiä palaverejä. no, onhan se hyvä, että on tärkeitä asioita, mistä keskustella:P
[/q]
Mitä sä juot illan aikana? =D
[q]rmtn, 4.10.2006 01:22:
Aikanaan joko helmi luiskahtaa sormienvälistä takaisin lampeen ja piiloutuu kuoren alle, tai helmenpoimija hetken tarkasteltuaan kyllästyy, koska ei saanutkaan sitä kimallusta mitä helmeltä toivoi saavansa. Näin helmenpoimija menee surullisena pois.
[/q]
Mä yleensä myyn mun helmet juutalaisille
[q]Danskuh, 5.10.2006 14:06:
ARVASIN ET JOKU MUSSUTTAA;)
[/q]
Vähemmästäkin syntyny sotia ;D
[q]Dementation, 5.10.2006 13:16:
---
Jago, 5.10.2006 10:08:
i'm resigning*blush*
---
Hylkäätkö sä tän luukun?
[/q]
näin ajattelin tehdä*hihu*
enkä mä edes vaadi kauheesti.. ja silti mä olen täällä.
[q]hallucinogen, 5.10.2006 14:08:
---
Danskuh, 5.10.2006 14:06:
---
Vähemmästäkin syntyny sotia ;D
[/q]
ok..sota!!!!! otetaan sille*känni**tirsk*
[q]Jago, 5.10.2006 14:03:
---
hallucinogen, 5.10.2006 13:58:
Opetelkaa nyt perkele quottaamaan ettei tuu metrin pitusia quotteja O_o
*quotepoliisi*
---
no pöh. noihan on just ihania.
tekee foorumista upean ihanan luettavan ja sivuista *super*nopeasti avautuvia*plur*
[/q]
[q]Tuuli, 5.10.2006 13:45:
---
Danskuh, 5.10.2006 12:51:
---
Tuuli, 5.10.2006 12:50:
---
Danskuh, 5.10.2006 09:30:
---
Cjet, 5.10.2006 08:42:
---
Danskuh, 5.10.2006 08:23:
---
Danskuh, 5.10.2006 08:18:
---
---
miksei haluis?*hihu*
---
ai katos..siel lukiki joitain mielipiteit..itel ei oo usein krapulaa..siis pahaa..
---
NII! Ja eiks "krapulaseksi" ollukkaa sitä kaikkein parasta tai jotai.. Miten mä muistan jonku vastaavan keskustelun aiheen jossain vaihees täälläki..
---
---
nyt tarttis taas krapulahalii
---
tuuuuuuli!!hyiiii sua:D ooks ollu ryyppää:D
---
joo :DD
[/q]senkin juoppo*nauru*
Yleisesti olin tarkoittanut kaiken.
Aika monilla tyypeillä olen kyllä huomannut että seurustelu on yhtä kuin että kaikkialle mennään yhdessä, kavereiksi muodostuu pareja/yhteisiä ystäviä jne. Itsenäisyys? Olen menettänyt paljon etenkin miespuolisia, mutta myös naispuoleisia ystäviä silloin kun he ovat alkaneet seurustella ja ystäväpiiri on muodostunut uudelleen.. Ja erotessani myös itse huomasin etten voinut mennä samojen tyyppien kanssa kuin silloin kun seurustelin ja jouduin luomaan uusia ystävyyssuhteita, pois lukien pitkäaikaiset ystävät ketä oli jo ennen eksää jne.
Ja ymmärrän kyllä ystävän ja kumppanin eron. Myös sen koin suhteessa miten kumppanini oli henkisesti ylitse muiden ja ei oikeastaan ollut niin paljon ees kiinnostuksia muihin ihmisiin koska eivät he ymmärtäneet samalla tavalla. (Huh mitä virheitä tuli tehtyä) Ja tottakai tavallaan unelmoin omasta vastapuoliskostani, mutta samalla nautin asioista näin kun ne ovat.
Mutta siinäkin on ero että elää "voi kun löytäsin jonkun" -asenteella (anteeksi, mutta se juuri tuo sitä surkeutta siitä kun ei löydy), kuin että on päättänyt todella nauttia yksinolosta ja yhtenä päivänä vaan sattuu törmäämään tyyppiin kenen kanssa ajautuukin pitempään vakavaan suhteeseen. Eksäni kanssa kävi nimenomaan niin että pidin häntä ystävänä alusta asti enkä enää suhdetta hakenut mutta siitä kehkeytyikin vakavempaa. Mutta pelolla myös odotan sitä miten käy jos pidempi suhde mulle kehkeytyy. Pystynkö pitämään sen itsenäisyyteni vai toistuuko samat virheet uudelleen ja sitten taas 4 vuoden jälkeen mietin että voi perse mihin tuli 4 vuotta elämästä hukattua.
Enkä nyt voi oikeasti pitää itseäni niin itsenäisenä kuin annan näissä kirjotuksissani ehkä ymmärtää koska eroni jälkeen on melkein aina ollut jotain pientä päällä. Mutta ei ole mitään hinkua löytää suhdetta, joka kestää seuraavat 10 vuotta. Eli tällä hetkellä mulle sopii parhaiten tämä "sinkkuilu" ja onpas aika hassua että koen että minun tuntisi kokea siitä jotain pientä syyllisyyttäkin.
[q]Freja, 11.4.2009 17:54:
---
Camomilli, 11.4.2009 17:28:
Opin tuosta suhteesta sen että nyt pyrin itsenäisyyteen. On toki hetkiä kun olisi kiva käpertyä vaan jonkun kainaloon "pakoon pahaa maailmaa" mutta ystävät ovat juuri niitä! Helposti voisi senkin virheen tehdä että yrittää pakolla väkertää suhdetta ystävän kanssa siksi että sattuu nyt synkkaamaan yleisesti. Ei.
---
Kauheinta olisi seurustella jonkun kanssa siksi että on joku.
---
En tiedä olitko tämän tarkoittanut vain yleisesti, vai pelkästään mulle, mut sen verran voisin vielä itsestäni kertoa, että mä en ole ikinä seurustellut sen takia, että olisi vain joku. Jos näin olisi, mä en tässä luukussa kykkisi. Mä loin tulevaisuutta ihanan ihmisen kanssa sen 3,5 vuotta, kunnes vain huomasimme, että se ei sittenkään kannata. Liian paljon asioita parisuhderintamalla oli suhdetta vastaan, mutta siitä jäi ihana ystävyys kuitenkin.
Haluan siis painottaa sitä, et mä en halua seurustella sen takia, että mulla olisi vain joku. Mutta mä satun olemaan ihminen, jota ei ole luotu yksinäiseksi erakoksi. Oon ihminen, joka haluaa ihmisille hyvää, ja joka tarvitsee vierelleen kumppanin jotta voisi tuntea täysillä. Tällä hetkellä mun elämästä vaan puuttuu hieman asioita, ja yksi on kumppani.
Mä pärjään toki yksin, mutta se ei vain sovi minulle. Sitä on vaikea ehkä selittää ihmiselle, joka ei tunne parisuhdetta niin upeaksi asiaksi kuin itse, mutta minulla on vain niin paljon rakkautta sydämessäni, että toivon että en joutuisi yksin sitä vaalimaan.
Mä en silti lähde suinpäin suhteeseen, enkä pidä itseäni mitenkään säälittävänä parisuhteen etsijänä, vaikka sellaista kohdalleni toivoisinkin. Tiedän vain, että minut on luotu elämään toisen ihmisen kanssa, ei yksin.
Vielä tuosta itsenäisyydestä haluaisin sanoa, että silloin kun avoliitossa elin, olin silti itsenäinen. Se, että on parisuhteessa, ei automaattisesti tarkoita sitä, että ei olisi itsenäinen.
Minulla oli silti oma elämäni, enkä pitänyt itseäni mitenkään kahlittuna. Me olimme molemmat itsenäisiä ihmisiä, jotka rakastivat toisen läheisyyttä sekä yhdessäoloa, muista asioista puhumattakaan. Olimme pari, pärjäsimme yksinkin mutta olimme parhaimmillamme kaksin.
Toki mullakin on ystäviä, mutta mä en niiden kainaloon mene "pakoon kylmää maailmaa", niinkuin asian ilmaisit. Mulle ystävät ovat niitä, keiden kanssa puhun asioista ja toki tunnen läheisyyttä, mutta mä en tunne siltikään kumppanuutta heitä kohtaan. Jokainen ymmärtää varmasti, että elämänkumppani sekä ystävä on eri asia. Elämänkumppani on sekä sitä, sekä ystävä, mutta ystävä on vain ystävä. (voiko tässä verrata hieman sitä, että kaikki konjakki voi olla brandya mutta mikään brandy ei voi olla konjakkia?)
Siinä lisäksi se, että mulla jokaisella ystävälläni on myös se parisuhde-elämä, eikä minulla ole edes sellaista läheisyydenhalua heidän kainaloonsa kuin jonkun, kenen kanssa olisi suhde. Toki makoilen kavereiden kainaloissa, halailen ja olen lähellä, tarjoan olkapäätä ja tarvitsen olkapäätä, mutta tiedän kyllä että jokaikinen ymmärtää sen olevan täysin eri asia.
[/q]
[q]FS, 11.4.2009 18:31:
Sattumoisin kaikki tuttuni ja kaveri asuvat pietarissa joten ihan senkin takia tuli näin valittua. Toki siinä jaettiin sitten kun tultiin, mutta se just, että tuli tehtyä se kaukana arjesta valtameren rannalla, muisto ikuiseksi ajoiksi, something special.
[/q]
Mutta ymmärräthän, että vaikka missä menisi naimisiin, se on sille parille muisto ikuisiksi ajoiksi ja "something special"?
kyl täälä oleminen alkaa kyllästyttään
[q]hallucinogen, 5.10.2006 22:33:
---
Tyeicha, 5.10.2006 22:31:
enkä mä edes vaadi kauheesti.. ja silti mä olen täällä.
---
Eli sä väität, että ois muka ottajista pulaa jos et vaadi paljoa? ;D Musta tuntuu, että sun kriteerit karsii yli 99% miehistä ;)
[/q]
näköjään.. koska ainut asia jota vaadin on et voin luottaa.
loput on vaan plussaa.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- ...
- 996
- Seuraava »