Mikä on elämän tarkotus?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- ...
- 17
- Seuraava »
[q]Mutta mikä on kysymys?
..
..
..
..
Mitä on 6*7?[/q]
Eiks se kysymys ole öbauttiarallaa että, mikä on kaikkien maailman ihmisten keskimääräinen kuolemisikä? Eli 42. Hmm.. Emmä enää muista.
Hyzenthlay:[q]elämän tarkoitus on lisääntyä ja tuottaa lisääntymiskykyisiä jälkeläisiä ;)[/q]
exactly :)
myös itse eläminen.
onnellisuus, mitä yleensä tavoitellaan on boonusta. vain ihminen kaikista (ainakin maapallon) eläimistä ymmärtää mitä se on ja yrittää tavoitella sitä eri tavoilla.
elämä tarkoitus on siirtää nälkää......
-jääkaappityhjilläänuhuu
Ei tollasta kannata liikaa miettiä, koska oikeita vastauksia on yhtä monta kuin on ihmisiä maailmassa.
nim. päivä kerrallaan...*vink*
..olla onnellinen rakastamiensa ihmistensä kanssa *sydän*
Elämän tarkoitus löytyy, kunhan klikkailet täällä
olevia 'ENTER' -linkkejä tarpeeksi kauan:
http://www.111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111.com
kärsivällisyys palkitaan.
täl hetkel.... saada tuo flunssa pois alta että pystyy tekeemään muutakin kuin makaa sohval ja nistää 16 paperirullaa illas.*dissaa*
Elämän tarkoitus on lisääntyä!
..viettää aikaa bileissä?
Ei ollu kauheen hyvä idea?!! Mulla kyllä toimii... osaksi!
Elämän tarkoitus on katsoa mahdollisiman paljon ja
mahdollisimmman hyviä elokuvia. Kaikki klassikot ja
arvostetut ellokuvahistorian virtsapylväät Kun luulee
nähneensä jo kaikki hyvät/parhaat elokuvat tulee ylättäjiä:
Mullholland drive
Osallistukaa Maailman paras elokuva äänestyskeskusteluun!!
*Tämän mainoksen mahdollisti Klubitus.org -Lähellä nuoren
jalkoja, käsiä, varpaita, päätä, vatsaa, selkää jne."
Mr. E
42
Mun mielestä me ollaan onnellisia niin kauan ku on tarkotus. Mitäs väliä silläkään olis jos se tarkotus perustuiskin vaan isolle valheelle tms ku kummiski ei voi tietää "totuutta" ikinä (paitsi ehkä vasta sillon ku kuolee).
Uskon että elämän tarkoitus on subjektiivinen
Mulle itseisarvo on olla mahdollisimman onnellinen, mihin sitten tarvitaan monia välinearvoja..
(En kai juuri ole lukenut etiikkaa? *nauraa*)
toisaalt,ihminen tuhlaa hirveesti energiaa miettimäl just tällasii kysymyksiä kuten elämän tarkotus ja mitä on kuoleman jälkeen ja blahblah,sen näkee sit heeii.. älkää olko kärsimättömiä ja suunnatkaa sekin enrgia mieluummin vaik siihen et nautitte kesäst kyNpillä!! keep on smiling rocroc*pihkassa**joo**joo**hymy**hymy**ankka*
kai se elämän tarkotus on olla niin onnellinen ku mahollista*täh**täh**täh*
mut kyl sitä suruukin valitettavasti joutuu kokeen, kun ei täst elämisestä muuten tulis mitää...kaikki ilo alkais tuntuu turhauttavalta eikä siitä osais nauttii enää saman lailla
*piis**slurps**slurps**iloinen**joo**joo**piis*
pariutuminen*sydän*
Mun elämän tarkotus on olla varottava esimerkki, mä teen kaiken väärin ja vaik en tekiskään mua saa potkia päähän ja vetää turpaan ja kohdella ihan miten huvittaa, mä oon olemassa jollekkin ihmiselle vaan sen hetken kun se mua tarvitsee ja välittömästi sen jälkeen mut unohdetaan kun musta ei enää oo minkäänlaista hyötyä mut sillon kun mä taas pyydän apua joltakin kukaan ei sitä kuule...tää on ilmeisesti mun elämän tarkotus...*dissaa**dissaa**eiei**hmph**ding**uuh**nyyh*
[q]dirtyface:
pariutuminen*sydän*
[/q]
Mä luulin et toi on vaan jonkun elimen
tarkotus
Mikä on elämän tarkotus, miks me eletään, mistä me ollaan tultu?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- ...
- 17
- Seuraava »