SÄde Presents: << Lab-4 >> 8.11.2003 @ Helsinki
- « Edellinen
- 1
- ...
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- Seuraava »
[q]trolli:
oli todella onnistunu ilta, huh huijaa*plur*
ihania ihmisiä, hyvää musaa, kiitettävä humalatila,
pusutus-häröily roks*hih**piis*
[/q]
I Agree.
Aivan mielettömän hyvät bileet!*piis* Ja kuten jo sanottukin, lab-4 oli todella odotuksen arvoinen*sydän*. Pitkästä aikaa bileet jossa viihdyin*hymy*
Ihanaa oli ihan sika kivaa oli toosi hyvää musaa ja paaljon hyvii frendei ja se huipennus siin yhen aikaa voi sitä se oli niin mahtava fiilis hui sellasta en oo pitkää aikaa kokeny
I *sydän**sydän**sydän* Lab4
Btw kiitos taas säteen pojille oli taas kerran todella maistuva ilta *sydän**joo*
Neon Vs Friikin setistä pitää se sanoa että vanhan kunnon klassikko biisin soitti ja se oli aivan PERHANAN hyvä aika paljon nopeutettuna mutta eise mitää ja biisi nimi oli ---> Dj Scot Project - Overdrive <--*sydän**sydän**sydän*
Upea ilta. Lab-4 oli jälleen mahtava..muiden setit jäi kuulematta mutta tuo yksi riitti vallan mainiosti minulle..sitä varten tulinkin. Näistä bileistä ei keksi mitään muuta huonoa kuin että oli lämmin *kuuma* mutta se on aika yleistä.
OIi kiva tavata uusia ihmisiä sekä vanhoja tuttuja ja oli yksi parhaimmista illoista.
Tässä threadin vaiheessa kun kaikki muut on jo käyttäny kaikki soveliaat kehuvat adjektiivit, superlatiivit yms kielikikkareet, niin joudun kyl liittymään samaan kuoroon että loistavat bileet oli..
Ja tietty kiitos ja terkut vielä kaikille jatkoilijoille.. suurimman osan tapasin ensimmäisen kerran niinkuin henkilökohtaisesti mut uusia tuttavuuksia on kiva saada.
Oksat pois ja halolla päähän! Säteen posselle kiitokset mielettömästä illasta!
Aivan älyttömän hauskaa oli...4kk tauon jälkeen, ehdottomasti paras ilta jota olen polkannu. Tuli tavattua taas liuta uusia immeisiä..hui...kiitos teille kaikille ihanasta illasta*hali*
vaikkakin olin aika väsynyt:) eli siis raskas viikko takana:) niin siltikin oli kivaa:) täytyy sanoo että vaikkakin jalan nostelu jäikin vähemmälle niin musiikista voi nauttia kuuntelemallakin:) *wirn* ja sitten tietty kiitokset kivoille ihmisille jotka sen illan aina kruunaa:) sekä vielä kerran onnittelut illan synttäri sankareille eli unitylle ja pinjuskalle:)
ja todellakin pusu häröily roks *sydän* *sydän* *sydän*
AAAAJEEEE! Oli mageeta, kaikki nappiin, Kiitos Neon, Protsku, Lab4, muut Erityinen kiitos tanssimisen tautottaneelle loistavalle seuralle, ja onnea viel kerran Unitylle!
KYBÄLLÄ! tätä li-sää!! *spank**spank**spank**spank**spank**spank**spank**spank**spank**spank**spank**spank**spank**spank**spank**spank**spank**spank*
Mulle ei sitten kasva kiksukarvaa alapäähän, ei sitten niin millään, kyl olen hoosee ja pysyn!
tos on osote jos on muutama mun kameralla napattu kuva..ja varotus ei oo thumb naileja :) eikä tule;) *wirn* joten vaikka kuvii ei ole kuin reilu kymmenen siellä ja ne on kutistettu niin silti voi mennä tovi ladatessa:)
ja sit kritiikkii siitä että ei ole thumbnaileja on turha antaa:) *Wirn*
http://personal.inet.fi/koti/jii-75/lab4.htm
Oli kyllä mukavat bileet. Huono-olo vaan vähän haittasi illasta nauttimisesta. Tritoni soitti todella, todella kivan setin *sydän* I LIKE IT A LOT!
LAB-4 oli hyvä, mutta odotin hieman enemmän. Miehille lavaenergisyydestä kyllä pirusti propseja.
Ja kaikille uusille ja vanhoille tuttavuuksille ISOT KIITOKSET mukavasta seurasta!
Siis aivan mahtavat bileet oli! Proteus soitti vaihteeks pirteen setin ja labi kruunas koko illan, kiitos pojille etenki candymanista ja soul firestä*hali*
P.S. ne jotka mun uuden mix levyn sai käteensä voi laittaa palautetta tonne demomixi osioon:)
[muokattu 9.11.2003 21:53]
Pakko kyllä sanoa, että oli parhaat bileet pitkään aikaan!! *sydän* Kiitos etkoista unitylle ja onneksi olkoon vielä kerran! Bileisiin päästiin ajoissa ja kiitos rakkaalle bansq:lle kun pidit huolta mun juomatahdista niin säästyin krapulaltakin Ja suuri kiitos kaikille avuliaille tytöille ja pojille joita sain pussata, voitin nimittäin kisan trollia vastaan aika reilusti
Niin ja olihan sielä sitä musiikkiakin! *sydän*
Onnistunut ilta säteeltä jälleen*hymy*
Tanssittuakin tuli Tritonista Proteuksen loppuun, siin taukoo ja sit takas..
LAB-4 täytti salin viimeisetkin nurkat, ja alko lämpötila nousee edelleen*plur*
Paljon oli taas tuttuja paikalla, juttelut vaan jäi vähemmälle.
Illan jälkeen olikin nukkumaan meno kunnossa, onneksi kotiinkin selvittiin rattiin nukkumatta.
kiitokset vielä SÄTEELLE*pihkassa*
ja UnityF;lle ja Pinjuzskalle paljon onnee synttäreiden johdosta*hymy*
S*hali* Ä*hali* D*hali* E*hali*
[muokattu 9.11.2003 21:43]
musta on ihanaa, kun ihmiset säteissä jaksaa panostaa tohon pukeutumiseen *sydän* muualla se on paljon laiskempaa.
moriens !!!! en ma puhun suomea vai venaja !!!
ïðèêîëüíî áûëî â ýòîò ðàç !!!îñîáåííî íà Lab-4 _ ÿ íàñòîëüêî îòêîëîáàñèëñÿ,âêîíöå ñïîòåë âñ¸-òàêè êàïèòàëüíî...è âîò ñåé÷àñ ñèæó è ãðåþñü !!!*vink*
[q]dizzyli:
Ja suuri kiitos kaikille avuliaille tytöille ja pojille joita sain pussata, voitin nimittäin kisan trollia vastaan aika reilusti
[/q]
nou nou, ei se nyt NIIIIN selvä ero lopulta ollu*pahis*
[q]Hyzenthlay:
musta on ihanaa, kun ihmiset säteissä jaksaa panostaa tohon pukeutumiseen *sydän* muualla se on paljon laiskempaa.
[/q]
Itseasiassa Säteessähän ihmiset panostaa pukeutumiseen vähemmän kuin keskimääräisissä bileissä, monilla ei oo edes paitoja päällä. *nauru**vink*
Groovi meno oli, tarkempia kommentteja myöhemmin. Alla kuitenkin snadisti esimakua tulevista kuvista:
http://www.flammabul.com/temp/badass_bikerboys.jpg
PS. Voisitko Itis laittaa ainakin yhden välilyönnin spankkien väliin, kiitos.
[muokattu 9.11.2003 22:17]
Siistiä oli :D Ja Lab-4 oli just mahtava päätös hyville bileille
27.12 viimeistään sitten taas
- « Edellinen
- 1
- ...
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- Seuraava »