Ass Kick Party 2003 -23.08.03- 23.8.2003 @ Helsinki
- « Edellinen
- 1
- 2
- Seuraava »
Musa loistavaa!!! *iloinen**joo*
Muuten kyl fiilkset meni sähkökatkoksen ja kaiken muun sähläyksen takia...
Ja perjantaista aiheutunut krapulatila ja vähäiset yöunet oli lopullinen niitti... Fiilistelyn puolelle meni lähes koko ilta...
[muokattu 26.8.2003 15:31]
Musa oli kyllä todella loistavaa.. sais olla vähän useemmin tollasia kunnon mättöbileitä..*pahis**plur**sydän**sydän**sydän* ja seurasta puhumattakaan..
sähkökatkoks ei paljon haitannut, kun en vielä sillon ollu paikalla..
ihmiset ei kyllä hirveästi uskaltanu tulla potkimaan.. minksiköhän ?? ja kiitos mikko ettet astunu mun kännyn päälle..
siin olis loputki palat menny murskaks..
mikä on illan motto:: vedä kät...!! *justjoo**justjoo**nauru* miksköhän se jäi mieleen.. hmm.. tervettä huumoria..
[q]päivänsäde:
mikä on illan motto:: vedä kät...!! *justjoo**justjoo**nauru* miksköhän se jäi mieleen.. hmm.. tervettä huumoria..
[/q]
Ai se jäi sullekkin päähän...ketkäköhän sitä juttuu heitti??*iloinen**nauru*
Juu kummasti sielt bileistä poistuessa joku ääni käski vetämään käteen ja vielä heti mutta eihän kukaan siitä innostunut vaikka tietty kaikkien ois heti pitäny totella
Joo ihan kivat bileet oli johtuen mukavasta seurasta ja hyvästä humalasta
heh.. olitko sä pate muka humalassa??!! *nauru**justjoo*
ihan hyvä sisu et te ette lähteny sit sinne jatkoille.. puolet porukasta lähti himaan.. väsy yllätti..
jep jep...meil olikin kiden kans aika hauskaa yö dösäs*iloinen*...
ihmiset on aina elementissään siellä..heh*hymy*
Varsin jees bileet, mutta volyymit tuntuivat aivan järjettömiltä. Yleensä en ikinä muista tulppia bileisiin, mutta nyt olisin varmaan lähtenyt aika pian pois, ellei sellaisia olisi ollut.
[q]päivänsäde:
heh.. olitko sä pate muka humalassa??!! *nauru**justjoo*
[/q]
Joo enhän mä ollu! Kato mä en oo ikinä humalassa aina selvänä!*nauru* tai jotain
Oli kyl asialliset bileet... Musiikki oli mitä parhainta ja tunnelma katossa vaik siel oli yllättävän vähän ihmisiä.... Mut ei se ainakaan mun menoa haitannu..*vink*
Vai oli siis hyvät partyt... Mut... mut pakotettiin kaverien toimesta lähtemään mukaan
- Satumaahan !!! Arvatkaa 2 kertaa olisinko ennemmin lähtenyt Ass Kickiin kuin karaoke-baariin.
heh.. olisit sanonu kavereilles et nyt lähetään vähän laulaa mun karaokea *iloinen**plur*
olis kaveriski varmaan viihtyny..
- « Edellinen
- 1
- 2
- Seuraava »