miltä sinä tuoksut?

Back to yleinen keskustelu O

"Red Fire" .. kiva määnsmelli

clinique happy and crave by CK <3

Lacoste Pour Homme

Escadan Pacific Paradiselle yleensä mutta tällä hetkellä mitä luultavimmin paskalle
Joululahjaks Britneyn Fantasy, kiitos

Koiran kuselle, hielle, puhdistus aineelle ja ai niin, koiran kuselle....

Joulupipareille

Ralph Lauren Romance
Lacoste for men

Tiedän että tälläkin foorumilla on monia Le malen ystäviä ja itse kans pidin sitä loistavana hajuna, kunnes törmäsin uuteenm. Mut enpäs sitä paljastakaan. ^_^ Muhahaha..

Parhaita on Diorin hajuvedet, Miss Dior Cherie, Addict ja Pure Poison ykkösinä. Myös YSL Cinema on hyvä. Tykkään raskaista, puuterintuoksuisista "mummo"hajuista, kai haluan ihmisten muistavan mut myöskin tuoksujäljestä. Laitan myös aina töihin hajuvettä vaikka ei alan puolesta saisi. Ajattelen aina että hammaslääkärissä voi tuoksua paremmallekin kuin fluorilakalle. Toisaalta ehkä potilaat assosioi sit alitajuisesti "hirveet hammaslääkärikokemukset *poks*" kiduttajansa parfyymiin*sars*-*pahis* ja saa sit paniikkikohtauksen jossain laivan tax freessä*lmao*
Tän hetken suosikki on kyl Britney Spears Fantasy, sopii talveen. Vaik onhan se aika nolo *nolo*

Viktor & Rolfin vaatteiden mukana tullut tuoksunäyte Flowerbombista oli aika namia. Tosi voimakas ja makea kukkaistuoksu - yleensä kukkaistuoksut on paljon kevyempiä. Pitänee laittaa harkintaan.

pierre cardin - revelation.... siinä on miestä...!*pahis*

Diesel - Masculine++

Calvin Klein - Escape

lacoste essential

Tän hetken ykköstuoksu on Flower by Kenzo, en taida kyllästyä tähän ikinä :)

Nykystä tuoksuu on niin moni kehunu, kyselly, maininnu, huomannu ja huomauttanu, että enhän mä voi enää ees paljastaa mikä se on! :D

Muuten tuolla juoksee kohta lauma "markan- sonja kopioita", enkä enää saa kuulla niitä kommentteja että mut tunnistaa tuoksusta heti ku tuun jonnekkin. :P

Ps. Maailman paras tuoksu. <3

[q]bubbelgum, 10.12.2006 06:29:
...
Muuten tuolla juoksee kohta lauma "markan- sonja kopioita", enkä enää saa kuulla niitä kommentteja että mut tunnistaa tuoksusta heti ku tuun jonnekkin. :P

[/q]
Tuo on niin totta...eikai sitä nyt V...U-soikoon! voi kaikille markan tai kahen markan kopioille paljastaa. Tein kerran sen moan ja kärsiä sain. Nyt on tuoksu jota ei luojan(tai minkävaan) kiitos Suomesta saa. Itse löysin Singaporesta.

kaikelle sille, mille te ette haise.

[q]Freja, 18.3.2006 01:57:
Vaihdoin miljoonan vuoden jälkeen uuteen tuoksuun, ja nyt mulla kulkee mukana Caroline Herreran 212 sexy
[/q]

Sexyä en kestänyt kauaa, kun löytyi ihan oman tuoksuinen tuoksu. Nyt nuuhkin ja muut saa nuuhkia Donna Karanin "Be delicious"-edp:a. Voi nam. Se on saanut parin kuukauden aikana jo eniten kehujakin :D Siinä mä pysyn ja kauan

Kuinka herkullinen aihe rakastan ylikaiken naisellisia kukkaistuoksuja,joissa kaikissa kuitenkin hieman jotain ainutlaatuista: Armani Code,Versace Bright Crystal ja DKNY Be delicious mun lemppareita.Kaikki löytyvät kylppärin kaapista ja tulee vaihdeltua fiiliksen mukaan

Mies ei tuoksu, se haisee.

O