miltä sinä tuoksut?

Back to yleinen keskustelu O

Se vaihtelee päivästä riippuen, mutta esim. Tommy Girl, Laura ja Escadan hjauvedet ovat jees.

Eryo:n oceanblue tuoksuu hyvälle ja sit on toi Pierre Cardin Revelation sitä olen nyt kokeillu..ja ja ihan ok..

Riippuu tasan siitä kuka haistelee.

Hugo Bossin Energise, Hugo tai Boss

Burberry Brit. ihan jees.

Nyt käytössä Burberry Week End, DKNY Be Delicious ja Lacosten se eka tuoksu.

hieltä

tai kalvin cleinin cravelta

[q]mikke, 24.7.2006 21:29:
Ralph Lauren Polo Sport
[/q]

Polo sporttia käytin ennen, ihan kivan tuoksuista.
Tosin sitte löysin jannepauli gaultierin *sydän*

Nykyisellään löytyy seuraavat hajusteet:
Partavesi: Axe pulse
Deodorantit: Higher Dior ja Higher Energy
Eau de toilette: Hugo Boss tai Higher Dior (tätä käytän tällä hetkellä enemmän)
Saippua: Tommy Hilfiger

Hyllystä löytyy pari hugo bossia, lacostea ja CK:tä

[q]dawn, 5.8.2006 10:05:
[/q]

Sulla on hyvä hajuaisti!

Burberryn Week End ja Lacosten Touch of Pink löytyy myös oman hyllyn reunalta.
Lisäks välillä suitsutuksessa Ralph Laurenin Romance, Dolce&Gabbanan Light Blue, Guccin Envy Me ja Christian Diorin I love Dior.

l'eau par kenzo

Tällä hetkellä on j lo: n hajuvesi. Mutta oon himoinnut Christian Dior- hypotonic poisonia, mies ei vaan tykkää siitä tuoksusta?!!? niin en sit viitsi ostaa :(

EdT:stä löytyy aika basicit mut parhaat: Giorgia Armanin, Aqua DI Gio; Givenchyn, Blue Label
Kenzon, L`Eau Par ja Lacosten punanen puteli...kaikki ihania tuoksuja...<3

[q]emuli, 9.8.2006 10:22:
---
dawn, 5.8.2006 10:05:

---

Sulla on hyvä hajuaisti!

Burberryn Week End ja Lacosten Touch of Pink löytyy myös oman hyllyn reunalta.
Lisäks välillä suitsutuksessa Ralph Laurenin Romance, Dolce&Gabbanan Light Blue, Guccin Envy Me ja Christian Diorin I love Dior.
[/q]

Haha! Envy Me oli kans mun suosikki tuoksu PIIIITKÄÄÄN, nyt luovuin siitä ainakin vähäksi aikaa..

CK escape tai Gucci ihan mikä vaa.... Guccin partavedellä heruu :D

Vihdoin olen löytänyt sen minun tuoksuni, Vanilja Tykkään siitä tuoksusta muutenkin. Ihan halpiskamaa tuo löytämäni I <3 Vanilla hajuvesi on, mutta tuoksuu hyvältä niin minun kuin monien muidenkin mielestä.

Ja ilmeisesti tuo on ainakin erottuva tuoksu, kun todella usein ihmiset kysyy, että mistä tuo vaniljan tuoksu tulee.

Gucci rush on melkein aina käytössä..*hih*

öljyltä

bodyshopilla oli joskus sellainen tuoksu kuin origin sin se on paras tuoksu mitä tiedän. sellainen omena. nykyään sitä ei siellä enää ole. en ole vielä löytänyt sitä suosikkiani. tällä hetkellä tuoksuu estée lauderin beautiful, joka kylläkin vetelee putelossa aikalailla viimeisiään. saas nähdä mihin tuo vaihtuu.

O