miltä sinä tuoksut?

Back to yleinen keskustelu O

yleensä joltain seuraavista:

aina niin pop kenzo pour homme
bodyshopin oceanus (kehittynyt jonkinmoinen pakkomielle tähän)
ja viimmeisempänä lisäyksenä tuli vaklittua kaverilta sellanen ku clinique happy for men

Alkaa olla edellinen puteli jo tyhjä, seuraavalla laivakeikalla tuoksu ostoksille.. Ellei sitten tänään Hämeenlinnasta löytyisi jotain

D&G:n Light Blue on ehdoton ykkönen!*plur*
Kunnes parempi löytyy*tirsk*

Toivottavasti hyvältä

[q]Windy, 4.10.2005 16:50:
D&G:n Light Blue on ehdoton ykkönen!*plur*
Kunnes parempi löytyy*tirsk*
[/q] Niin on!*jiihaa*

Salvatore Ferragamo - Incanto dream *sydän*

Chanel- Chance.

Puhtaalta. En oo ikinä tykänny käyttää mitään tuoksuja.

Jo viimeset 3v. Lempparinani on ollut Giorgio Armani aqua di.
Naisystäväni hajuste on kyllä maaelman paras! joku joku Sexy graffiti :)

DKNY women *sydän*

Tällä hetkellä Hugo Bossille..

Koivulle ja kanervalle ;)

puurolle

Tällä hetkellä tosi miehekkäältä eli pahalta.........

Miehen tuoksu.....

naiselle kuulemma

Edelleen Jean Paul Gaultier - Le male
Oisko peräti 6 vuotta ollu sama tuoksu

Ennen mulla oli kesätuoksuna yves rocherin Peach. Käyttänyt myös silloin tällöin Versacen time for pleasure(se pinkki)-hajustetta. Teininä ehdoton suosikki oli Tommyn Freedom, ja on vieläkin, mutta harmi kun sitä ei enää valmisteta niin ei pahemmin sitä voi käyttääkään.
Hugo Bossin Woman ollut tässä varmaan... 4 vuotta jo? siis se pyöreä purkki. Punainen. Kun Hugolla taitaa olla se puoliympyrän muotoinen purkkikin, se harmaa, nimellä Woman?

Nykyään tuoksu osaa olla ties milloi mikäkin, ei ole oikeen uutta hajuvettä tullut ostettua. Suihkun jälkeen tuoksun shampoolle ja raikkaalle suihku geelille. ite tykkään :)
Krapula aamuisin sitten taas erittäin tunkkaiselta ja viinalta jos ei ole ollut yöllä ikkuna auki, mutta eipä ole ne kaverit jotka on mun vierestä heränneet kauheasti valittaneet asiasta. Eli ei hätää
Joulupukki kyllä vois tuoda mulle uuden hajuveden

Sillon ku käyn vessassa haisen yleensä aika pitkälti paskalta. Suihkussa en haise miltään, näytän kyllä sitäki pahemmalta.

Edellisen illan tulisten sapuskojen jälkeen tuoksun varmaan aika ikimuistettavalta.. sulatan niin raudat kuin ihon kasvoilta.

O