miltä sinä tuoksut?

Back to yleinen keskustelu O

En pahemmin anna luontaisten aromieni vaivata joten pitää olla suuri arsenaali hyviä keinotekoisia tuoksuja millä torjua oma hajunsa

Jean Paul Gaultier - Cool, Boss Hugo Boss, Romance ja Polo Sport by Ralph Lauren, Live Jazz by Yves Saint Laurent ja viimeisenä oma nimikkotuoksu Michael Givenchylta

Hugo boss deep red
hugo boss woman
emporio armani she

Mä yritän vältellä ns. massatuoksuja, haluan tuoksua silleen tosi uniikille.
On kiva kuulla silleen ku kaveri mainitsee heistaneensa ohimennen tuoksun joka toi mut mieleen (eli ei kuitenkaan liian uniikki).
Tuoksut vaihtelee mutta idea on aina sama, sellainen aika neutraali ja raikas.

Nyt pääkäytössä on Ralph Laurenin Ralph ja mielialan mukaan Dolce & Gabbana : Light Blue Se on sellainen tuoksu johon oon jämähtänyt *sydän*

[muokattu 8.8.2003 22:23]

lauralle

Bossin hajusteet on ollu jo pitkään käytössä*hymy*

hieman sinappihikee ja miehinen AXE.,.

boss....hugo boss.

Nyt on tullu käytettyy Diorin higherii, välillä laura biagottin temporee ja - hetkinen - nyt ei ookkaan muita --> täytynee sännätä ostaa pari uutta tuoksuu

yleensä ... en ”käytä mitään” hajusteita, mut sitten kun käytän niin Bossin Sportti puolen tuotteita (ylläri *nauru*) eli siis niitä missä on oranssi label.

elizabeth ardenin green tea scent spraylle tai lancomen oui\'lle.. eli hyvälle.

Kenzon Unikolta tai Escadan Ibizza-hippieltä...Oonpas imelä*ding*

Miehillä Kenzon tuoksut on iiiihaniiia*hih*

[q]Dorka:
yleensä ... en ”käytä mitään” hajusteita, mut sitten kun käytän niin Bossin Sportti puolen tuotteita (ylläri *nauru*) eli siis niitä missä on oranssi label.
[/q]

Se yks Bossin mis on sitä appelsiinin tuoksua on tosi hyvä!

[q]MaSari:
Tommy Girl
[/q]

Tää on yks niistä, joita ei sais käyttää kukaan ;). Jos kadullakin joku sattuu tuoksumaan tommygirlille niin meinaa lähteä jalat alta :)

[q]akir0:
---
MaSari:
Tommy Girl

---

Tää on yks niistä, joita ei sais käyttää kukaan ;). Jos kadullakin joku sattuu tuoksumaan tommygirlille niin meinaa lähteä jalat alta :)
[/q]
hehe totta...

Gant Indigolle.*slurps*

[q]elisak:
[/q]

mulla on aika vakkari dödönä menny jo pidemmän aikaa...

[q]elisak:
---
Dorka:

---

[/q]
Ainakin missä on se oranssi label niin on Hugo Boss In Motion... tai ainakin sellasella nimikkeellä on jossain kuvastossa. Se on kyll niin hyvä että oon sitten vissiin vuoden tullut jo sarjaa käytettyy, mut en sitten siitä appelsiinista tiiä.. saattaa ollakin..*täh*

[muokattu 9.8.2003 17:49]

vihreää Hugoa on mennyt monta vuotta. Välillä vaihtelun vuoksi ollut Kenzon jotain ja viimeks taisin ostaa Mexxiä. mut in Hugo I trust.

Ferrari Black ja Aspen.

niin eli mitä hajuvesiä ihmiset käyttää, onko se kenties au naturel le sweat, käytätkö vain laatuvesiä vai haetko omasi kenties automarket prisman valikoimista ruokaostoksillasi??? *täh* kai sekin jotain ihmisestä kertoo

O