miltä sinä tuoksut?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- ...
- 72
- Seuraava »
Armanin black code taitaa tuoksua. Ja koska ylläni on edelliseltä baari-illalta vain tuulettumassa ollut villaneule niin voi kai sanoo et täs on lievä vivahdus röökinhajua, tosin vain pieni.
Gucci - Envy for men
Toimii...
pystybaareille
Escada-island kiss
tai
Puma-jamaica.......mmmm.......*sydän*
mun kestosuosikit: cKone,Carolina Herrera-Chic ja 212...*sydän*
Uusin tuoksu on Naomi Campbell:n eau de toilette hmmm...*sydän*
Edelleen vanha ja turvallin jean paul caultierin.. le male
Uusi tuoksu jonka nimeä en muista.. aina kun käyn kemikaaliossa suihkautan sitä itseeni =)
ISSEY MIYAKE There is no other!
[q]curry:
Jean Paul Gaultier
[/q]
Minä myös!
Armani Black Code
Tuoksuin pitkään kookokselle, sen jälkeen Naomi Campbellille ja tällä hetkellä vaatimattomasti Givenchyn Very irresistible hajuvedelle. Kookos on kuitenkin jäänyt monille ilmaan "minun tuoksunani"..
Mika häkkinen das rexona. Kiva bensan ja palaneen renkaan tuoksu saatu kalliiseen
purkkiin. Hinta 56 euroa / 50ml / . Kaikista hyvinvarustetuista tavarataloista.
Magnetism, Escada Magnetism.
Boss - In Motion ja Paco Rabanne - Ultraviolet
Noista tykkää ja paljon!
Escada Magnetism myös täällä. Boss dark blue, ck One, Gant soho ja yksi hjyvä jonka nimeä en muista, enkä jaksa käydä kahtomassa.
.hequ
Naiselta
Guccin Envy Me on ollut nyt ehdoton suosikki. Miracle So Magic on myös melkoisen addiktoiva. Pitänee toivoa tämä joululahjaksi :)
[q]Ana-5000:
Naiselta
[/q]
Hyvä tuoksu yleensä tuo "nainen"
Elämäni ensimmäinen tosirakkauden, Tommy Hilfigerin Freedomin, valmistus lopetettiin Monta vuotta etsin uutta, joka vetäisi vertoja hurmaavuudellaan edelliselle. Ja säästelin viimeisiä tippoja Freedomista...
Nyt sen löysin!! Giorgio Armani, Sensi. Ja taas toimii
niin eli mitä hajuvesiä ihmiset käyttää, onko se kenties au naturel le sweat, käytätkö vain laatuvesiä vai haetko omasi kenties automarket prisman valikoimista ruokaostoksillasi??? *täh* kai sekin jotain ihmisestä kertoo
- « Edellinen
- 1
- ...
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- ...
- 72
- Seuraava »