miltä sinä tuoksut?

Back to yleinen keskustelu O

YSL : M7 ja kainaloon Live jazzia

tahi kainaloon Paco Rabanne : Ultraviolet man

no legendaarinen tommy girl on vissii mun tavaramerkki... ja sit laura piagiottin "laura" on kans tosi pop... tuleehan noita hajuvesiä hommailtua... niin ja polo sport for women on kans jeez......*hih*

body shop:
"of a man"
"for men"
pahuksen activist tuotesarjaa ei nyt saa täältä
against animal testing!

Ralph Lauren,
Gucci, Envy,
Escada
Hugo Boss, Deep red
Dior, Jadore
Kenzo

Hugo Boss : Hugo. Tällä hetkellä on tollanen. Joululahjaksi tulee kuitenkin taas jotain axea. No kyllä se käy tollasen jokapäiväseen käyttöön tosi hyvin.

Laventelilta

kahville prkl kaatui muki!!

mä haluisin kovasti tuoksua lacosten touch of pinkille...

-krokotiiliuhuu

Emporio Armani : Night pour homme

Dior - Higher Energy
Hugon Deep Blue myös hyvää

Ralph Lauren Safari
tai
Adidas Sport Field

tai sitte axe tai toi mun hiusmömmö, riippuen mikä on sillä hetkellä dominoiva hajuste; ei kuitenkaan useampaa samaan aikaan, sitä varten on hajuttomia korvikkeita.

Joo...

Kookokselle yleensä

Chanel (ja ehdottamasti EDP, ei mikään litku EDT!):
Ihana ALLURE uuh *sydän*
Cocoa mamoiselle
Chance

Jean pierren fragile.

Ja Amore (en muista merkkiä)

Joskus käytin joba Ibiza hippietä, mut se on kyllä turhan imelä.

Sitten on ihan Hypnotic poisen! hitto. kukaan muu kuin minä ei tykkää siitä. se on sellanen että se haju on niin ihmeellinen ett sitä on vain pakko haistella lisää..

Oij olen ehdoton parfyymiaddickti. mmm..

Suihkun jälkeen yleensä tuli leikittyä kaiken maailman vartalovoiteilla jne. Nekin yleensä kookoksen / vaniljan -
tuoksuisia... mmm..
___

Sanovat että mussa on oma vahva omninaistuoksuni. Vaikka en käyttäysikään hajusteita, tuoksin silti aina jollekkin. Ja kuulemma jos meen bunkkaamaan jonnekkin niin sänky tuoksuu multa tyyliin viikonkin sen jälkeen *hymy*. heh. Niin ja kuulemam se on hyvä tuoksu. Empä ite tiiä kun sitä kun ei sitä itse silleen haista .

hevosen *****lta ja märältä koiralta

[q]KittysDead:
K

Sitten on ihan Hypnotic poisen! hitto. kukaan muu kuin minä ei tykkää siitä. se on sellanen että se haju on niin ihmeellinen ett sitä on vain pakko haistella lisää..

Oij olen ehdoton parfyymiaddickti. mmm..
[/q]

Minä tykkään siitä kanssa. Löysin viime syksynä sen tuoksun ja nyt en muuta käytäkään silloin kun käytän.
*sydän* *sydän* *sydän*

Mausteinen ja voimakas, mm..

Tällä hetkellä Yves Saint Laurentin (vai mikä onkaan*ding*) Baby dollilta. Aika makea tuoksu, mutta menee töissä ja muutenkin "arki"tuoksuna*joo*.

Kainalossa on vihreää Rexonaa: "Kicks in extra protection" Kaulalla sit Elizabeth Arden Green Tea EdP

HAH..CK Eternity sekä kainaloissa että kaulalla...Ja varastossahan on pakko tuoksua as good as possible...*pahis*

Kenzo Air:lta

Escada Ibiza Hippie *sydän* maailman ihuninta.

niin eli mitä hajuvesiä ihmiset käyttää, onko se kenties au naturel le sweat, käytätkö vain laatuvesiä vai haetko omasi kenties automarket prisman valikoimista ruokaostoksillasi??? *täh* kai sekin jotain ihmisestä kertoo

O