miltä sinä tuoksut?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- ...
- 72
- Seuraava »
Ihan oikeesti kun ensimmäisen kerran katsoin topickin otsikkoa, tuli mieleeni jotain perverssiä
Itse pidän tuoksuttomista deodoranteista, harvoin haisen miltään tuoksulta, satunnaisesti jotain tulee käytettyä. En ole mikään lemufriikki itse, mulle riittää lähinnä puhtaiden vaatteiden tuoksu ja tupakanhaju (valitettavasti, mutta kun sitä ei itse tupakoitsijana haista)
axelta ja joskus harvoin bossilta
Emporio Armani White
*sydän* Escada - Island Kiss *sydän*
[q]Baby-G:
*sydän* Escada - Island Kiss *sydän*
[/q]
*sydän*
Kärähtäneelle ... käpy palaa ...
Bootsin hajuton deodorantti *hymy*. Ja joskus harvoin jotain partavesiä tulee käytettyä, jos sattuu ajamaan partansa just ennen viihteelle lähtemistä.
Tuli ostettua tota Bossin uutta Element Aqua.
Ei huono
Voi helvetti kaljaakin meni näppikselle just niin joo mä tuoksun aine silt vihreet axelt tai polo sportilt
tällä hetkellä palaneelle (hermot) ja miehekkäästi hielle muuttokuorman raahaamisesta
Versuksen Time For Energy on ihan ehdoton suosikki ja aikoinaan oli lempparina Ultraviolet (valmistajaa en muista), mutta kyllä sitäkin yhä kaapista löytyy jos haluaapi vaihtelua.
tehdasduunarin hiki haisee
Emporio Armani White, hyva tuoksu, koskaan en siitä luovu...
HUGO BOSS
Eiliselle
Itselleni
En koskaan muista laittaa hajuvettä, joka on tästä syystä hieman ehkä vanhentunutta.
Bossia tuo taitaa olla.
öö höm.. tommy girl, oriflame divine ja kenzo mut en muista minkä nimistä...
Escada - Magnetism
[muokattu 2.5.2004 15:39]
niin eli mitä hajuvesiä ihmiset käyttää, onko se kenties au naturel le sweat, käytätkö vain laatuvesiä vai haetko omasi kenties automarket prisman valikoimista ruokaostoksillasi??? *täh* kai sekin jotain ihmisestä kertoo
- « Edellinen
- 1
- ...
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- ...
- 72
- Seuraava »