miltä sinä tuoksut?

Back to yleinen keskustelu O

Ostin eilen BOSSin eau de toilette (semmonen turkoosi liuos), tuoksuu niin hyvälle että tekis mieli juoda koko pullo ja kuolla.*sydän**sydän**sydän*
Dark Bluekin on hyvä, mut sillo pitää laittaa tummat farkut.
Armanin aqua di gio ja sit se tumma samanlainen koko sarja oikeestaan on hyvii.

suihkun/saunan jälkeen: puhtaalta
seksin jälkeen(?): hikiseltä
baari-illan jälkeen: baari-kököltä
normaalisti: njah.. Boss, Karl Lagerfeldt, CK Be, Emporio Armani..Giorgio Beverly Hills Wings..
noin muutamia mainitakseni..

davidoff - cool water ja kainaloissa on axeeee... *vink**hih**nauru*

Dior-Addict tai Dior-Hypnotic Poison

[muokattu 10.12.2003 07:48]

tällä hetkellä Hugo Boss ja Deep Red.. Jean Paul Gaultier ollu kestosuosikki jo vuosia ja viimeks mukaan tarttunut Cuccin Rush 2:nen...

krapulaiselta..*super*

veikkaisin että paskalta juuri nyt.

Eli ”l'eau par Kenzo” yllättäen Kenzon edt on ollu mun suosikki noin viis vuotta sitä on aina oltava lisäksi vaihtelen kakkos tuoksuja, nyt oon käyttänyt Escadan ”Ibiza Hippie” edt:tä. Ajattelin että voisin hyllyyni käydä näin syksyn kunniaksi vielä ostamassa uuden tuoksun.

Enpä sitten muistanut ottaa omaa suihkusaippuuaa mukaan, joten tukosunpa tänään mantelilta.

Tämä on kyllä aika tuoksu.

[muokattu 8.10.2003 12:30]

Yleensä Emporio Armanin \'She\'...joskus J.P.Gaultierin *Classique\' tai Ralph Laurenin \'Ralph\'....ihan fiilisten mukaan...*pupu*

[q]Late:
Enpä sitten muistanut ottaa omaa suihkusaippuuaa mukaan, joten tukosunpa tänään mantelilta. *nauru*[/q]
Mä oon kans pari kertaa tyttöystävän luota bileisiin lähdettyäni tuoksunut joltain ihme naistensaippuoilta. Oo siinä sit voittajan näkönen

Hugo Boss toimii aina, niin miehillä kuin naisillakin*sydän*

Hyvältä...*joo* coco chanel *sydän*

Mä en ole koskaan oikein päässyt sisälle hajuvesiin. Useammat on liian voimakkaita ja liian naisellisia, ja kun niitä käyttää niin rupeaa särkemään päätä. Hugo Bossin New Woman on yksi kestosuosikkeja, mutta sitäkään en muista käyttää kuin aina hyvin satunnaisesti.

Mieluummin otan tuoksuni hiustuotteiden avulla. Yksi sarja johon olen friikahtanut ihan totaalisesti on Tigin Bedhead - kaikista kokeilemistani sarjoista se on ylivoimaisesti parhaimman tuoksuinen. Ja kun tuoksu on hiuksissa, se ei ole liian voimakas tai päällekäyvä. Ainoa haittapuoli noissa on korkea hinta. :(

Ja jos vähän miehisempi ja androgyynimpi haju sopii mielialaan niin silloin Osis on valinta. Se sopii hyväksi unisex-sarjaksi molemmille.

Aikasemmin tuoksuin.. tai ennemminkin haisin töhkikseltä ja Bossilta, mutta nyt koitan päästä eroon röökaamisesta (2 päivää ollu jo erossa)
Parhaillaan tuoksun Hugo Boss - Bossilta

Pitäiskö tähän sit sanoo, et yleensä hiki ja paska, mut on siel joskus seassa se Bossin Dark Blue

ralp lauren ja armanin hajut o aika kaatavii...mut hyvält åitää tuoksuu...ne ketkä haisee ni haiskoo pahal*hih*

Soho by Gant
Arena di Roma by Tabac

Anna Suin Dolly Girl
CK klassinen suosikkini *sydän*

niin eli mitä hajuvesiä ihmiset käyttää, onko se kenties au naturel le sweat, käytätkö vain laatuvesiä vai haetko omasi kenties automarket prisman valikoimista ruokaostoksillasi??? *täh* kai sekin jotain ihmisestä kertoo

O