Lyhyt, pitkä vai jotain muuta?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- ...
- 34
- Seuraava »
190 cm kukkakeppi
[q]Jazmine:
154... *tuulettaa* Jees, nice
[/q]
Oot kuule sikasöpö
Njaa, ja ize olen 173. Ihan sopiva.
[q]AP:
190 cm kukkakeppi
[/q]
174-175cm ja isommat tissit ku sulla *sydän*
Armeijan terveystarkastuksen mukaan olin 171cm pitkä. Vähä kyl ihmettelin sitä, kun viimeksi lukiossa mitattu 168cm. Mut oishan se kiva jos ois totta
edit: Eli muutan ääneni tuohon enemmistöön
[q]Mellu-:
no mut siis hei oikeesti.. kui moni on oikeesti metsii pitempi.. esim tääl ihunassa lahessa.. tai sit niil on vaa huono ryhti tai sit miä kuljen silmät kii.. emt..
[/q]
nosiis älä nyt pidä itseäsi mitenkään pitkänä. johan me katottii toissapäivänä ja olit kaikkia mitattavia lyhyempi!
[q]e-will:
---
Mellu-:
no mut siis hei oikeesti.. kui moni on oikeesti metsii pitempi.. esim tääl ihunassa lahessa.. tai sit niil on vaa huono ryhti tai sit miä kuljen silmät kii.. emt..
---
nosiis älä nyt pidä itseäsi mitenkään pitkänä. johan me katottii toissapäivänä ja olit kaikkia mitattavia lyhyempi!
[/q]
Ei muuten ollut
niinpä niinpä
Mie oon ihan mini.
Liian lyhyt*muhaha*
mä olen aikas lyhyt..tai siis ei mun mitat ainakan korvia hivele.Oon yleisesti siinä muiden kyynerpään kohdilla,ettäs aikas usein on sitäkin sitten tultua saatua.varmaan sanoisin että 156-157,mutta korkeapohjaiset kengäthän nyt sitten aina auttaa asiaan. kyllä mielummin olisin vähän pitempi,mutta minkäs asialle voi.
[q]Avernian:
---
Minit on ihania !
[/q]
Kiva että joku on tota mieltä.
[q]Puistokemisti:
---
Mellu-:
Mul tuli oikeesti tosi piktä olo... 184 cm tullu täytee.. eli oon venyny ehkä sen sentin lisää Tyttöjen kuuluu ollu poikkeuksetta poikia lyhyempiä.. ärsyttää
*
---
No hei, meikkis on 196. sul on vielä 12cm turvaväliä.
[/q]
ari on pahis vie mustakin 6cm voiton (!!!)
kukkakepit kunniaan
192cm ja omasta mielestä ihan tarpeeks,oikeestaan liikaa...onneks nyt alkaa tää horisontaalinen kasvu*igor*
[q]*Christina*:
oon jotain 165cm nykyään, oon kutistunu 4senttiä kolmen vuoden aikana
[/q]
Lopeta röökin poltto
Sataseitenviis. Ihan riittävä.*hih*
[q][zuho]:
---
*Christina*:
oon jotain 165cm nykyään, oon kutistunu 4senttiä kolmen vuoden aikana
---
Lopeta röökin poltto
[/q]
OOn ollu polttamatta jo 2 vuotta 9kuukautta, joten eipä se siitä johdu
183cm ja 86 kg =)
Pituutta löytyy 178cm. Ylettyy hyvin ylähyllyille, eikä tarvii pallia joka paikkaan!
Vain silloin pituudesta on haittaa, jos partneri on lyhyempi! Korkkareissa oon monia miehiä pidempi... Ei hyvä.
about 170cm. **blush*
aina ois toivonu et ois kasvanu sen 5-8cm pidemmäks mutta tyhmänä poikana aloitti tupakanpolton 14v,veikkaisin että ainakin itseltä vei nuo puuttuvat sentit.*grr*.
n.170cm. Onneks ego on vuosien saatossa kasvanut vittumaisen isoksi niin täytän yksin isommankin huoneen
- « Edellinen
- 1
- ...
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- ...
- 34
- Seuraava »