Lyhyt, pitkä vai jotain muuta?

Back to häröily O

190 cm kukkakeppi

[q]Jazmine:
154... *tuulettaa* Jees, nice
[/q]

Oot kuule sikasöpö

Njaa, ja ize olen 173. Ihan sopiva.

[q]AP:
190 cm kukkakeppi
[/q]

174-175cm ja isommat tissit ku sulla *sydän*

Armeijan terveystarkastuksen mukaan olin 171cm pitkä. Vähä kyl ihmettelin sitä, kun viimeksi lukiossa mitattu 168cm. Mut oishan se kiva jos ois totta

edit: Eli muutan ääneni tuohon enemmistöön

[q]Mellu-:
no mut siis hei oikeesti.. kui moni on oikeesti metsii pitempi.. esim tääl ihunassa lahessa.. tai sit niil on vaa huono ryhti tai sit miä kuljen silmät kii.. emt..
[/q]

nosiis älä nyt pidä itseäsi mitenkään pitkänä. johan me katottii toissapäivänä ja olit kaikkia mitattavia lyhyempi!

[q]e-will:
---
Mellu-:
no mut siis hei oikeesti.. kui moni on oikeesti metsii pitempi.. esim tääl ihunassa lahessa.. tai sit niil on vaa huono ryhti tai sit miä kuljen silmät kii.. emt..

---

nosiis älä nyt pidä itseäsi mitenkään pitkänä. johan me katottii toissapäivänä ja olit kaikkia mitattavia lyhyempi!
[/q]

Ei muuten ollut

niinpä niinpä

Mie oon ihan mini.

Liian lyhyt*muhaha*

mä olen aikas lyhyt..tai siis ei mun mitat ainakan korvia hivele.Oon yleisesti siinä muiden kyynerpään kohdilla,ettäs aikas usein on sitäkin sitten tultua saatua.varmaan sanoisin että 156-157,mutta korkeapohjaiset kengäthän nyt sitten aina auttaa asiaan. kyllä mielummin olisin vähän pitempi,mutta minkäs asialle voi.

[q]Avernian:
---
Minit on ihania !
[/q]

Kiva että joku on tota mieltä.

[q]Puistokemisti:
---
Mellu-:
Mul tuli oikeesti tosi piktä olo... 184 cm tullu täytee.. eli oon venyny ehkä sen sentin lisää Tyttöjen kuuluu ollu poikkeuksetta poikia lyhyempiä.. ärsyttää
*

---

No hei, meikkis on 196. sul on vielä 12cm turvaväliä.
[/q]

ari on pahis vie mustakin 6cm voiton (!!!)

kukkakepit kunniaan

192cm ja omasta mielestä ihan tarpeeks,oikeestaan liikaa...onneks nyt alkaa tää horisontaalinen kasvu*igor*

[q]*Christina*:
oon jotain 165cm nykyään, oon kutistunu 4senttiä kolmen vuoden aikana
[/q]
Lopeta röökin poltto

Sataseitenviis. Ihan riittävä.*hih*

[q][zuho]:
---
*Christina*:
oon jotain 165cm nykyään, oon kutistunu 4senttiä kolmen vuoden aikana

---

Lopeta röökin poltto
[/q]

OOn ollu polttamatta jo 2 vuotta 9kuukautta, joten eipä se siitä johdu

183cm ja 86 kg =)

Pituutta löytyy 178cm. Ylettyy hyvin ylähyllyille, eikä tarvii pallia joka paikkaan!

Vain silloin pituudesta on haittaa, jos partneri on lyhyempi! Korkkareissa oon monia miehiä pidempi... Ei hyvä.

about 170cm. **blush*
aina ois toivonu et ois kasvanu sen 5-8cm pidemmäks mutta tyhmänä poikana aloitti tupakanpolton 14v,veikkaisin että ainakin itseltä vei nuo puuttuvat sentit.*grr*.

n.170cm. Onneks ego on vuosien saatossa kasvanut vittumaisen isoksi niin täytän yksin isommankin huoneen

O