päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- ...
- 2,345
- Seuraava »
[q]wiwi, 24.3.2009 22:43:
Sain hetki sitten mahtavan onnistumisen ja ymmärtämisen elämyksen liittyen mun opiskeluun. Käsite, jonka opin viime viikolla luennolla yhdistyi omiin havaintoihin ja sai merkityksen.
[/q]
Mitä helvettiä? En usko, kuulostaa ihan sci-filtä!
Oon kuunnellut jotain eurodancen kaltaista pimpelipompelia koko päivän ja alkaa pikkuhiljaa vaikuttaa niin aivotsyövyttävästi, että kaikki on tosi jeessii ja kivaa ja hyvää joulua vaan!
Ja sit se päivän pääplurahdus: Mun kulta soitti äskön Kanadasta ja ilmoitti, että hänen on pakko alkaa suunnittelemaan kotiutumista pian, koska ikävöi mua. Kyseli, mitä haluaisin, että hän toisi mulle sieltä, koska sen on pakko kuulemma ostaa paljon tuliaisia ja lahjoja kerta matkakin on venähtänyt jo abaut 8 kuukauteen. Jotenkin sellainen fiiwis, että tää nyt tarkottais, että muru tosiaan tulisi kohta! En uskaltanut edes toivoa, että hän oikeasti tulisi kesän lopulla niinkuin lupasi, koska ennen hän on aina siirtänyt paluutaan eteenpäin. Odotan maailman eniten, se neiti vei mun sydämen sinne mukanaan. *sydän*
Ensin mä meinasin väittää, että tää on mun päivän xDDD
http://www.sinamina.fi/isojuttu.jpg
Mutta kyllä se oli sittenkin, kun näin tän
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=48128;sivu=9999#loppu. Tunteita ja tuoksuja?! :DDD
Niin ja kaikkee kivaa tänää. Kaikkee ihan helvetin kivaa. Plur.
Seb Fontaine sattuukin olee sit Koh Taolla ja soittaa tanaan mahtavalla MOOV-klubilla. Wuuuhuuuu!!
Kirpeä ja kuulas aamu :) Mittari näytti 0 C aamuseitsemältä. Tälläiset aamut ja päivät ovat syksyn ehdottomasti parasta antia.
Olin hetki sitten iskuyrityksen kohteena .. mutta pakko se on rehelisesti sanoa, että kyllähän sellainen aina päivää piristää
swen väth auttaa vitutukseen... kuten nytkin...*pupu*
Siis ei saakeli, ehkä maailman parhaat urheilufanit. Saku Koivu palaa Montrealiin ja vastaanotto on aika huikea. :)
oikeammin päivän :D
siis oikeasti, miten joku voi antaa lapselleen Suomessa nimeksi LADA??*nauru*
Sydneyn Manly Beach *sydän*
Alkaa rusketuskin oleen kohta oikean tumma
[iso]GINEEEES![/iso]
*hih**lmao**nauru**kuolaa**jiihaa**aplodit**tanssittel**plur**pihkassa*
[iso]VITTU LISÄÄ HYMIÖITÄ!!![/iso]
ei saatana... x(
tänään inttikaverien kaa dokaamaan. tästä ei tuu ku sanomista :)
Tuli heti parempi mieli, kun mulle sanottiin et oon konkari ja muhun luotetaan, et siks tuuraan huomenna ihan pro-konkarin kaa muutamia ihmisiä. vaikka se onkin vaa tunnin ajan, ni silti tuli jotenki hyvä fiilis, ku sanottiin noin. Pieni asia joillekin, iso asia mulle, varsinkin tähän ahdinkoon, ja kun se tuli kuitenkin tiimin 2. "korkeimmalta" ihmiseltä.
Pelasti päivän :)
Ratsastusmatka Eestiin varattu!
Tästä tulee niiiiin hyvä reissu
Minä iloitsen tänään siitä, että auton huolto maksoikin noin puolet vähemmän kuin mihin olin varautunut :)
meinasin tippua perseelleni, kun katsoin perjantaina tulevan palkkani kuitin
saan palkkaa yli 1000 euroa kahden viikon palkkajaksolta :----DDDDD
pitkästä aikaa saada itsensä urheilemaan.
:( onkin sitten se, että miten huonoon happeen sitä on itsensä päästänyt
Tänään oli mahtavan valoisa aamu, kävelin käytännössä auringonnousua katsellen töihin.
[q]nomic, 27.2.2009 21:56:
[/q]
best. video. eveeeeerrrrr.
[q]Optik, 7.7.2009 20:18:
Sama täällä, mihis kouluun?
[/q]
elektroniikkaa metropoliaan :]
Kirjotin ajatukset paperille.. Helpotti! :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- ...
- 2,345
- Seuraava »