päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- ...
- 2,345
- Seuraava »
"Siis saahan smurffikin olla niinku tunteellinen! [--] Juoksen yksikaksi lujaa, pitkin ruusukujaa. Kohta taas, ehkä pussataan!!1"
Mä voisin kihistä kiukusta siitä, että joku perkeleen puutarhuri herätti mut jo puoli yhdeksältä lehtien puhaltimella. Oikeastaan se oli kuitenkin todella hyvä asia, nyt ehtii taas aamutuimaan jo säheltää.
Jäätee kainaloon ja pihalle lukemaan Lewisin kirjaa arabimaailman jälkeenjäämisestä Euroopan edistykselle uudella ajalla. <3
Aivan ihana viikonloppu takana ja huomenna mennään... Frisco, here I come, as good as always and always better than ever!
[q]MiMoSa, 16.5.2007 07:21:
---
Jocular, 16.5.2007 07:08:
Taidetaa tänää saada perheenlisäystä Veret pitkin lattiaa ja kissa vaa jatkaa leikkimistä.. hölömö
---
Voi, onneks olkoon! Vauvat on niiiiin ihania ja söpöjä.*sydän*
[/q]
Kissanpennut ehkä? :D
Ihan vituiks mennyt alkuilta lupaili huonoa, mutta kun pääsin kotiin, niin isipappa paistoi mulle mojovan proteiinipommin ja vielä keitti riisiäkin ihan exclusively for me. Ja äitikin anto "ainoalle tyttärelleen" halin.
Keksi *sydän* Isi ja äiti
[q]MiMoSa, 16.5.2007 07:33:
kissojen vauvat ne vasta ihania onkin!
[/q]
Erittäin iso word. Haluisin sellaisen pienen pyörykän kämmenelleni tuhisemaan hiljaa... <3
[q]ALIEN, 17.5.2007 00:13:
Your love is better than chocolate <3
[/q]
Ai, sä löysit nyt jo jonkun uuden! Senkin suklaareiän casanova! :(
Oon saanu muutaman asian hoidettua ja se on tosi
Olen päättänyt juhlia vappuna
*sydän* "The greatest thing in life is to love, and to be loved in return." *sydän*
Mun historian ylppäri, joka lähti 38/36 pisteellä tuli takaisin 39/36:lla, joten nokitin L:n rajan (34) viidellä pisteellä!
Mun englanti lähti reilusti alle E:nä (wtf?), mutta tuli takaisin reilusti yli E:nä (odotetusti). Ilmeisesti mun sensori oli kuin olikin joku huumorintajuinen median seuraaja, kun mun aineen viimeinen lause "...at least I'm not a mediawhore." meni läpi aiheuttamatta I:hin tiputtamista. :D
Kun pääsen takaisin Suomeen, niin juhlin. Täällä mä pitäydyn juhlimassa ihan muista syistä. :D
Oikeastaan jo "sunnuntain :D": Setä Samuli näyttää peace -merkkiä.
Tänään se varmistui! Lähden täältä Friscosta New Yorkiin viettämään lakkiaisiani ensi lauantaista tiistaihin! New Yorkin juustokakku mmmmm lääääääääh drooool. :P~
Eiliset bileet oli kyllä jotain niin verratonta. Kyllä täällä jenkkilässä pidetään hyvin yllä tota "bilepukeutumisen kulta-aikaa". Keski-ikä bileissä oli sellaista irc-gallerian luokkaa, tai siltä näytti. Oli glowstickejä, -hampaita, -laseja, -hiusvärkkejä, -jääpaloja. Oli helvetin mauttomia keijukaisia ja yksisarvisia(?) - tuli naurettua sille, että muijilla kasvaa kyrpä otsan sijasta päälaella... Olihan se puku- ja värijuhlaa ja raikas fiilis, ennen kuin väsymys vei voiton.
Ja ne eiliset maisemat Santa Cruziin ja pois ajaessa. Tyynenmeren vuorovesiaallot vasten rantakallioita ja auringossa kylpevät metsien peittämät vuoret - laaksot niiden väleissä. Rakastan tätä maata.
*sydän* Täydellinen sunnuntai. *sydän*
Lauantaiyön väsynyt draama meni ohi muutamalla hassulla läpällä, hyvällä sandwichilla ja lepertelyllä. Datailin koko päivän maailman parhaassa seurassa maailman parhain jutuin. Tehtiin tyttöjen kanssa alkuillasta pikainen reissu hakemaan subia ja rojahdettiin olkkariin katsomaan jenkkiläisiä tosi-tv -sarjoja. Äsken laskin vaahtokylvyn ja pulahdin sinne kuunnellen ämppäriltä Anggunin Snow on The Saharaa.
Rento fiilis seuraavaksi kellahtaa puhtaille lakanoille - ja toivoa tuhlarirappiotytön palaavan Kalifornian kaduilta hiljaa, jottei herättäisi mua.
[q]ALIEN, 31.5.2007 22:31:
Salee myöntää retkahtaneensa kuuntelee RÄPPIÄ :(
[/q]
Luuletko, että myöntäisin? ENIVEIS, I'M NOT CHEATING ON YOU!
Kaiken siirappisuuden uhallakin: Mä olen lähes 10kkm:n päässä kotoa ja joka aamu, päivä ja ilta mun älyvapaan hymyn aiheuttaa sama mies sieltä kaukaa. Toivon vain voivani ja yritän antaa edes jollain mitalla tätä onnea takaisin päin - joka ikinen aamu, päivä ja ilta, vaikka eri vuorokaudenajoissa eletäänkin.
Taas pitäisi käydä yksin nukkumaan kylmiin ja koviin lakanoihin, mutta toisaalta jokainen yö vie lähemmäksi kotiinpaluuta. Ja onhan mulla täällä vielä tekemistä, ennen kuin haluankaan palata - mitään en jätä kesken!
Mä olen niin onnellinen. Vietettiin hyvässä seurassa muutamin kupein mun toisiksi viimeinen iltani täällä Kaliforniassa. Porukat lähtivät bileisiin, mutta kieltäydyin juhlakalun roolista ja jäin mielummin kämpille nautiskelemaan illan jättämästä fiiliksestä - niin rauhallisen hyvä fiilis, ettei rällääminen käynyt mielessäkään.
Nauttiessani tämän Kalifornian ajan hedelmistä, mä myös nautin ajatuksesta yhä lähenevästä hetkestä, kun pääsen käpertymään rakkaani syliin lämpimään. Mitään en odota niin paljon maailmassa. TJ 3 päivää. <3
[q]Ober, 10.6.2007 00:54:
Ystävän häät.. täydellinen ilta, ei voi muuten kuvailla :)
[/q]
Kaunista. :)
Oma päivän :) on ehdottomasti kävelyretki sateenkaarilippujen alla, Homoseksuaalisuus historiassa -kirjan osto ja lähestyvä Check-in huomiselle lennolleni kotiin päin.
Nyt se alkaa, nyt se alkaa! Kävin äskön kaupassa ja ostoskoriin sujahti karkkien ja keksien sijaan terveellisiä tuotteita. Kun sais jääkaapista vielä ton murun pizzan pois eheyttä rumentamasta, niin pääsis "uusi elämä" käyntiin.
Ps. Muukalainen, sä et tule pääsemään tästä pälkähästä. Tän päiväinen oli poikkeus, ei enää pizzoja ja nannoja pyynnöstä! *muhaha-hymiö-in-need*
Ei yksinään se, että vietin lakkiaispäiväni New Yorkissa, vaan myös se, että mulle tuli Suomesta viestiä, että olen saanut historiasta stipendin. :)
Nähtävyydet ja kiertely siinä kaupungissa, joka ei ikinä nuku. Mä en siellä kyllä kauempaa viettäisi. Turistinahan sinne menee katselemaan nähtävyydet ja nauttimaan illasta Broadwaylla Phantom of the Operan sävelin, mutta mulle tuli järjetön ikävä kotiin. Pahempi, kuin täällä Friscossa on ollut koko aikana.
Täyteen tuli puoli vuotta ihanassa seurassa, josta pääsen taas pian nauttimaan. Elämä hymyilee kuin heikkopäinen. <3
Kirjotin ajatukset paperille.. Helpotti! :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- ...
- 2,345
- Seuraava »