päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- ...
- 2,345
- Seuraava »
http://klubitus.org/profiili/888_5313.jpg
Danskuhin profiilikuva. :DDD Miksi musta tuntuu yleensä ihan päinvastaiselta...?
Maailman paras syy myöhästyä töistä. *sydän*
[q]KooKie, 5.3.2007 21:47:
Tosta pussista löytyi jälleen yksi vadelmakarkki, vaikka luulin syöneeni ne kaikki jo kauan sitten. Ne on mun lemppareita.
[/q]
Ja taas. :'))))) I must be dreaming!
[q]ALIEN, 11.3.2007 00:37:
Koska sä olet homo miäs ja diggailet hinureista!
[/q]
Eipä muuten ihme, että oot mun mielestä ihan kiva. En mä kyllä toisaalta tollasta vetäis, oot liian transu mun makuun.
[q]ALIEN, 11.3.2007 00:46:
Niin koska soot munaton miäs hah! :)
[/q]
Kiva, iskit vyön alle. :/
[size=6]Tosin mitäpä tuosta, eihän siellä ollut mitään, mihin sattuis.[/size]
[q]ALIEN, 11.3.2007 00:53:
Niin siinä käy, kun primitiivinen olento veetuilee ET:lle!
[/q]
"Primitiivinen olento" ...sanoo herra, jonka mukaan nimesin kaksi pörröistä ja pikkuista pehmokarhua. <3
[q]ALIEN, 11.3.2007 01:09:
[--] toisaalta vois samal sit soittaa ambulanssin itselleni[--]
[/q]
Älä vaivaudu, soitin jo valkotakkiset hakemaan sua. Pysy ihan rauhassa siinä, kohta oot jo pehmeässä pilvilinnassa jossa pelaa täyspalvelu!
[q]La Petite, 11.3.2007 09:18:
eilen heräsin aikaisin pirteenä [--]
tänään heräsin vielä aikaisemmin, vieläkin pirteämpänä [--]
[/q]
Voisinpa sanoa samaa. Eilen nukuin puoli tuntia yli suunnitellun ja tänään 40 minuuttia. Ja fiilis ei todellakaan oo pirteä. Ne nukkumaanmenoajat. *toktok*
Mulla on maailman paras pikkuveli! Se lähti tyttöystävänsä kanssa hengailemaan kauppakeskukseen ja oli menossa sieltä suoraan kaverilleen yöksi, mutta suostui tuoda sitä ennen vielä mulle karkkia kotiin. :') Rakastan ja arvostan.
Kivi vierähti sydämeltä - niin ne asiat hoituu, kun ihan rauhallisesti ottaa, eikä hutki omiaan. Onpa muuten helvetin helpottunut olo. :)))
Sain kutsun valintakokeisiin, yeah ^_^
plus monta ihanaa, erilaista ja eri tavoilla tärkeää miestä elämässä<3
Pistin koko kämpän järjestykseen ja laitoin reggaen pyörimään. Nyt on chilli fiilis. <3
Minä, 8h leffoja ja itse leipomiani suklaa keksejä
*sydän*Koti-illat*sydän*
[q]crissy, 16.4.2007 08:59:
ukrainan euroviisubiisi! *sydän*
[/q]
Euroviisut nyt muutenkin on nykyään enää iso läppä.
Pääsen töistä 11min päästä...
..ja sit alkaakin 4vkon kesäloma! ^____________________^
[q]Zenni, 19.3.2007 21:24:
Niiii, mut niit on kaks? :D Ne ei oo koskaan päässy emännän makuun. :(
[/q]
No mut eikö mun kanssa niistä tulisi entistä homompia? Sitäpaitsi sä vaan vaihtaisit kaksi homokoiraa yhteen homoon mieheen, en mä näe siinä mitään järkeä sun kannaltasi.
[q]Zenni, 19.3.2007 21:14:
Tehääks vaihtokaupat? Mul on kaks homokoiraa.
[/q]
Kiksu, mä vihaan sun kirppusirkuksiasi, etkö muista? :DDD
Mä kirjottelin tätä viestiä monta kertaa uudestaan, kun en keksinyt oikeita sanoja. En keksi vieläkään, joten tyydyn vain postaamaan:
*sydän* M *sydän* I *sydän* E *sydän* S *sydän*
[q]Jinkso, 19.3.2007 23:15:
Tosin, oon mä kauhutarinoita exemiasta improbaturiksikin kuullut, kun YTL:än mielestä meni liikaa ohi aiheen!
[/q]
Joo, kuulostaa aika nihkeeltä, jos mun historian alustavat 38 pistettä tulee takaisin 18:na. :DDDD
Kirjotin ajatukset paperille.. Helpotti! :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- ...
- 2,345
- Seuraava »