päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- ...
- 2,345
- Seuraava »
[q]mariq, 16.3.2007 11:43:
Ja aurinko paistaa!
[/q]
Joo, tuolla se puskee pilvien lomasta vaikka väkisin... Pinnistä pinnistä! *sydän*
[q]Anselmi, 4.4.2007 20:57:
Mulla oli 4-vuotiaana Timo niminen mielikuvitusystävä. Välillä jopa nostin puhelimen luurin ja juttelin sille. Tarkoittaaks tää nyt sitä että olen homoseksuaali?
[/q]
Mulla ei tota kokemusta homoudesta ihan hirveästi ole, joten kannattaa kysellä täältä:
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=54503;sivu=1
Aivan mielettömän fiksu ja ihana iranilainen poika tän iltasissa juomingeissa, joka piti mulle hyvää seuraa (vihdoinkin).<3
[q]Displacer, 28.4.2007 09:48:
Sakura *sydän*
[/q]
Tuli muuten mieleen, et olispa ihanaa olla Nipponissa, kun kirsikkapuut kukkii. <3
[q]Vampyrella, 16.4.2007 21:52:
[seinäkiipeily hehkuttelua]
[/q]
Helvetti neiti, kun sä osaat mainostaa! MÄKIN HALUUN!!!1
Löysin eilen Limukasta Benny Benassi - Cocaine biisin. Ja jumalauta sanon minä! Oon rakastunu *sydän*
soppakeikalla päiväkotien naperot osaavat välillä niin herttaisia, että tulee iha höperö olo. milloin oon niille poliisi, milloin palomies ja milloin kakka ^^
viimeisen parin viikon ajan ":)", on kaveri joka on jaksanut tekstiviestitse toivotella hyvät huomenet ja työpäivät joka aamu. kaiken v*tutuksen, rasituksen ja epäsosiaalisuuden keskellä tämä hetken jatkunut tapa tuntuu vaan niin...
...kivalta :)
Pitkä chillailu Kalifornian auringossa, lukien kylmän sodan historiaa ja vettä imeskellen. Illalla vuorossa smirreaisseja ja mässyä nassuun hyvässä seurassa, kun juhlitaan mun vikaa viikonloppua täällä Kaliforniassa.
Enää viikonloppu edessä ja sitten tuhlarityttö onkin jo kotona mamin ja dädin hellässä huomassa. <3
Musta tulee parissa tunnissa virallisesti ylioppilas. Taidan mennä nukkumaan - 6 tunnin päästä herätys ja lähtö New Yorkiin! :D
[q]pupuTupuna, 28.7.2007 00:18:
Maalausremontti valmistui myöhään eilen ja tänään suuren siivouksen jälkeen koti on nyt siisti ja uudet seinät näyttää hyviltä.
[/q]
Jotain erikoista, vai ihanko valkoista veditte? :)
[q]nuance, 2.9.2007 21:39:
---
KooKie, 2.9.2007 21:33:
*sydän* Perjantai Stokiksessa
---
jep, maailman, ellei peräti suomen, parasta paskanlässytysseuraa ja diskotaksi mervi tapolan kaksoisolennolle.
[/q]
SIIS MINÄHÄN EN PASKAA JAUHA! Asiapitoista tekstiä, suuria poliittisia mietelmiä ja ah niin innovatiivisia ajatuksia maailman parantamisesta! Tarkoitit varmaan sitä härkätaistelijaa... Tai no taistelevaa härkää...
Tänään on upea päivä. Keli on ainakin vielä kuin morsian, kiva ja rahaisa työpäivä edessä, illan bileet odottaa ja saan viettää ensi yön kullan vieressä vihdoinkin. *sydän**plur**sydän**plur**sydän*
Täydellinen torstai-ilta DTM:ssä Kiksun kanssa joraillessa hiki hatussa ja promillet veressä. :D
Eilinen pikavisiitti Alppariin. Päivän kohokohta oli n. 25minuuttia rullaavaa musaa ja hyvää seuraa. Säälittävää all and all, mutta ei työiltakaan onneksi sitten mitenkään rasittava ollut.
Tänään tyttököörin kanssa tupareihin ja siitä pitkästä aikaa lähiräkälään kupittamaan.
Oudon hyvä fiilis - ei tässä kuitenkaan nukuttua saa, kun pyörii päässä yhtä sun toista. Suunnitelmia, suunnitelmia! Sain yliotteen mun epäilyksestä lähiajan suunnitelmien toimivuudesta: avoin yliopisto pelastaa läskiaivoitumiselta. :DDD Upea elämä.
[q]Anata, 29.11.2007 22:28:
höyrysauna
[/q]
Tuli tosta mieleen Viron kylpyläreissu miehekkeen kanssa viime kesänä. Pulikoitiin ja saunottiin ja fiilis oli mitä mahtavin! :) Muistot. <3
Kaveri, joka missasi varman panon eilen pitääkseen mulle seuraa. *sydän*
[q]Epailija, 7.1.2009 16:34:
---
Annakins, 7.1.2009 16:21:
Kiva saada positiivista palautetta ja kiitoksia korkeimmalta mahdolliselta taholta :)
---
= Amerikan tulevalta presidentiltä? ;)
[/q]
Anski on niin mahti-mama, etten edes ihmettelisi. <3
[q]Zenni, 28.6.2007 21:19:
Kuplamuovin poksauttelu on kyl äärimmäisen tyydyttävää puuhaa. Tänään duunissa paukuttelin yhteensä varmaan kolme tuntia niitä, kiitos varaston pojille jotka pakkaa kaikki saapuvat tuotteet kaksinkertaiseen muoviin. ^__^
[/q]
http://fun.from.hell.pl/2003-11-24/bubblewrap.swf
[q]MissKoo, 19.2.2008 09:05:
[--]Ostin ehkä maailman ihanimman asunnon Vallilasta[--]
[/q]
Onnee tytsä!
Kirjotin ajatukset paperille.. Helpotti! :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- ...
- 2,345
- Seuraava »