päivän :)

Back to häröily O

[q]ISO-E, 11.5.2005 13:57:
-Clip-
[/q]

Hitsi, onnee sulle vielä kerran ihan hirmuisesti! Kivaa saada sutkin tänne! Sulla toi homma kävi kyllä alyttömän hyvin ja helposti! olen tosi onnellinen sun puolesta!

Tänään on vaan ollut hirmu kiva päivä ton raksun kanssa! *sydän* Ja läpäisin vaimotestinkin! Ja kohta lähdetään bilettäää!!

No ensinnäkin tuo ilma tuolla ulkona ja kesä! Sitten oli ihana rauhallinen vapaa päivä ja tilikin tuli tänään! Niinpä suuntasin nenäni kohti keskustaa ja sieltä löytyi vaikka mitä ihania kesähepeniä, meikkejä ja asusteita! *sydän* Rahaa paloi, mut mielestäni olen ansainnut tän kaiken!

Ja sitten vielä olin reilun tunnin ottamassa aurinkoa tuossa Töölönlahden rannassa!

*sydän* KESÄ *sydän*

Ai niin..Ja enää 3 yötä oman rakkaan Helsinkiin muuttoon! *sydän*

Tätä päivää on odotettu kahdestakin syystä, ja siksi voin olla nyt erittäin iloinen, kun tämä päivä vihdoinkin koitti!

1) Lähden kohta töihin, tekemään minun elämäni vihoviimeisen (toivottavasti) Hese vuoron. 4,5 vuotta on burgeria väännetty ja myyty ja nyt se vihdoin loppuu! Ílolla tulee kyllä tänään paitettua kaikki burgerit ja asiakkaatkin saavat varmasti EXTRA hymyn minulta kaupan päälle! KIITOS JA ANTEEKSI!

2) Tämä on kyllä tuota edellistä paljon parempi uutinen! Jani, mun oma rakas, ihana, mussu muuttaa tänään Helsinkiin! Ja vieläpä suhteellisen lähelle mua! *sydän* Ei enää yksinäisiä öitä, päiviä ja viikkoja vaan voin nähdä kultani lähes milloin haluan! Hitsi, kun olen onnellinen! *sydän*

Mukava Juhannus takana ihanien ihmisten kanssa!

Ja aamulla oli ihana herätä oman rakkaan vierestä sanoihin, "sä olet rakkain!" *sydän* Voisko aamu paremmin alkaa, vaikka hiukka väsyttikin! *sydän*

[q]Steven Hoaks, 5.7.2005 18:09:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Sp-iRit&image_id=13728004
[/q]

Meinasin yks päivä postaa ton linkin tänne, kun eksyin tota kuvaa tsekkailemaan ja repeilin himassa!

Kiksukarva kunniaan! *sydän*

Ihana iltapäivä ja ilta eilen oman rakkaan kanssa Suomenlinnassa. *sydän* Viltti, siideriä, Jani, pusuja, aurinko, sateenkaari ja pieni sateenropina!

Ja kaiken kruunasi ihanat hetket kotona ennen nukkumaan menoa!

*sydän*

Saan jatkaa nykyisessä kesäduunissani lokakuun loppuun (tosin pari viimeistä kuukeutta palkatta! *igor*) jolloin saan työharjoitteluni täyteen!

Minä todellakin valmistun ensi jouluna!

[q]mayah, 6.9.2005 06:53:
Tänään on jo tiistai Tää viikkohan rullaa vauhdilla kohti viikonloppua
[/q]

Tota vois jo sanoo positiiviseksi ajattelutavaksi!

Nim. Odottavan aika on pitkkä..*igor*

[q]*Mirri*, 6.10.2005 15:52:
Alotin maanantaina uudet duunit ja piiiiitkästä aikaa must on taas kiva mennä töihin.
[/q]

Onks multa mennyt jotain ohi?? Vai enkö vaan muista vai häh??

Mut hienoo raksu!!

Eilinen ilta ihanien ystävien kanssa oli aivan huippu! Niin paljoen ei olla naurettukaan aikoihin!

Kiitos ihanat!

Aivan ihana ja rentouttava viikonloppu oman kullan ja ystävien kassa! Tälläisiä viikonloppuja voisi olla useamminkin! *sydän* Nyt on rentoutunut ja ihana olo aloittaa uusi viikko!

Kiitos ihanat!

Sain opinnäytetyön valmiiksi..*jiihaa*

Sain oikeita töitä tästä samaisesta firmasta, missä olen harjoittelussa! Äitiysloman sijaisuus vuodeksi nyt aluksi! Ihanaa, oikeata, palkallista työtä!

Vapaa päivä yhdessä oman kullan kanssa!

Ja kunnon kotirouvana laitoin just sämpylätaikinan kohoamaan!

[q]mayah, 26.10.2005 19:37:
---
Jammailija, 26.10.2005 19:08:
Mun tyttöni osti mulle uuden playstationin valmistujaislahjaksi, Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!*aplodit*

Hitto mikä kissa! Kelatkaa ny: Meil oli hirmu vääntö joskus, että tuleeko meille pleikkari kotiin vai eikö ja ny se ite sen sit osti mulle!
Aika mimmi*sydän*!
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!*aplodit*

---

Ei nyt kannattais vielä niin hihkua... Täähän vaan tarkottaa sitä, et sulla on helvetinmoiset paineet Kerden valmistujaislahjan suhteen

Loistosuunnitelma Kerde, oon ylpee susta
[/q]

Juuri näin mäkin suunnittelin! *timantteja odottel*

Hauska viikonloppu takana ystävien ja oman rakkaan kanssa! Viime viikon pahaolo poissaan ja mieli on iloinen!

JEEEE! Mie tein sen!!!

Tänään sain viimeisetkin arvosanani! Oppari ei mennyt ihan niin hyvin kuin odotin, mutta minkäs teet. Pääasia on, että kouluni on nyt ohi!

Voitin 2 lippua tän iltaiseen BB:n finaaliin!

Nim: BB fanaatikko

Kirjotin ajatukset paperille.. Helpotti! :)

O